maja; kan me je gevoel helemaal voorstellen, ik heb dat soms al als Ilse een paar dagen hangerig is. Ben bang dat je toch door deze periode heen moet. En kun je niet 4 halve dagen kdv doen, misschien dat zoiets beter werkt. Enne geloof er geen reet van dat je een slechte moeder bent, denk dat we dit allemaal op zijn tijd hebben en zeker als je een pittig kind hebt. (hier nog een) Enne "zeuren" mag altijd. Iig een dikke digi knuffel voor je.
he MAJA... niet zo gek doen.. natuurlijk ben je wel geschikt als moeder... dit hoort ook bij het moeder zijn...ik snap het heel goed.. en komt jeroen ook eerder naar huis.. of kan je even naar buren vriendinnen of iets.. even stoom afblazen.. even geen mamadingen doen...maar vooral MAJADINGEN.... nou ja je zal het zelf ook allemaal wel weten dikke knuffel dan.. van mij
Bedankt lieve meiden.. Ik merk gewoon dat ik inmiddels op mijn wenkbrauwen loop en tegen een hele dag met Lune op zie. Met mijn eigen kind Dat moet toch juist leuk zijn.. Ben bang dat 4 halve dagen kdv niet lukt Debie, ze zitten echt propvol. Ik weet dat het straks allemaal weer beter wordt als ik ga studeren, dan ben ik ook een paar x per week naar school. Het ´vervelende´ is dat ik telkens denk dat als ze eenmaal iets kan (bijvoorbeeld zitten of kruipen) dat het dan beter is maar dat is niet zo. Naja, ik moet er idd gewoon doorheen. En Lune ook want ik kan me niet voorstellen dat als je zo drammerig, hangerig en huilerig bent je je heel lekker voelt. Ze ligt nu in bed te huilen. Gezellig, kunnen we samen huilen Ik zal haar even troosten..
ik kan ook tegen hele dagen alleen met elise opzien hoor.. pfft zeker als mijn hoofd vol zit met andere praktijken... ik voelde me met nick ook altijd een andere moeder dan andere.. maar heb ook gewoon geaccepteerd dat ik zo ben.. ik ben geen moeder die uren kan zitten met autootjes spelen of kleurplaten kleuren en knutselen... ik vind het leuk om buiten te zijn en dingen te ondernemen... waarom ik dit vertel... is omdat op het moment dat ik van mezelf ging accepteren dat ik niet de moeder ben die ik van mezelf had verwacht en wat andere van je verwachten.. ik het moederschap vee leuker begon te vinden..en ik daardoor ook makkelijker werd en kon omgaan met jank krijs en driftkopbuien....
maja; is en blijft balen en kan alleen maar duimen dat het eerdaags beter wordt of iig mooi meer wordt, merk dat ik dan meer kan hebben en je gaat er ook eerder ff opuit. Lekker samen janken, tranen drogen en die vloer weer op om een toren te bouwen met blokken. Krijg net een brief dat de aanvraag voor de lerarenbeurs is toegekend, wilde in oktober starten met middenmanagement, weet alleen niet of dat nu wel heel goed uitkomt
Ik ben zoooo blij dat ik niet de enige ben Ik dacht dat ik wel zo'n thuisblijf moeder kon zijn. Maar heb echt al weer helemaal door, dat dat dus niet voor mij is weggelegd. Ik wil ook graag dingen ondernemen, eerst was ik ook overdag vaak weg als het goed weer was. Lekker shoppen, ergens wat eten/drinken of gewoon wandelen.
Ben er weer effe maja meiske kop op! je bent wel een goede moeder hoor! Je weet van jezelf dat je gewoon niet zo'n moeder bent die de heeeeele dag met speelgoed op de grond zit. Het is juist goed dat je dat zelf ziet. Lune heeft gewoon niet zo'n makkelijk karaktertje, en dat is ook gewoon heel lastig. Ik merk dat ook met Finn: die was heel makelijke n is nu af en toe gewoon echt een monster. En dan kan ik me precies zo voelen als jij! Ik denk ook vaak zat: ben ik nou een slechte moeder omdat ik het nu even niet op kan brengen om samen te spelen? Geniet van de leuke momenten die jullie samen hebben en het komt echt wel goed! knufffff Ik was helemaal vergeten te zeggen tegen dees dat het doekje binnen was gekomen! dank je wel! echt lief!
zo ben ik ook weer ff gwen ligt nu alweer 2 uur te pitten gelukkig ze heeft het echt nodig net ff naar de winkels geweest hier met mijn schoonmoeder en ik heb voor Gwen nieuwe pyamatjes gekocht , rompertjes maat groter nodig en majootjes en pantoffeltjes, ze heeft nog zulke koude voeten en handen niet normaal straks maar ff temperaturen dus lekker sloffen aan straks @Ariel gezellig kom maar deze kant op hoor als je gaat verhuizen
goh ineens zo'n dipje in de curve... das niet zo'n prettig gevoel. Ilse ook al zo afgevallen. Vreemd hoor. Ik moet maandag voor de prikjes naar het cb, en morgen komt de wijkverpleegkundige hier omdat we verhuisd zijn. Dus vanavond maar wat poetsen
Finn is weer wakker. We moeten nog even terug naar de wuper... En Finn is z'n zootje verloren toen we de eerste x naar de wuper gingen en de schoentjes van Roosjes zijn nog steeds niet binnen dus dat wordt koude voeten!
de curve van ilse zier er nu zo uit als die van gwen, lukt mij alleen nooit om die dingen hier te plaatsen Nou het hema pannetje is een succes, geloof alleen dat ik hem nu al zat ben, haha
jawel vivi maar ik kom niet verder als een pakje van knorr, en dat bedoelde je vast niet, haha Misschien op smulweb.nl
haha nee dat bedoel ik idd niet, ik weet dat er hier een aantal dames zijn die dat wel eens maken vandaar. nou ik ga snel ff iets doen was beetje eerder terug van mijn werk
Sorry meiden, kan even niet reageren. Luuk hangt op schoot, heeft 39,3 en wil alleen hangen. Hij slaapt steeds op schoot en is rillerig en wat benauwd. Ik hou het in de gaten maar ben er niet gerust op......