hoe zou je dat willen doen dan meisje ? en wat zou ik me daar dan bij voor moette stellen heb echt geeeeeeeen idee wat het in houd
meetings leuk met en zonder kids best hoor. Hier nog steeds alle ors die via de zonde erin gaan komt er van onder gelijk weer uit niet normaal meer en een lucht zeg de hoeveelheid ors per uur is omhoog gegooid dus zelfs meer dan gister dus schiet niet op. Ze komen om 8 uur zo ook nog een keer drama maken hier en bloed prikken
Wat moet je je erbij voorstellen? Euhm, ik leg mijn handen op bijvoorbeeld je schouders en dat wordt warm. Het ontspant heel erg en laat je energie weer stromen. 1 van mijn collega's dacht dat ik haar schouders masseerde, zo voelde het voor haar maar ik had mijn handen stil. Zij heeft een paar dagen geen last van spanning gehad.
och joma germ kleine gwen ... houden ze haar gewicht ook bij of niet ? ik hoop dat ze snel wat vast gaan houden meisje dikke knuff
Maar zeggen ze nog iets over hoe nu verder, want dit klinkt toch niet echt goed? Ik vind het erg voor die kleine Gwen...
Een beetje een uitleg Mys: Wat doet Reiki Reiki is een geneeswijze die werkt door handoplegging. Het eerste wat Reiki voor ons doet is het op gang brengen van ons natuurlijk genezend vermogen. Door eenvoudig je handen op je lichaam te leggen stroomt Reiki door je heen naar de plaats waar het nodig is. Denk maar eens wat je automatisch doet als je kies- of hoofdpijn hebt, je legt je hand of handen op de pijnlijke plek. Als je ergens van schrikt, dan leg je je handen vaak automatisch op je keel of vlak daaronder. Reiki ontspant, geeft je rust en versterkt het afweersysteem dat je helpt je lichaam en geest te ontgiften. Oude emoties komen weer naar boven, door je zelf Reiki te geven kun je deze makkelijker loslaten. Je hoeft hiervoor niet bang te zijn, je krijgt niet meer te verwerken dan wat je aan kunt. Je kunt met je handen Reiki aan je zelf geven of aan anderen. Iedereen kan het leren. Het is geen geloof en je hoeft niet paranormaal begaafd te zijn. Je hoeft het alleen maar te willen. Je kan het overal eenvoudig toepassen in allerlei situaties: op school, in huis, op je werk, overal waar stress, ongelukken of ziekte worden ervaren. Reiki kan je totaal in balans brengen Reiki brengt je organen, klieren en hun functies in balans Reiki heft blokkades op en laat onderdrukte gevoelens vrijkomen Reiki geeft zelfvertrouwen, dat je kwijtgeraakt bent weer terug Reiki bevordert het natuurlijke zelfgenezingsproces Reiki zal je helpen in je spirituele reis en het zal je intuïtie versterken Reiki bevordert het zelfbewustzijn, je creativiteit en versterkt je levenskracht Reiki versterkt het immuunsysteem en het helpt afval- en gifstoffen af te voeren Reiki zorgt dat je relatie met anderen zal verbeteren, omdat je meer kan relativeren en vanuit een mededogen situaties kan bekijken Reiki leert bewuster te leven Reiki kan je geven aan een huil baby; de baby gaat zich weer geborgen en veilig voelen waardoor het vele huilen zal verminderen Reiki helpt bij kinderen die slecht slapen, zich onbegrepen voelen, angsten hebben of nare ervaringen hebben meegemaakt Reiki helpt bij autistische kinderen Reiki kan waardevol zijn voor kankerpatiënten Reiki kan geneesmiddelen positief beïnvloeden en de aanwezige negatieve effecten reduceren Reiki is goed te gebruiken als slaapmiddel Reiki helpt bij het verwerken van scheidingen, incest en andere traumatische ervaringen Reiki kan je totaal in balans brengen
Och och... wat lees ik nou dan weer... Gwen in het ziekenhuis Ik heb een beetje over de pagina's gescrolled om te kijken of het nieuws inmiddels al beter was, maar zo te lezen is ze echt flink ziek... Joma & Marcel, heeeel veel sterkte! En lieverd, je kunt toch niet werken als je meisje in het ziekenhuis ligt? Nee hoor, ik vind het echt de normaalste zaak van de wereld dat je dan niet komt... dat je baas dat niet snapt zeg! Misschien nog eens bellen en dan maar huilend aan de telefoon... is hij (of zij) nou helemaal gek geworden!?
Hier heb ik weer een dagje rennen en vliegen op het werk overleeft & Fenne een dagje op het KDV. Ik hoorde vandaag van de leidster dat zij zelf een dochtertje heeft die maar 1 dag ouder is als Fenne... grappig he? Ik vind haar ook altijd erg leuk met Fenne en dat ze ook altijd van die lieve verhaaltjes schrijft in het overdrachtboekje... ik ben echt blij met met dit kdv! Vandaag ook de vrachtlading van de Wehkamp ontvangen... wat een &%@**&%$-kwaliteit zeg! Suus, je had helemaal gelijk... dat doe ik nooit meer! Ik heb zelfs het idee dat de laarzen waarvan ze zeggen dat het echt leer is en 120 euro moeten kosten gewoon helemaal niet van leer zijn... stinken naar plastic joh! Ik ga ff thee zetten... kom straks nog even kijken hoe het met Gwen gaat!
Ooh, ik heb dan zeker steeds geluk met de kleding van Wehkamp. Niet dat ik er nou zo vaak bestel hoor.... Leuk dat ze verhaaltjes in het boekje schrijven. Luuk heeft een schriftje en daar staat alleen in wat hij heeft gegeten.
Oh echt? Hier schrijven ze altijd een klein verslagje. Vandaag stond er dit: Hallo, Ook vandaag heeft Fenne weer gezellig gespeeld! Als papa weggaat is ze even verdrietig, maar binnen een minuut is ze getroost en kletst ze gezellig tegen ons. Fenne gaat overal waar het kan staan en loopt langs de stoelen en de box op: nog even en ze kan het helemaal zelf! De andere kindjes zijn leuk om naar te kijken en tegen aan te kletsen, aldus Fenne. Ja, het was weer een fijne middag samen met jullie meid. Tot volgende week! En deze keer hadden ze Fenne er een 'tekening' bij laten maken!
heey die wen @ dees , dank je voor de uitleg klinkt interesant ! @ KDV hier was het in het begin elke keer als hij kwam een verhaaltje , en vanaf nu alleen op de woensdag , dit is als uitzondering , want normaal als ze een jaar zijn geweest word er niet meer geschreven ,
Hier is er maar 1 leidster en zijn er maar 2-3 kindjes of Luuk is alleen. Ze heeft er wel tijd voor dus. Zal wel door de hormonen komen ze kan namelijk ieder moment bevallen. De vervangster verwacht ik morgen eigenlijk wel omdat ik het voorgevoel heb dat ze al is bevallen.
Ach arme Gwen. Het gaat zo te lezen nog niet beter zeg Wen, wat leuk die verhaaltjes in het boekje van het kdv. Zo krijg je wel mee wat ze allemaal doet daar En bij wehkamp bestel ik eigenlijk alleen maar voor de kinderen. En dan ook alleen maar merkkleding in de uitverkoop daar! Morgen heeft Eva haar feestje. Ze heeft er al helemaal zin in. Mama iets minder, maar dat mag de pret niet drukken! Ik hoop alleen dat Sofie een beetje meewerkt morgen. Vanmiddag was ze weer erg hangerig.
Alvast veel sterkte voor morgen en veel plezier voor Eva Krijgen jullie kleintjes nog een avond of nachtfles (behalve de bv mama's dan)? Luuk krijgt de avondfles niet meer en als hij 's nachts wakker wordt dan krijgt hij er wel 1.
Dees, jij hebt Reiki 1 toch? Doe je er veel mee? Meiske, leuk verjaardag morgen... tenminste voor Eva en de kindjes die komen dan! Avond/nachtfles... hier sinds 11 mnd niet meer. Ze krijg melk alleen bij brood 's morgens en 's middags uit de tuitbeker.