Pfff kan ik echt niet uitstaan: het cb zou om 11 uur hier langs komen, en je raadt het al..... ze is er nog niet! Heb op haar werkgsm een voicemail achter gelaten.
Dat is lekker irri debora... Kan ik ook heel slecht tegen. Tessa ligt weer in bed. Nu maar hopen dat ze lekker slaapt. Beneden is alles aan kant. Ga nu ff boven de boel opruimen. Doei
Zo, je bent goed bezig Boney. Hier komt er werkelijk niets uit handen, heb nog niet de drive gevonden.... Nouja zeg Deb, da's toch ook geen stijl. Tess ligt alweer een half uur op bed. Viel onder de fles al in slaap en snurkte heerlijk door. Maar dan....pfff, dan is de school om 12.00 uit en dan komen de buurkinderen al schreeuwend langs rennen en vervolgens verbouwen ze de keet hiernaast. Ik kan werkelijk niet begrijpen dat mijn buurvrouw dat allemaal ok vindt. Tis niet een beetje dollen, maar werkelijk schreeuwen,stampen, gooien met dingen, tegen de muren op springen vanaf ws bedden. Dat hoeft Tess nooit te doen hoor, als ze zo graag willen uitrazen, gooi ze dan naar buiten. Anyway, Tess is dus wakker geworden van het lawaai. Hopelijk slaapt ze snel weer in. Nog 3 kwartier en dan kunnen de kids weer naar school en is de rust weder gekeerd.
Zo hey... zitten er even een boel beebjes in de 13 mnd sprong! Dikke knuffel voor alle mama's die even een knuffel kunnen gebruiken! Oh en Gwen weer thuis las ik... jeeeeej! Hier zijn mijn 4 dgn vrij ook weer aangebroken. Ben vanmorgen al even op de koffie geweest bij m'n beste vriendinnetje... onze meiden hebben gezellig samen zitten spelen en wij hebben weer eens goed bijgekletst! Ze is nu 11 weekjes zwanger van de 2de en ik heb mijn zwangerschapsbroeken ook vast voor dr meegenomen... oeh, er begint stiekem wel iets te kriebelen hier hoor...
Finn ligt ook weer in bed. Die had er al eens in gelegen maar niet geslapen. Maar om half 12 had ik echt zo iets van: als nu komt heeft ze pech dan ziet ze Finn maar niet! Maar denk niet dat ze nog komt! Hier ook alles aan kant, dus even lekker niks! Wilde vanmiddag even naar de stad kijken voor nieuwe rompers maar vind het maar raar weer.
nou lekker Suus, dat zou ik ook niet ok vinden als Finn straks zo te keer zou gaan! Ik bedoel: als de buren het kunnen horen is het echt te hard! Lekker 4 dagen vrij Wen! Kriebel kriebel.... hier ook, alleen Marc wil nog even wachten Snap het wel hoor! eerst maar even het huis af maken! Lekker zo'n ochtendje bij een vriendin. Dat mis ik wel hoor dat ik hier nu niemand ken om even bij langs te gaan!
Hai Dwaasje, hoe is het liefie? Wen, toch kriebels ja? In mijn omgeving zijn er veel meiden zwanger, tussen de 10 weken en 4 maand. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het geweldig voor hen vind, maar dat ik er zelf niets van moet weten. Lekker even eruit geweest dus....misschien ga ik vanmiddag toch nog even op pad. Deb, hier is het ook van enorm zonnig, naar mega bewolkt, hagel, regen, enz. Die muts van het CB heeft gewoon vette pech dan, ZIJ komt niet opdagen op de afgesproken tijd.
Hahaha, die studie heeft absoluut zijn vruchten afgeworpen zo te zien Wat is Tess trouwens donker? Is ze echt zo donker of komt dat door de foto? Staat wel leuk
Ben trouwens net wakker.. Ga zo even de was opvouwen, ongeveer 5 wasmanden staan me toe te lachen. Je zou ze toch.... Wie heeft er trouwens gisteren naar 'zo dertig' gekeken op ned 3? Ik vond het een leuk en herkenbaar programma. Beetje jammer alleen van die Chantal Janzen, wat toch een naieve doos is dat, brr.. Heb de test gedaan en scoorde 110 punten Hoezo dertigers-dilemma Hmm, ik vraag me af of ik dit wel met jullie kan delen, er heeft vast niemand gekeken hihi..
goeie middag hier even pauze het is te doen hoor hier vandaag. Gwen heeft gewoon door geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen en was super vrolijk en had zelfs honger ze was nog wel veel te koud .ook koude handen en voeten dus hou het wel even in de gaten. Misschien als ze weer goed eet vast weer beter gaat. Oh ja ichy succes met een mooie echo.
hihi... nee hoor... nog even geen gekrab hier! programma trouwens niet gezien... maar ga nu ff op on demand kijken... heb zin om lui op de bank te hangen! En Vincent is de voortuin aan het uitgraven...
En ik vind Chantal eigenlijk wel leuk... zij doet volgens mij bewust zo hoor, ze zet een typetje neer en ik kan er wel om lachen...
Jaaaaaaaa, Ichy heeft een hartje gehoord/gezien. Ze komt snel hierheen om het te melden. Snel verder werken, tot 3 uur
jeeee Ichtus! @maja: programma niet gezien maar ben ook nog geen 30 8) joma fijn dat Gwen lekker vrolijk is en weer eet! Lekker warm aankleden en goed eten dan komt de temp wel goed!
Wauw, goed geregeld Weet je al wat je gaat doen met de voortuin? Wij hebben er alleen nog maar grond liggen en een stukje betegeld. Geen idee wat we met de rest moeten