ik ben lekker aan het werk.. niet vergeten he dames dat ik in de zomer een BBQ wil geven voor jullie... dus misschien handig om nu alvast een datum te zoeken zodat iedereen (die wil ook kan) misschien is het zelfs wel handiger om hem in Otterlo te geven als meer mensen dan korter hoeven te rijden.. mmm wie puzzelt ermee
Ja naar Mr. Shi en dan zonder de kindjes, lekker uit eten zoals toen met onze dikke buiken. BBQ, ik ben voor, waar maakt me niet zoveel uit eerlijk gezegd al denk ik dat bij jou thuis dichterbij is voor mij.
ik hoop dat mars er zo aan komt die heb ik even langs de mac gestuurd heb trek zeg...nou de luiers blijven gaan hier weg denk dat er al meer dan 20 zeker zijn door zijn
Lieve dwaas fijn om te horen dat het kado geslaagd was, sorry dat er geen briefje bij zat kon niet vinden hoe het moest
neee geen sorry zeggen lieve meid... de tekst eronder deed meteen een bel rinkelen bij me... dus... belde ik dees... bednakt lieve schat
Dat is onze tekst he Dwaas, had Vivi ook gevraagd of ik iets wist. Ik vond het ook wel bij de meiden van hier passen. We zijn allemaal ver weg maar zo dicht bij je
sorry meiden dat ik ff wat weinig tijd voor jullie heb maar moet sávonds gewoon echt wat tijd voor mezelf nemen heb ik nu ff nodig lees wel zoveel mogelijk bij hoor maar ff geen zin en fut om te reageren
Geeft niks hoor Vivi. Neem lekker je tijd en kom meeschrijven als je zin en puf hebt. Zo, het jong is in bad geweest en ligt op bed. Wij gaan eten.....
hey dwaas fijn dat je het mooi vond ! dikke knuff BBQ en meeting MR shi , Ik ben ook voor als het me met vervoer lukt !