Ik heb zelf 1 en 2... vond 2 erg interessant omdat je dan ook afstand behandelen leert. Ik doe er niet zo veel mee in de zin van dat ik mensen behandel, maar merk wel nog steeds hoe het mijn leven heeft veranderd en me meer rust heeft gegeven...
Luuk krijgt 's morgens rond 6 uur 180cc +6 rond 9 uur 1 boterham rond 12 uur 2 boterhammen met melk rond 3 uur fruit rond 6 uur warm heel af en toe een nachtfles of avondfles
Ik behandel mezelf momenteel vaak maar combineer dat met healing die Yvonne me leert. Ook anderen behandel ik af en toe. Yvonne gaat me inwijden in de Trinitas. Dat is net zoiets als Reiki alleen krachtiger.
bij Fenne gaat het zo: 08:30 boterham met 200 cc volle melk en eventueel nog wat fruit 09:30 fruit 10:00-12:00 slapen 12:30 boterham met 200 cc volle melk 14:30 sap met wat lekkers (koekje of rozijntjes etc) 15:00-17:00 slapen 17:30 avondeten + joghurt 19:00 slapen
Rosalie krijgt nog wel iedere avond een fles... Ze wil em nog zo graag. Maar merk wel dat ze iedere avond een beetje laat staan. Dus denk wel dat ze zelf aan het afbouwen is!
Hallo allemaal, Sorry, tis al weer ff geleden . Ik zag dat ik 100 pagina's achter lig, sorry, maar ga niet alles bij lezen . Heb wel even snel gespiekt en zag dat de meeting leuk is geweest en heb ook hele leuke foto's gezien, super! Hier een erg drukke tijd gehad. Dennis was voor anderhalve weerk thuis (jippie!) en zijn zusje en een aantal vrienden hadden een huisje gehuurd, dus we hebben veel tijd met hen door gebracht, erg gezellig maar Zoë was echt bekaf. Ze komt nu weer helemaal tot rust. Dennis is gisteren weer naar Portugal vertrokken . De volgende keer dat we hem zien is in Nedeland, wel een maf idee. Verder alles prima hier, de kleine jongen is erg actief, erg leuk, en ook met Zoë gaat het goed, al is ze wel erg hangerig en begint ze een behoorlijk temperamentje te krijgen, echt met de voetjes stampen als ze boos wordt en dat gebeurt vaak .... Ze klimt nu door de hele caravan, de tafel, vensterbank etc. Dus vandaag druk geweest met alle breekbare spulletjes in veiligheid te brengen . Zoë's schema: 08.30: pap 10-12 uur: slapen 12: 2 boterhammen 15.00 u: fles (200 ml) en 1 of 2 stuks fruit 15.30-17.00: slapen 17.30: avondeten 19.30: fles 200 ml, en deze gaat nog steeds tot de laatste druppel op. En tussendoor zo veel water als ze wilt. Hoop dat alles goed is met iedereen!
schema hier 7.30 boterham + fles 180cc 10.00 fruit slapen (vanaf het weekend niet meer maar of ze het volhoudt) 12.30 boterham en gewone melk, drinkt ze bijna niet 13.30-15.30 slapen daarna diksap en iets lekkers 17.00 warm eten en toeje 19.00 fles 210 cc en naar bed
Hoi! Ik duik zo mijn bedje in maar kwam nog even spieken hoe het met Gwennepen is. Nog niet goed dus, gatsie! Ik val in herhaling, maar hoop toch zo dat ze snel opknapt. En ook maar weer een knuffel voor Joma.. En Gwen en vooruit, Marcel ook een Ik zie schema's staan van de kindjes. Lune heeft nog steeds geen schema, ja wel ongeveer maar ze krijgt bijvoorbeeld soms 's avonds nog een flesje maar meestal niet. En ze slaapt meestal na het fruit en na de boterham maar vaak ook niet. Vandaag zelfs weer 3 slaapjes. Tja, ik denk dat ik een schema op mijn buik kan schrijven inmiddels haha! Wen, wat een leuk verhaaltje over Fenne! Bij Lune schrijven ze ook meestal een verhaaltje, ik vind dat zo leuk! Moet wel zeggen dat ze in het begin een stuk actiever waren dan nu.. Soms zelfs helemaal geen verhaaltje.. Dan kijken we vol verwachting in het boekje en staat er niks Maar over het algemeen wel. Super dat Fenne het zo naar haar zin heeft he? En balen van je Wehkamp vracht. Heb ik ook altijd, heb ook besloten er niks meer te bestellen. Bestel nu altijd van de H&M, krijg zo'n gids in huis waar je hebberig van wordt.. Dees, ojaaa jij doet ook Reiki! Ik heb ook Reiki 1 maar doe er helemaal niks mee. En dat rust geven van Wen herken ik ook niet zo.. Jammer, ik wil best meer rust maar heb er geen Reiki cursus voor over hihi.. Lune is weer heel huilerig. Ik begrijp niet goed waarom en dat frustreert me.. Ik ben bang voor weer een onderbroken nacht dus ik duik zo mijn bedje in. Hoewel ik eigenlijk nog helemaal niet zo'n zin heb..
Met Lune haar oogjes gaat het trouwens wel redelijk. De huisarts wou het toch nog een paar dagen aankijken dus we druppelen vrolijk verder. Lune was bij de ha ook helemaal overstuur. Er werd namelijk even met zo'n luisterding naar haar longen geluisterd. Heul eng hihi.. Ze klampte zich helemaal aan me vast, ik vind het dan zo zielig voor haar maar zo lief als ze me zo vastpakt..
Mogguh, Kwam even weer spieken. Gwen al een beetje opgeknapt? Ben benieuwd hoe het is.. Hier een lekker nachtje, ik ben er niet 1x uitgeweest Wel was Lune om half 6 al wakker. Das dan toch wel vroeg.. Ik heb Lune net even in de box gezet en de kamer gestofzogen, 's ochtends is het enige moment dat ze nog wel 10 minuten in de box wil dus daar moet ik gebruik van maken Haar ogen zaten vanochtend nog helemaal dichtgeplakt, ze kon ze niet open krijgen. Lag ze een beetje in het rond te meppen in de hoop dat haar armpjes ergens bij mij belanden zodat ik haar zou oppakken haha! Ik zou vandaag eigenlijk even naar het centrum, moet nog pasfoto's laten maken maar ik heb de auto van mijn ouders moeten inleveren, het is slecht weer dus wil mijn mama met de auto naar haar werk. Logisch natuurlijk maar ik baal want ik wou er graag even uit vandaag. Nou, iedereen een fijne dag vandaag! En heel veel beterschap voor Gwen.
Goedemorgen! Hier een lekker nachtje gehad, Rosalie lag er al vroeg in (18.30) en heeft lekker geslapen totdat papa veel herrie ging maken (06.00 ) daarna heeft ze nog tot 6.30 in dr bedje gelegen. En toen nog even een uurtje met mama in het grote bed geknuffeld Was zo schattig! Ze wilde me gewoon niet loslaten haha
Pfff hoe irritant zijn die KRO kindertijdfilmpjes van Valdemar en Yrse... Rosalie vind er ook geen flikker aan
morgen Hier wel een avondfles maar daarvan laat ze steeds meer staan, nu maken we 120-150. (als ze niet ziek is ) Gister ging het stuk beter, geen diarree meer, niet meer spugen dus das erg fijn. Nou ik nog hihi ariel je bedoeld die o yrse? Vind het walgelijk
Moggel, Ik las dat Gwen is opgenomen.. he bah zeg, maar nog geen nieuw nieuws.. hoop dat t nu iets beter gaat..of liever gezegd.. VEEL beter.. Joma en Marcel.. veel sterkte. moet vreselijk zijn om je kleintje zo te zien... @Fles.. lees dat nog best veel kindjes een fles krijgen.. Toen marijn 1 jaar werd heb ik de flessen weggegooid (nadat lisa de spenen eraf had geknipt..)Hij krijgt dus geen enkele fles meer.. HIER: Morgen jarig.. pfff.. doe er niet veel aan...zaterdagavond komen wat vrienden, maar verder niet.. geen zin in.. vind t altijd zo'n gedoe... Vrijdag de echo.. dat is veel leuker.. (tenminste dat hopen we dan )...t blijft spannend.. Verder gaat t hier wel oke...Marijn is de kattebrokjes aan t verdelen over de vloer..Jur is zo lief om t weg te halen.. de schat.. lisa zit te hangen op de bank.. buiten regent t weer s.. en ik ga zo maar s aankleden....
whahaha.. de filmpjes van KRO's kindertijd.. ik kijk ze nu ongeveer 6 jaar..kan ze zowat meepraten.. t enige dat ik nu echt heel erg zat ben zijn de Teletubbies.. maar dat vind marijn dan weer t einde..... maar snap wel waar de irritatie vandaan komt ja...