Goedenmorgen, jemig...Gwen nog steeds in het ziekenhuis. Och, wat sneu voor het kleine meiske. Ik hoop dat ik vandaag lees dat het al een stuk beter met haar gaat en dat de ORS beter opgenomen wordt in haar lichaampje. Hele dikke knuffel voor Gwen, Joma en Marcel! Hier een paar zeer drukke dagen op het werk gehad, maar ook thuis was het rennen en vliegen. Veel afspraken deze week. Met Tess gaat het wat beter, ze hoest een stuk minder. Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op.
O Yrsa is zoooooo mega irritant, kan er werkelijk niet naar kijken. Ik vind het zandkasteel wel te doen en tweenies gaat ook nog net.
De eerste keer dat ik de Tweenies hoorde had ik echt zoiets van hey ik hoor Jeff uit GTST En bij Koekeloere gebruiken ze geloof ik Sesamstraat stemmen, tenminste het stond een keer aan en ik zat er met me rug naar toe en dacht hey leuk sesamstraat. En toen zag ik een mol en een worm
Goedemorgen Nog geen nieuws van Joma? Ik hoop zo dat het al iets beter gaat met Gwen! Maja, lekker zeg dat je er niet uit hoefde vannacht! En balen van de auto. Het is echt rotweer vandaag. Suus nog steeds druk druk druk! Ichtus, nog een paar dagen wachten en dan heb je de echo al meid! Ik snap dat het heel spannend is, maar het zit zeker goed hoor! @tv, die staat hier nooit aan als Sofie alleen thuis is. Ze vindt het gewoon niet leuk en kijkt er ook echt niet naar. Lekker rustig hoor! Sofie is nog steeds snotterig en moet erg hoesten. En ze zegt weer 2 nieuwe woordjes (zei alleen nog maar papa, mama en oma) : baby en kiekeboe. Baby zegt ze tegen haar speldje of elastiekje als ze die weer eens uit haar haar heeft gehaald
@Debie.. ja de filmpjes wisselen wel wat in 6 jaar, maar tis vooral herhalen herhalen herhalen.. pffff... gelukkig wissel ik wat af met nick jr smorgens das dan weer heel iets anders.. en vaak nog leuker... smiddags staat ie uit... en ja de kids zijn altijd op woensdag vrij.. groep 1 en 2 zijn op woensdag vrij.. groep 1 ook op vrijdag middag, groep 2 gaat op vrijdag middag wel naar school.. ingroep 3 zijn ze vrijdag middag weer vrij en gaan ze de woensdagmorgen weer naar school... om het makkelijk te maken zeg maar..
@Meiske.. ja de echo schiet nu al lekker op.. Ed is wel erg angstig voor een tweeling.. dat is dan weer nergens op gebaseerd.. ik zei al.. ik dacht bij alle 3 dat t er wel s 2 konden zijn en dat was neit zo dus dan zal het nu ook wel niet zo zijn.. zegt ie:" nee precies zul je net zien dat t nu wel zo is.." *zucht*.. nou ook dat is niet onoverkomelijk (schrijf je dat zo?) we zullen wel zien. ik heb iig het idee van niet.. euh..Debie.. helpen die pillen wat? @Gwen.. nog geen nieuws van t meiske...agoss.. hoop zo dat dit goed nieuws is en dat ze aan t genieten zijn van een opgeknapte gwen... @Suus.. fijn dat Tess wat aan de beterende hand is zeg.. dat hoesten heeft nu wel lang genoeg geduurd.. tijd voor een heostvrije zomer.. en doe je een beetje rustig aan? @Meiske.. fijne verjaardag alvast morgen...lekker he die drukte..
ik ga weer s good old aan de poets!... kan wel wat nesteldrang gebruiken trouwens.. dat lijkt nog ver te zoeken.. jammer genoeg... tot later...
hey meiden, ik kom ff snel hoi zeggen en kijken hoe het met gwen ging/gaat, hopenlijk gaat het snel beter want ik heb zo met haar te doen. heel veel beterschap joma met je meisje. knuffel sorry dat ik niet op de rest reageer maar moet weer verder met mijn school opdracht (ben namelijk illegaal hier ) misschien tot straks knuffel
Oh wauwie, wat een mooie buik Ichy! Blijf het fantastisch vinden om te zien, die mooie zwangere buikies! Hier al lekker druk geweest; was weggewerkt, keuken schoongemaakt, vaatwasser ingepakt, kamer opgeruimd en het eten er vast uitgehaald. Nu even bankhangen met prison break.....
ben nog steeds constant misselijk, word er echt niet goed van, vandaag voor het eerst dat wat ik gegeten heb er nog inzit, hoop dat het snel weggaat. ichtus; dat is echt irritant, die tijden van school. Bij ons hebben de kleuters t/m groep 4 de vrijdagmiddag vrij, verder dezelfde schooltijden als de hogere groepen. meiske; leuk dat babbelen, ilse zegt nog niet echt iets herkenbaars, ze zegt wel papa/mama maar doet dat ook tegen de deur of tafel zeg maar