Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Heeeeeee Joma, wat een opluchting dat je ma kon blijven en jakkie erg naar om dan te werken.
    Super dat Gwen van de sonde af is.. nu hoop ik voor je dat ze vannacht lekker slaapt (en jij ook) en dan morgen wat meer trek heeft.
    Succes meisjes!

Oh ja, ik kan niet updaten, ik weet ff niks..

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hier een onderwerp.. morgenochtend vroeg heb ik arbeidsvoorwaarden gesprek.. sspppaannnneeennnd.. ben benieuwd wat ze voor me in petto hebben.. ze moeten echt wel wat te bieden hebben..

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hmmm auto van de zaak, laptop, mobiel, carkit, tomtom, flexibele werktijden en werkplek allemaal dingen die ik wel kan gebruiken.. ;)

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Joma, heb je eigenlijk wel recht kunnen knippen, of zei je gewoon dat dat scheve model nu in de mode was... (omdat je met je gedachten bij Gwen was...)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Spannend Mom!

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He Ichtus alvast heeel veeeeeel succes met de echo! Helaas mis ik je mooie buikfoto.. is ie al gegroeit dan?

Ik begrijp dat de andere zieken weer aardig zijn opgeknapt?

Maja, hier ook zetpillen gehaald merk b... nog wat.. nou ja, was makkelijk te vinden, want er was maar 1 soort ;) Ik gebruik ze hier voor 's nachts, volgens mij werkt het wel een beetje, maar ik weet t niet zeker.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Doen we, maar eerst er voor zorgen dat je meissie opgeknapt is en dat jij weer uitgerust bent!
    Dikke kus

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Naatje hoe gaat het met je vriend zijn stoppen met blowen?

He, ik ga mijn nestje in... weet niet of ik hier morgen ben.
    Groetjes!

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo weer even een bericht vanuit hier

@ joma , fijn dat het een klein beetje beter gaat met kleine gwen , en ach gussie die foto

ik hoop dat ze vandaag beter te pas is ,

@ ichy wouwie wat een buik ~! dadelijk zijn het er 2 joh , hihi succes vandaag !

@ de rest een hele dikke knuffie

hier gisteren geverft , het ziet er al een stukkie beter uit , vandaag opruimen poetsen bij bijstippen
    morgen gezellie aan kleden , heb vrij morgen , en bryan is dan naar KDV , eindelijk even tijd voor mama

OW EN NOG GEWELDIG NIEUWS
    We mogen volgende week donderdag op gesprek komen voor een woning WOOOHOOOEEEE
    tis een nieuwbouw die volgend jaar klaar is , ben benieuwd ... spannend hoor :D

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goede morgen hier lekker geslapen gwen was gister om 22 uur wakker en heeft wat gedronken want had dorst en toen ben ik ook gaan slapen en ze werd om 4.30 pas wakker weer iets gedronken en om 6.30 werd ze weer wakker en is nu lekker aan het lopen en spelen dus ik ben blij en heb ook lekker geslapen.alleen net was de temperatuur alleen laag 2 keer gemeten 1 keer 35.5 en 1 keer 35.6

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

joma fijn dat ze weer beetje beter is, maar wat kan de oorzaak zijn van de lage temp dan?

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Joma, spelen en lopen? Dat klinkt iig een stuk beter! Fijn dat je weer wat drinkt en dat ze het binnen houdt. Weet je al wat meer over wanneer ze naar huis mag?

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met Gwennepen. Wel raar idd van die onder temp. Maar goed, haar lichaam heeft nu zo weinig voedingsstoffen (lees energie) dat het ook weinig te verbranden heeft. Zodra ze weer wat meer calorieen binnen krijgt zal de temp waarschijnlijk ook stijgen.
    En heerlijk ook dat jullie lekker geslapen hebben.

Hier ook een goede nacht. Geweldig gewoon dat ze gewoon doorslaapt. Wel is ze altijd rond 7u wakker. Vaak kon ik ze dan nog weer terug leggen en dan sliep ze verder tot half 9. Maar nu is ze het om 7u echt zat. Ach, dat heb ik liever dan dat ik er 's nachts tig x uit moet.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mom; Wat lief dat je ernaar vraagt! Hij heeft nog steeds niet gebruikt :D (zover ik weet dan) Hij lijkt ook weinig behoefte te hebben, dus vind het wel knap.

Spannend hoor zo'n gesprek over arbeidsvoorwaarden! Ben je een beetje goed in onderhandelen? Veel succes!

15. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Mys; Spannend zeg! Nieuwbouw is wel lekker, hoef je weinig te doen :) En je hebt nog een jaartje de tijd om te sparen voor eventuele meubeltjes!

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Debie, hoe gaat het met jou? Helpen de medicijnen al een beetje?

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Typ ik een berichtje en hij plaatst hem niet :(

Maar Naatje wat goed van je vriend. Dit is dag 6 toch? Dan heeft hij het ergste gehad.

Debie: neem jij je agenda mee? Dan prikken we een datum voor blijdorp.

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hier ook prima geslapen hoor, maar dat doe ik altijd wel :)
    Mike wordt niet meer 's nachts wakker sinds ie in zijn eigen bed slaapt. Das wel lekker! Zo rond een uur of 7 wordt ie wakker, en neem hem dan in ons bed voor een slokje melk. We knuffelen dan wat, en gaan er dan uit. Normaal wou ik nog wel eens in slaap vallen, maar dat doet ie de laatste tijd niet meer.

Het is een beetje treurig weer vandaag, zal zo eens kijken op neerslagradar wat de rest van de dag ons brengt.

Ik ga nu mijn vriend zo ver krijgen dat ie mee gaat naar de Ikea voor een ontbijtje :)

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mmmm, lekker ontbijten bij Ikea... Dat kan daar voor 1 euro toch?

Ik ga douchen en aankleden. Doeg.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen! :)

Deel Deze Pagina