Goedemorgen! Fijn dat Gwen weer wat opknapt! Dat doet een mama goed zo te lezen! Leuke foto's allemaal naatje! hier is Finn met veel geluid aan het proberen in slaap te komen. dan weer huilen dan mmmm mmmm op z'n speen. En tussendoor gapen Gisteravond werd hij wakker om half 10 en was niet te troosten. Heb slaap kindje slaap gezongen tot in den treuren, maar zodra ik de kamer uit wilde was het huilen. Dus even mee naar beneden. Eerst heel lief en daarna begon hij natuurlijk te spoken. Hij zat op de bank en wilde aan de gordijnen en dat mocht niet. Dus ik NEEEE. En toen deed hij 1 x heel hard AAAAAAAAH (das nieuw als ie z'n zin wil hebben ) Maar hij trok er een kop bij! Heb helemaal in een deuk gelegen. Ik probeer normaal altijd heel streng te kijken dus hij snapte er niks van en trok zo'n koppie van HUH? Dus toen kwam ik helemaal niet meer bij.... Soms wel lastig opvoeden! Oh en............... Finn KRUIPT! nou ja kruipen: hij doet het met z'n handjes goed maar trekt dan alle 2 z'n beentjes tegelijk vooruit. Maar goed! ik had gedacht dat ie het nooit zou doen, dus dit is misschien het begin!
Zo eerst Ichtus feliciteren voordat ik het vergeet Ichtus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hiep hiep hoera!!
Even een domme vraag: mogen de kindjes pesto? Wilde een pasta maken vanavond. of kan ik dan beter wat tomaatjes ontvellen voor Finn en dat bij hem erbij doen?
Goedemorgen dames... Wat fijn dat gwen wat opknapt.. is er al wat bekend over wat ze nou eignelijk had...? ICHY LIEVERDJE van harte scheet en dat je maar een grote meid mag worden.... NAATJE wat een heerlijke fotos(ik hou ervan) enne heb jij trouwens nog plaatjes opgestuurd voor NICK zoja super bedankt.. hij heeft zijn boek officieel vol.... ook weer namens de februari mamas... hoe leuk zijn jullie haha... Eh Mys ik ga voor je duimen meid.. dat je snel in een echt huisje mag en kan wonen. Verder weet ik het niet meer.... maar ik volg jullie vandaag! dikke knuffel oh ja debie ik heb het met je te doen hoor.. misselijk zijn is killing ...knuffie voor jou extra...