gwen was in totaal 550 gr afgevallen maar is wat bijgekomen door de sonde gelukkig dus nu zit ze op 460 gram @debie ik zou gewoon volgende week weer ff gaan wegen, dat ze niet meer gaat afvallen , maar gelukkig eet ze weer wat @dwaasje hoi leuk wat van je te lezen en hoe is het met je kiddies?
dank je. Volgende week is lastig, heb om 12 uur fisio en om 13:45 echo. maar mag dan om 8:45 komen. En de volgende keer ga ik gewoon weer bij jou, makkelijk aan te rijden en hoef ik niet meer half uur aan de lijn te hangen
echt ongelooflijk he joma wat zo'n ukkie kan afvallen. Was wel grappig want ilse en tessa met kleding scheelt heel weinig maar zonder kleding zie je bij ilse gewoon de ribben en zijn de armen en benen echt heell dun. Terwijl tessa er dan gewoon gezond uitziet (en die is ook niet groot) hihi
ja das ook wel weer een beetje waar..en woerden.. of montfoort dat is geloof ik wel iets goedkoper en net zo dichtbij en gezellig.. haha
Daar ben ik indd druk aan het kijken! Had echt een perfect huis gezien in Montfoort alleen dat ging per veiling weg
ja met mijn kiddies gaat het heel goed hoor..ze zijn sinds gisteren wel verkouden maar ach.. nick is natuurlijk nog heel erg onder de indruk van alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd.. en zo nu en dan heel erg verdrietig maar dat hoort erbij....en dan zijn papa en mama er om hem te trooosten.. nee ik heb helemaal niets te klagen dus doe ik dat ook maar neit
nou dat niet.. want ik heb echt super fantastisch lieve schattige behulpzame buren en zou ook niet weten wat ik zonder hen moet...maar lijkt me leuk als jullie allemaal in deze omgeving zouden wonen haha
Kom sowieso dicht bij jou in de buurt wonen! Vin werkt in de Meern en hij wil in Utrecht (de provincie) wonen, maar dan wel aan de Zuid-Holland kant. Snappie em nog
boney weet niet naar welke email je gestuurd heb, maar nog niet ontvangen, zal ik prive mail ff doormailen
Enge woorden gebruiken makelaars altijd zeg. Knus, eenvoudig, gezellig, simpel, met veel mogelijkheden....
Ik krijg hem terug debie. Ik had nog een tiscali mail van jou. PB maar even of zo. En wil je ze dan groot of klein
ja gezellig gaan we inderdaad heel vaak meeten.. ik snap hem trouwens heel goed... de meern is hier ook maar een stukkie vandaan... ik zag trouwens dat de tijd wel heel snel gaat he.. 15 weken pregnant alweer dat gaat snel leuk leuk leuk