@ Dees; Het gaat af en aan. Overgeven doe ik nu gelukkig niet meer, het komt er alleen aan de andere kant uit Ook niet echt prettig natuurlijk. Maar goed, werkgever was zowaar aardig en wenste me zelfs beterschap!
Ach, kleine Gwen dus nog niet opgeknapt... Ik hoop dat het nu alweer een stuk beter gaat! DeeS: wat een gezellig en positief bericht! Fijn dat je je soulmate hebt gevonden in Yvonne! Wat ontzettend spannend dat je 30 maart de medische molen in gaat! Ik zal voor je duimen, hopen, bidden, kaarsjes branden Kortom: ik trek het hele register voor je open! Mom: wat een enorm mannelijke reactie van Eric, maar wat lief dat hij het toch ook een beetje goed probeert te maken! Ik vind je huisje prachtig geworden! Juul lijkt iets opgeknapt. Ik heb haar gister voor het eten een sinasprilletje gegeven en ze heeft zo waar behoorlijk gegeten. Ik heb zelf ook keelpijn dus kan me voorstellen dat zij dat ook heeft en dan niet lekker kan eten. Vannacht heeft ze als een roos geslapen van 19u tot 7.45 en ze heeft net een half bord pap op. Het snot stroomt er echt als donkergroene rupsen uit dus het komt echt allemaal goed los nu. Juul kent trouwens 2 nieuwe woordjes: appel en ketting... Tja, niet echt logisch als eerste woordjes, maar ze is helemaal trots. Met zuslief gaat het goed. Die buffelt gewoon door! Wij gaan volgende week een enorm herenhuis in het dorp bekijken om evt met zijn allen te gaan bewonen. Kleine kans dat het doorgaat want wij willen perse eerst ons huis verkopen voor we iets anders kopen, maar het zou wel gaaf zijn!
Goedemorgen! Hier dan even snel een berichtje van mij. Weekend is goed gegaan. Heb verder gewoon geen tijd/zin om hier te komen. Ben druk met van alles en niks eigenlijk. Ik ga zo Tessa naar het kdv brengen. Misschien kom ik vanmiddag nog even m'n neus laten zien. Fijne dag allemaal.
Oh ja, ik had even snel wat terug gelezen en las dat Gwen in het ZH lag. Wat naar zeg. Ik hoop dat ze snel opknapt met extra vocht en voeding. Sterkte ermee....
Hopen dat je snel weer beter in je velletje zit! Ben je weleens naar de dokter geweest ervoor? Die kan je namelijk doorverwijzen naar maatschappelijk werkster. Soms is dat handig als je er zelf even niet meer uitkomt.
nee nog nooit gedaan , tis ook met momenten dat is me zo voel ... dus ja , ben niet zo'n dokterganger de rest lees ik zo even , moetten over 25 min weg en zit nog in me pyama
@Mrijn; Dus Juul heeft ook mooie groene snottebellen Mike ook sinds vandaag, dus das toch een goed teken, dan zijn ze meestal aan het opknappen toch? En leuk zeg, een herenhuis! In Den Haag heb je ook van die mooie, met glas in lood en mooie oude plafonds! @Dees; Poeh, gaat nu echt spannend worden hĆØ. Fijn dat jouw gevoel in ieder geval goed is, meestal zit je toch wel goed. Ik hoop dat het gaat lukken, het is je echt gegund. Met mij en mijn vriend gaat het goed hoor. Hij is nu 4 dagen zonder wiet, lijkt misschien niet veel, maar dat zijn echt de moeilijkste dagen. Zonder wiet kan hij niet slapen, dus slikt hij diazepam, en dat helpt goed. Ik hou em wel streng in de gaten, en als ie even lang weg blijft, dan vertrouw ik em niet, en hebben we weleens ruzie. Maar ik ben zo blij dat ie toch de stap heeft genomen om te stoppen, kan nu alleen maar beter gaan!
Ik ga zo even naar de H&M om een sportbroek te halen en vestje, en dan ga ik vandaag les 1 doen met hardlopen. Vind de eerste keer altijd het moeilijkst. Heb dan echt het idee dat iedereen naar je kijkt.
morgen Gaat het al wat beter met gwen? Mrijn; wat eeen heerlijk bekkie hier de pot al weer mogen bewonderen en heb toch medicijnen gekregen Ilse eet nog niet echt maar wel weer iets gezelliger en drinkt ook wel wat.
Ben je gek geworden! Die mensen denken allemaal dat je al jaren loopt en daar zo'n mooi slank lijf door hebt gekregen! Poep aan hebben hoor, ik heb nieuwe hardloopschoenen speciaal voor de zwaardere loper, das pas erg (en het doet me bijna niets!)... Ik ga morgen naar de fysio en daarna ga ik ook weer bij les 1 beginnen. Ondanks dat ik veel vaker heb gelopen, ben ik te hard van stapel gelopen en heb mijn knieƫn overbelast.
Ja, wat een spetter he? Zou je voor mij een water-achtige banner willen maken? Ik heb zoveel lieve en gekke badfoto's.
Ik ga maar eens douchen en Juul badderen en dan tussen de buien door naar de Aldi lopen met de 3wieler.