Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, ik ging de boel hier opruimen... Zie je? Zo ben ik hier een paar dagen niet en als je er dan weer bent, dan weet je ook weer niet weg te komen... Het is inmiddels stil boven (na een half uur kletsen) dus daar moet ik even gebruik van maken. Doei doei

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!

Even snel spieken... hoe'st met Gwen?

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Boney zal graag komen want de leidsters op het kdv zeiden dat ze volgens hun aardig is afgevallen.
    Ben op beetje verkouden na verder niet ziek, alleen die klote misselijkheid, vorige keer van 6 tot 14 weken last van gehad,

enne sm was toch op vakantie

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha, als ik alleen al kijk naar ilse dan zet ze het op een brullen, ze is het dan ook nooit met onze regels eens

suus moet zeggen dat ik het heerlijk vond dat ilse vanochtend ff paar uurtjes bij het kdv was, zit al vanaf woensdag met haar thuis en was het goed zat aan het worden, zeker als ze dan zichzelf niet kan vermaken

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Verhuizen voor die kleine er is zit er alleen niet in denk ik.... Of we moeten een huis vinden dat echt helemaal af is. En alleen nog maar een likje verf nodig heeft :) Heb wel al leuke dingen gezien :)

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hebben jullie nu een huur huis ariel? Dan kan het natuurlijk best snel gaan.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Moet zo lachen om dat nee schudden van Tess. We waren net was aan het opvouwen en ze mocht van mij niet op de wasmand gaan staan. Nu loopt ze de hele tijd langs de wasmand en schud dan heel serieus nee met haar hoofdje. Ziet er echt heel komisch uit.....

Debie, ik zou het heerlijk vinden om Tess nu een paar uurtjes naar het kdv te doen, maar helaas moet ik dan altijd werken. Straks in de vakantie weer heerlijk een dagje voor mezelf. Kan dan echt even opladen.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik heb zonder vakanties, denk dat ik volgend schooljaar wel de woensdag middag opvang ga doen, geeft mij dan ff rust en hoef ik niet te haasten

dan luistert ze iig wel suus, hihi

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    manlief belt net, morgen naar frankrijk waarschijnlijk zat weer terug, bleh

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    We hebben nu inderdaad een huurhuis Debie, maar heb er eerlijk gezegd ook weinig zin in om weer zwanger te zijn met het verhuizen :(

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    je woont er nog niet zolang dan? Kan me voorstellen maar als je een leuk huis ziet dan kun je wel meteen actie ondernemen, want je huis verkopen gaat niet echt makkelijk nu, dus dat is wel prettig. En stel je gaat over maand of twee kopen dan heb je best kans of moet je onderhandelen dat je er pas over een jaar in wilt.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ariel: Ik weet nog wel een leuk huis voor je te koop hoor ;) Kun je zo in.

Debie: Hoe laat ben je hier morgen ochtend?

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zeg het maar, maakt mij niet zoveel uit, wat voor jou handig is

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Uurtje of half 10? Het word morgen slecht weer. Het is 5 min. hiervandaan lopen, maar dat wordt niks denk ik. Maar dat zien we morgen wel ff.
    Balen dat Paul weer weg gaat. Maar is maar 2 nachtjes toch? Maar snap wel dat je baalt. Zou ik ook doen. Zeker nu je zo beroerd bent.

Ik ga ff gtst kijken. Tessa ligt voor de 3e keer in bed nu. En ze is nu wel gelijk gaan slapen. Ik was net met m'n zus aan het bellen en ze heeft alleen maar aan me gehangen. Heb er een zere schouder van.
    Ik ga dus ff lekker koffie maken en op de bank. Eten staat al klaar voor vanavond. Alleen nog even ballen kruiden en draaien.
    Doeg

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn beste vriendin haar broer heeft een dochtertje gekregen en ik moest toch even vertellen hoe ze heet: Gwenn! (wel met 2 nen)

Hopelijk knapte "onze" Gwen hier gauw op!

Hier alles goed! We hebben een lekker bedrag van de belasting terug gekregen over 2007. Dus ben eigenlijk wel blij!

Finn slaapt al een tijdje, en we moeten zo nog naar de winkel.

Heb dinsdag een afscheidsfeestje op het werk, is m'n laatste dag. Nu hebben ze vorige week te tuinen onder handen genomen en ik heb een boompje van deze site besteld: www.geefeenboompje.nl Voor in de binnentuin. Vind ik toch leuker dan de zoveelste taart/cake etc!

oh Finn is wakker!

Doeg!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    boney ben ik rond half 10 bij jou. Zal iid wel weer bagger weer worden. Paul is niet lang weg, is idd meer dat ik niet lekker ben.
    Moet zeggen dat hij het ook zwaar met me heeft op het moment, hihi

debora wat een ontzettend leuk cadeau, nog nooit van gehoord maar ga hem onthouden

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debora, wat leuk en origineel zeg! Ga hem in mijn favo zetten. Ga ik zeker onthouden.

Debie: Doe maar tussen half 10 en 10u. Niet dat je dus half 10 op de stoep staat :) Kijken we dan wat het weer is en of we gaan lopen.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi is prima, red meestal de tijd die ik afspreek toch niet met ilse.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    had je al open huis gehad of moet die nog komen?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    AS. zaterdag openhuis van 10-14u.

Deel Deze Pagina