Wat leuk Mrijn, met z'n allen in een groot huis. Tis alleen nu niet zo'n beste tijd om je huis te verkopen . Leuke foto's ook van Juul en Sanne! Jij ook een fijne dag Boney. Hoe is het nu met Peter? Weer helemaal opgeknapt? Mys, je kan ook buiten de dokter om naar een alternatief genezer eventueel . Ik heb er in ieder geval veel aan gehad en nog steeds heb ik er veel aan. Naatje, goed hoor en ik snap je wantrouwen wel. Het is en blijft een verslaving maar knap als hij het vol kan houden! He jakkes Debie, het schiet dus nog niet op . Ik hoop dat de medicijnen snel werken en je je beter gaat voelen. Wij hebben net samen ontbeten en Luuk is aan het spelen. Ik heb net alle kleertjes uitgezocht en nieuwe in de kast gelegd. Ik kwam nog shirtjes tegen in maatje 62. Wat gaat het toch snel he . Er ligt nu hoofdzakelijk 80 in de kast en wat 74 dat groot valt. De 86 en 92 liggen in de andere kast. Ik kwam er wel achter dat Luuk bijna geen shirtjes heeft met korte mouwen en ook geen zomerjasje. Nou moet ik dus gaan shoppen, wat erg
Kheb hier alvast wat shirtjes besteld http://www.safranoutlet.com/ De rest ga ik wel bij H&M halen volgende week
Moggel, Was even benieuwd hoe het met Gwen is.. Meissie, snel weer beter worden hoor! Hier een k*tnacht gehad. Ik ben bijna elk kwartier bij Lune geweest. Ze was dan wakker en huilde. Ik kon niet goed plaatsen wat er was, ze huilde namelijk niet heel hard alsof ze pijn of honger had, meer zeurderig. Ik zat dan ook om 6u met haar beneden. Ze was strontchaggie en nog moe natuurlijk dus om 7u weer naar bed. Wou ze uiteindelijk slapen en hebben we allebei nog een uurtje liggen pitten. Nu hangt ze steeds jengelend aan mijn been dus ik ga ook weer. Moet vanmiddag wel met haar naar de ha voor haar oogjes, het duurt wat te lang inmiddels. Hoewel het wel al wat beter is geworden. Oja, moet nog wel even zeggen dat ik de foto's van Juul supercute vind! Wat een scheetje toch.. en Sanne mag er ook zijn zeg.. mooie meiden! Tot later dames.
Ik was Maja vergeten , sorry. Nog niet veel beter met haar oogjes dus, balen joh. Heeft ze nog zalf o.i.d.? Volgens mij is dit een moeilijke fase bij de kleintjes he? Ze hangen allemaal aan benen, jengelen veel, krijgen praatjes enz....
Ooh en dat huilen heeft Luuk ook 4x gedaan vannacht. Het was maar even, hooguit 5 minuutjes en dan sliep hij weer, heel raar. We zijn ook niet gaan kijken. Pas om 5.30 ging hij door en werd het echt huilen dus toen zijn we eruit gegaan.
Daarom ben ik wel blij met die mp3 lessen! Ik heb altijd de neiging om gelijk tot het einde te gaan, wil dan geen mietje zijn. Nu moet je verplicht het schema volgen. Ben benieuwd hoor, ga vanavond rond een uur of 6 lopen. Sanne lijkt op die foto erg op Juul en op jou, dus ja het is een lekker ding! Wil je de foto's alvast doorsturen, dan kijk ik wanneer ik tijd heb.
hoi meiden gwen moet weer waarschijnlijk nog een nachtje blijven kom straks verslag geven . Ik moet morgen werken had al gebeld of ik vrij kon nemen maar is druk dus kan niet. Nou vroeg ik mij af wat voor cao rechten je heb als je kind in het ziekenhuis ligt zat al mobiel te zoeken maar slaat iedere keer vast zou iemand even kunnen kijken want de www.fnvmooi.nl doet het niet hier
Leuke site Dees! Heb op de 9 maanden beurs een zomers setje van BFC gekocht, zooo leuk! Zie em al lopen op het strand in zijn korte broekkie!
Ik heb 4 shirtjes gekocht Naatje, echt leuk! Joma, je hebt recht op zorgverlof, dat is dan wel onbetaald maar ze moeten je vrij geven. Anders bestaat er ook nog zoiets als calamiteitenverlof. Ik zal eens speuren op de cao's voor kappers straks.
Maja, wat een nacht zeg Vervelend hè als je maar niet weet waarom ze zo slecht slaapt. Lijkt mij erg slopend! Gelukkig heb je nog een beetje bij kunnen slapen..
Ik kan het niet zo snel vinden...maar ik zie dat Dees er al meer verstand van heeft, dus die zal zo wel met het antwoord komen. Maar het is toch gewoon belachelijk van je werkgever. Heeft ie geen gevoel ofzo
Uit de kappers cao Calamiteitenverlof Calamiteitenverlof is een verlofregeling voor het geval een werknemer onmiddellijk vrij moet nemen vanwege een onvoorziene persoonlijke omstandigheid. Dit verlof is bijvoorbeeld bestemd voor de volgende situaties: bevalling partner, regelen van dingen bij een sterfgeval in de familie, oppas of verzorging regelen voor een ziek kind/familielid, loodgieter regelen bij een gesprongen waterleiding. Zorgverlof Als een werknemer moet zorgen voor een ernstig ziek kind, partner of ouders, kan zorgverlof opgenomen worden.
Joma, ik kan alleen vinden dat je baas pas verplicht is om je vrij te geven als jij de enige bent die thuis voor het zieke kind kan zorgen. En vrij vragen hiervoor mag geweigerd worden als je onmisbaar bent
joma; hier neem ik dan gewoon zorgverlof op, heb dacht ik 12 dagen, word niet moeilijk over gedaan maar geloof me ik zou zelf ziek zijn van de spanning en in jou geval geen klant kunnen knippen.
Ja inderdaad, blijkbaar kunnen ze weigeren. Je baas heeft zeker ook geen kids net als die van mij? Die lijken het dan niet te (willen) begrijpen. Kheb trouwens nieuwe foto's op mijn site van de opening bij Yvonne. Er staan geen foto's op van haar maar wel van de praktijk.
Mensen die geen kinderen hebben , maar wel even gaan oordelen over hoe jij je moet voelen zijn echt vreselijk!