Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Jeetje Joma meid wat zul je geschrokken zijn, ik hoop dat gwenn heel snel weet beter is heel veel sterkte meid!

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ach, arme Gwen (en Joyce en Marcel natuurlijk)... Weten jullie al wat ze mankeert of gaat het nu puur om het toedienen van vocht? Heel, heel veel sterkte!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ze krijgt nu via de sonde door haar neus ors toegediend want gewoon zo kwam het er gelijk weer uit en was dus al aan het uitdrogen door het spugen diaree 10 water luiers in een uur en koorts

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx meiden jullie zijn lief het was echt vreselijk die slang door haar neus gelukkig laat ze hem wel zitten en slaapt nu eindelijk

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    he bah joma, hopelijk knap ze heel snel weer op nu ze aan de sonde ligt. Gaat echt hard zeg, ze is nog niet lang ziek toch? Heel veel sterkte. Dikke knuffel

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    even snel joma en marcel sterkte wensen met t kleine propje !

ik hoop dat ze snel weer beter is en thuis is ..

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Jeetje Joma, hier schrik ik ook van :(
    Hopen dat ze nu snel opknapt door de sonde.
    Zo sneu voor die kleine, zo'n slangetje in de neus :cry:
    Veel sterkte Joma, en een knuffeltje voor Gwen!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach gut.. Arme Gwen :( Joma, wat vreselijk om je kleine meisje zo ziek te zien.. Ze heeft toch al eens eerder in het zh gelegen aan de sondevoeding?
    Ik hoop heel hard dat ze snel weer opknapt. Joma en Marcel, voor jullie een megaknuffel, jullie zullen je wel flink rot voelen..

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Joma ik schrik er van! Wat naar, arm kleintje. Natuurlijk blijf je bij haar.
    Ik hoop dat ze echt gauw iets levendiger wordt.. heel veel sterkte meid.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Meiske wat irritant van die schoentjes, je was er toch optijd bij?

Hmmm als ik het verhaal van suus zo lees kan het zijn dat het hier ook begint.. vandaag belandde het eten op de grond en wist Elena af en toe niet wat ze wou, ze wou hapje kreeg het, oh nee toch niet, ze wou appel, kreeg het, oh nee toch niet.. en verder vandaag echt een blok aan mijn been geweest. Niks hielp. Ze is ook stront verkouden en kwijlt als n gek, dus wat dat betreft kan ik me beter vinden in het verhaal van Naatje.

Ik heb een kadootje gekregen van Erik, lief he, een geurtje en douchegel.. de schat.. zoiets is heel speciaal want dit komt uitermate zelden in ons huwelijk voor!
    Ik werk veel dus ben er niet zoveel deze week.
    XX

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx meiden ik ga nu ook een poging doen om te slapen hier.. Ze was net wakker krijssend want moest een nieuw zakje aan en gelijk weer getemp nou drama dus zo zielig en maja ja met 6 maanden heeft ze hier ook gelegen aan de sonde gelukkig weet ze dat niet meer anders zou het een trauma voor haar worden vooral na vanmiddag .. Zal de details besparen.. Maar ga nu ook een slaappoging doen ..ik hou jullie op de hoogte lang leve mobiel internet kus

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joma, ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen!
    Trusten meid.

Zo Mom, dat is erg lief van Erik!

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @joma heel veel beterschap voor gwen, hopenlijk knapt ze snel op. hele hele dikke knuffel voor jullie drieen

hopenlijk kun je toch nog iets slapen.

knuffie

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik duik ook mijn bedje in.

slaap lekker

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kwam alleen even spieken voor ik ging salpen lees ik dat Gwen in het zh ligt aan de sonde :( arme pupke toch! Vel sterkte joma en marcel wat moet dat erg zijn... Hopelijk kun je een beetje slapen daar. mij lukt dat niet.... knuff

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen

joma hoe is de nacht gegaan ? en hoe is het met gwen ?
    heb je een beetje kunnen slapen meisje ?

dikke knuffie

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    meiden even een excusses , maar ik heb de laatste tijd niet veel zin om te reageren , hebben we allemaal wel een geloof ik ,
    ik lees wel mee , maar reageren , nee ....
    dat komt wel weer terug hoor :) .. maar nu even niet :D

op joma wilde ik wel even reageren , niet dat jullie verhalen en zo niet onbelangrijker zijn hoor !

allle zieke kindjes en mamas beterschap

wij moetten zo naar de KA nacontrolle voor het hartruisje en verdikte halslagader , wat ze hadden ondekt bij geboorte ...

ik laat jullie wel wat weten hierover .

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Joma, hoe is het nu met Gwen?
    Heb de hele tijd aan d'r gedacht....
    Hoop dat jullie een beetje redelijk de nacht zijn doorgekomen..

19. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Mys; Iedereen heeft dat weleens...ik ook hoor...of heb gewoon geen tijd om te reageren...maakt toch niet uit.

Gaat verder wel alles goed met je?

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goedemorgen meiden. Ik heb ein-de-lijk een dagje vrij, heerlijk. Ik ga vandaag ook (bijna) niks doen.

Ik heb delen terug gelezen de afgelopen dagen, eens kijken wat er is blijven hangen.

Als eerste Joma, veel sterkte met je zieke meiske, arme Gwen. Ik hoop dat ze snel opknapt en mee naar huis mag. Ze zijn zo hulpeloos dan he :(

Mys, succes vandaag en ook wel spannend he. Hoe is het nu met je pa?

Naatje, hoest met stoere Mike? En met jou en vriendlief? Lukt het stoppen met blowen een beetje?

Suzepuus, dwarse Tess, hm. De dreumessen hebben sterke eigen willetjes en hun eigen karakter. De pit van Tess herken je ook vast wel ;)

Mom, leuk opgeknapt zo je huisje, leuk gedaan. Leuk dan zo'n enthousiaste vent ;) . Die van hier zou zich alleen maar afvragen wat het allemaal gekost heeft :) . Maaarrrrr, je ventje heeft wat voor je gekocht, hoe lief. Ik heb 1x spontaan iets gekregen en toen hadden we net verkering, daarna nooit meer. Dus hier zou dat ook bijzonder zijn.

Debie, alweer wat verder opgeknapt? En is Ilse ook weer een beetje de oude aan het worden? Hoe gaat het nu met eten en drinken?

Ariel, gaat het weer een beetje beter met Rosalie? En met jou, hou je alles nog binnen? Nog gezeik met je baas gehad?

Boney, die heb ik even niet gezien, of denk ik dat maar? Loopt ze nu ook al bewust of nog steeds onbewuste stapjes?

Ichy, lekker wief van me. De energie straalt van je berichtje af en de onzekerheid. Ik kan het me zooooo goed voorstellen. Nog een paar daagjes en je ziet een heel mooi kloppend hartje en een klein babytje in je buik!

Euhmmmm, Wen was ook even langs komen wapperen. Hoest met je knappe dochter? En met jou? Nog steeds druk op het werk?

Ooooooh, ik vergeet mensen....*denk* *denk*

Mrijn, is Juul alweer opgeknapt? Zijn alle meetingrestjes nu op en hoeveel ben je aangekomen ;) :p :) . En hoe gaat het nu met je zusje?

Meiske, de kindjes vandaag weer wat beter of nog steeds zo ziek? En balen van die schoentjes joh.

Dwaasje, lieve schat, hoe gaat het nu? Het zal vast een heel leeg gevoel geven nu. Dikke knuffel schat. Ik denk heel veel aan je.

Ik weet het niet meer en Luuk is ook wakker dus straks misschien meer als ik nog wat bedenk.

Nou en dan hoe het hier gaat. GOED! Ik voel me nu al 3 weken heerlijk, heb enorm veel energie en zit gewoon goed in mijn vel.

De opening is heel goed gegaan. We hadden prachtig weer, kheb mooie foto's gemaakt en heel veel lieve mensen ontmoet. Ik ben de laatste tijd vaak bij Yvonne, ook tussen de therapie door. Voor de opening was dat om voor te bereiden en dingen door te praten dus dat zal nu wel minder worden. In ieder geval gaan we af en toe ook samen de hort op, echt leuk. Momenteel staat het tuincentrum in de planning. Op mijn werk loopt het, naar omstandigheden ook goed. Het extra werken maakte me erg boos en mijn baas en ik hebben even flink geknald samen maar we komen er ook altijd weer uit.

Tsja en ik ben dus ongi geworden. Ik dacht dat het niet erger kon dan de afgelopen maanden maar het is nu wel heel erg. Ik heb een raketje in en maandverband en ben een half uur daarna al helemaal doorgelekt. Ik heb ook weer bloedarmoede dus een beetje rustig aan. Gisteren het ziekenhuis gebeld en 30 maart is de eerste afspraak zoals ik schreef. Ik zal dan om de paar dagen echo's krijgen om te kijken of het baarmoederslijmvlies en het eitje goed willen groeien. Zodra het op springen staat krijg ik 1 spuit en dan gaan ze ook de embryo's ontdooien. Gaat dat goed dan plaatsen ze er 1 terug. Ik mocht er ook 2 laten terugplaatsen maar ik durf niet. En dan is het 2 weken duimen of het is gelukt en daarna duimen dat het goed blijft gaan. Ik heb er zelf wel vertrouwen in, dat is de eerste stap.

Nou Luuk is uitgespeeld dus ik ga hem halen en dan gaan we even samen ontbijten.

Tot later lieffies

Deel Deze Pagina