Het liefst zou ik morgen nog verhuizen, maar vind het wel vervelend dat ik dan WEER zwanger ben tijdens het verhuizen en dan niet veel kan doen. Dus denk dat het einde van het jaar word, als het goed is worden de rentes ook nog wat gunstiger.
Tijd gaat zeker snel! Zaterdag al weer 16 weken Nog maar 17 weken werken dus Misschien word het tijd om me schoonvader te vertellen dat ik zwanger ben...
12 september, dus als we dan november/december kunnen verhuizen zou perfect zijn! Tenminste, dat denk ik...
ja dat lijkt me ook pittig met zon kleine om dan te verhuizen haha nee meid ik zou ervoor kiezen om het morgen te doen ...
Dan moet je wel helpen een goed huis te vinden. Zie net wel iets leuks in Lopik, maar met een vreselijke badkamer en keuken. Staat er in de omschrijving dat de verkoper bereid is om nieuwe keuken en/of badkamer te betalen Dus heb even de makelaar gemaild wat de voorwaarden daarvan zijn. Als die goed zijn, zit ik er morgen
haha, mensen bedenken de gekste dingen om hun huis toch te verkopen, wat dat betreft zit je gunstig ariel
Ja is zeker een gunstige tijd, zo veel huizen staan er al langer op dan 6 maanden. Ik kijk inderdaad op Funda Dwazie. Zit te kijken naar huizen tot 200.000 met 4+ kamers. Maar het 'probleem' is dat de badkamer en keuken goed moeten zijn, dus niet zoiets uit de jaren 50 of een uit een huurhuis. Want daar hebben we dan gewoon geen geld meer voor.... We moeten het namelijk helemaal op Vin zijn salaris doen, mijn contract word denk ik niet verlengd in december
Ja t staat dr wel inderdaad, maar ze hebben van 1 kamer een inloopkast gemaakt en op zolder is er een kamer te realiseren..
Ik word gek. Heb Jeroen net gesmst of hij eerder thuis kan komen. Ik voel me zelf niet lekker en Lune kan alleen maar gillen en huilen. Ze houdt alleen op te huilen als ik me met haar bezig hou, dan heeft ze weer lol. Zo gauw ik de andere kant op kijk gaat ze krijsen en aan mijn broek hangen. Ik trek dit echt niet. Ik ben gewoon niet geschikt als moeder. Ik heb haar net boos in haar bedje gekwakt. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik vind het helemaal niet leuk zo en kan alleen maar huilen. Deze fase duurt zooo lang. Het is nog steeds zo dat van een hele week Lune ongeveer 2 'normale' dagen heeft. Dat betekent ook heus wel eens huilen en aandacht vragen (begrijp heus wel dat dat erbij hoort..) maar de rest van de dagen kan ze niet alleen spelen, wil ze constant aandacht en is ontzettend drammerig en veeleisend. Eigenlijk vanaf dat ze een klein bebietje is is dat al zo. Het cb zegt dat dat komt omdat ze meer wil dan ze kan en dat geloof ik ook wel maar ik kan dit gewoon niet. Ik ben denk ik te egoistisch. De 'regels' die ik moet toepassen om met Lune om te gaan pas ik volgens mij al toe en ik doe wat denk wat goed is. Ik ben consequent, negatief gedrag wordt genegeerd en positief beloond, ze krijgt genoeg liefde en ik ben natuurlijk gek op haar en hou ontzettend veel van haar maar ik vind haar zo moeilijk.. En het heeft er ook echt mee te maken dat ik wat voor mezelf moet gaan doen, dat weet ik ook. De dagen dat Lune op het kdv is geniet ik heel erg maar mis haar stiekem ook. En ze gaat dus al gewoon 2 dagen naar het kdv, wat heb ik dan te zeuren? Ik kan Lune niet veranderen natuurlijk en het ligt ook aan mijn eigen onvermogen, maar ik weet niet wat ik moet veranderen
O meissie toch! Wat vervelend dat deze fase van Lune niet over lijkt te gaan. En niet zo raar praten hoor! Je bent hartstikke geschikt als moeder! Maar als je niet zo lekker in je velletje zit dan kan je wat soort dingen betreft ook altijd een stuk minder hebben heb ik gemerkt. Hele dikke knuffel in ieder geval!