http://www.alterego-design.be/design-nl ... ml?LANG=nl Moet ik m er wel bij plakken he... .. bij nader inzien wordt ons verzoeningsdiner toch brocolli met aardappelschijfjes, want die moeten echt op...
Mike is vandaag ook zeurderig en pieperig Maar zo gek is dat niet, hij is goed verkouden en volgens mij krijgt ie tandjes/kiesjes. Hij zit vaak met zijn vingers in de mond en kwijlt alles onder. Achh, hij is nu wel echt zielig hoor...maarja ik kan er zo weinig aan doen...hij moet er maar even doorheen. Ik heb vandaag niet zo veel gedaan. Beetje de boel opgeruimd, morgen maar poetsen. Oh ja, vandaag de 4e dag zonder wiet (mijn vriend dan )
Oh ik baal! Scapino belde vanmiddag dat de schoentjes zijn uitverkocht Vorige week waren ze er echt nog wel! De andere soort hadden ze nog wel, maar die vind ik niet leuk. Nu moet ik dus op zoek naar andere! Mooie lamp Mom en eet smakelijk!
Ariel, zou jij de binnenzool voor mij op kunnen meten van maat 21? Dan kan ik meten of ze echt te groot zijn.
Dank je voor het opmeten Ariel. Dan probeer ik ze toch nog maar in 21 te bestellen bij Scapino. Ik heb nu schoentjes van redrag maat 20, maar die zijn ook ongeveer 13 cm. Hier heeft ze nog een cm ruimte in, dus maat 21 van lelli kelly is dan ook wel goed denk ik!
Goedenavond, ik heb een paar flarden van de bladzijden gelezen, dus misschien reageer ik wel totaal "achter de feiten" aan. Ik las in ieder geval dat ik me volledig kan aansluiten bij Mrijn. Ik weet ook niet of het uitproberen is of door het hoesten/zere keel, maar Tess begint al te huilen bij het in de kinderstoel zetten. Vanaf dan is alles een gevecht en denk ik non-stop...."tiseenfasetiseenfasetiseenfase". Eten wordt op de grond gesmeten met een boos hoofd, nee schudden en als ik aandring heb ik een krijsend kind, met dikke krokodillentranen in de stoel zitten. En het "mooiste" aan alles is....houdt je vast....op het kdv en bij mijn moeder is er NIETS aan de hand. Alle hapjes worden gretig gegeten. Alleen ons eten wordt nog door Tess gewaardeerd, maar de rest is op het moment een grote strijd. Tja, je kunt ze niet dwingen, dus ik neem vaak de zen-pose aan en tel 100 keer tot 10. Las dat er nog veel kiddies ziek zijn, mag nu wel een keer afgelopen zijn. Het is lente, dus mooi geweest zo. Voor alle kindjes heel veel beterschap en voor de papa's en mama's heel veel sterkte. Tis niet makkelijk dus een dikke knuf. Maja, IRRI! AAAARRRRRGGGGHHHH. Wanneer leert de familie nu eens dat het nu jullie beurt is en dat jullie bepalen wat goed en slecht is voor het kind. Ook al willen jullie een rood stoplicht-doorrijden en groen stoplicht-stoppen aanleren....so f*cking what. Zij hebben hun beurt gehad en moeten nu het stokje echt gaan doorgeven.Kussie. De rest allemaal een dikke knuffel. Hier een zeer zware dag, met een dwars kind, zware dag werken en wederom een dwars kind bij ophalen. Terwijl ze zooooo vrolijk was de laatste dag, het is echt een blad aan de boom. Ze ligt nu lekker op bed, en voor ons even rust. Allemaal een fijne avond en nacht! Koes koes.
Suus, balen van je dwarse Tessje. Ze zijn nu echt op een leeftijd waarin ze je gaan uitproberen. En probeer dan maar eens standvastig te blijven. Gelukkig is Sofie nog niet echt in deze fase aangekomen (of ik heb een heel makkelijk kindje) Ik heb net Sofie getemperatuurd, 39,2. Dus maar een zetpilletje gegeven (hier een anusraket genoemd ) Zij vond het minder lollig! Ook nog vergeten te vertellen dat Sofie nooit meer hoeft te huilen in de box, want die is gisteren opgehaald! Ze zat er nooit meer in. Terwijl ik het me nog zo had voorgenomen om haar er elke dag wel eventjes in te zetten. Maar ze is zo rustig en kan eigenlijk erg goed alleen spelen, dat ik het gewoon vergat. Kas heeft er in gezeten tot hij er zelf uit klom, anderhalf was hij toen. Maar hij is ook veel drukker dan Sofie. Heb scapino weer gemaild. Die zullen ook wel denken, wat een zeikerd Ik hoop dat ik ze kan ruilen voor maat 21 (al valt er natuurlijk niks te ruilen)
even een berichtje van hier ging niet goed met gwen en is vanmiddag opgenomen ze ligt nu aan de sondevoeding en is een klein hoopje en blijf bij haar in het ziekenhuis
Jeetje Joma, hier schrik ik van zeg! Sterkte meid en ik hoop dat ze snel opknapt en lekker weer mee naar huis mag!
He getsie arme Gwen! En ik hoopte toch zo dat het niets ernstigs was. Word maar heel snel beter lieve meid!
Ja Ariel, dat had ik ook gezien. Maar omdat ik toch al heb betaald, leek het me makkelijker om even te mailen.
Joma en mannetje jullie ook heel veel sterkte natuurlijk! Voor jullie is dit ook niet makkelijk! Dikke knuff!