Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Joehoe!

Ichtus gefeliciteerd meid! En nu wel lekker genieten hoor! :D :D

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    tsja het gaat wel ok.. heb mijn ups en downs... maar over het algemeen.. denk ik dat de roes nog aanwezig is...

het gaat wel ok....thnxx voor asking

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh meiden, volgende week wordt het mooi weer, geen regen en lekker zonnetje! :D 8)

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    WOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOE ICHY , GEWELDIG MEID ,! ! ! ! ! ! !

hier bijna klaar met me tokko , ben nu in de keuke bezig , bryan net op gehaald , ron is over ik denk 15 min thuis

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeee, Sofie is al 10 minuten zelf aan het spelen. Zou het dan toch elke dag een beetje beter gaan?

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed bezig geweest Mys :D

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    mja ik moet wel .... anders ga ik der aan onderdoor ben ik bang

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, heb net de hele keuken uitgesopt en ben doodop....ha ha ha. Tessje is wakker aan het worden, dus we gaan zo vrolijk verder met een toren bouwen.

Ichy, da's echt super nieuws zeg! Oooooh, wat fijn! Lekker van genieten hoor.

30 en ouder is GE-WEL-DIG. Nee hoor, niets bijzonders, alleen een getalletje. Ben af en toe net een kleuter met m'n 32 lentes.

Siz idd al een tijd niet gezien hier. Ben benieuwd wat er met het oortje van Nora is gebeurd.

Dwaasje, knuf meid. A long way to go, maar met heel veel mensen aan de zijlijn die je graag willen steunen.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Maja, bedoel je donkere kleur haren of een tintje? Nouja, anyway....ze heeft beide. Ze is getint alla Jan en haar haarkleur is een mengelmoes van Jan (zwart) en mij (donkerblond van nature), dus donkerbruin.

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en hier is ie dan...

de eerste foto van frumpie....

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu krijg ik de buuf op de taart.. dus tot later weer...

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh ja.. kreeg net een smsje van Sizz..

Gaat goed.. ze merken nu al dat Nora hoort aan beide kanten.. dus de haarband (dat was dus de afspraak in het zh) werkt nu al heel goed...

GEWELDIG DUS!

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhhhhhhhhhhhh wat ontzettend leuk weer ichy...

ik krijg bijna ook weer kriebels....

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh, wat fijn voor Nora. En uiteraard ook voor papa en mama.

Mooie foto van kleine Ichy! Wat blijft het toch bijzonder zeg.
    Eet smakelijk.

Tess is toch weer in slaap gevallen. Ik ga even een peukie roken.....

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, de megastapel was is opgevouwen. Eigenlijk wou ik nog stofzuigen en dweilen maar ik voel mezelf net een dweil dus ik sla het voor vandaag even over. Moet ook nog boodschappen halen. En weer geen idee wat we moeten eten vandaag.. Iemand inspiratie?

Suus, ik bedoel Tess haar haar. Heb het idee dat het donkerder is geworden. Maar dat kan ook net aan de foto's liggen, hoe het licht er op valt.
    Geniet van je peukie. En straks van je toren bouwen :D

Wat super dat Nora hoort aan beide kanten, super!

Ichy, wauw.. wat een mooie foto van de echo. Het is idd zo bijzonder! Het kriebelt bij mij ook stiekem wel als ik dat zo zie. Maar dan wel kriebels van 'over een jaar ofzo'..
    Maar jij kan nu lekker genieten van je frummel, heerlijk! :D

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb ik al 'super' gezegd? :(

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaahaa Maja, neu heur, geen "super" te ontdekken. Enne, ik ben behoorlijk inspiratieloos....ik heb kipfilet eruit gehaald, mie op het aanrecht gezet en gooi er wel een groentepakket bij in. Goh, briljant nietwaar?

Dwaas, hoe is het met Nick en Elise?

En Dees, al verslag van Olaf gehad? Hoe is het met Luukje? Nog steeds hoge koorts?

Ik heb nog even snel gestreken, aangezien Tess toch maar weer doorslaapt....

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, bijna het hele huis is schoon. Alleen nog beneden dweilen (doe ik vanavond als de kids op bed liggen), en nog dweilen bij Stijn en Sofie.
    Ik was net de magnetron aan het schoonmaken en moest gelijk weer denken aan je moeder Suus, dat ze jouw magnetron te grondig had schoongemaakt!

Wij eten vanavond stokbrood met sate, dus zo inspiratieloos ben je nog niet hoor Suus :)

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha mede-moms,

Wat een lastige leeftijd is dit he? Ik geloof niet zo in de 13 mnd spring hoor althans niet in het tijdstip daarvan. Ze zouden met 13 mnd de sprong gehad moeten hebben en Juul is gecorrigeerd al ruim 14 maanden... Het gaat hier dag op dag af. Het verkouden zijn en de eerste hoektand (jeuh!) helpen ook niet mee. Vandaag was ze lekker vrolijk en terwijl ik ziek in bed lig, is ze met papa naar de zaak in Den Haag.

Wat super dat Gwen weer vrolijk is en gezond aan het worden is! Die ondertemp is vast door het energietekort. Verwen haar maar lekker!

Hoera voor de mini-Ichy!

Wat super (ik had nog geen super gezegd) dat Nora nu aan beide kanten kan horen, wat moet dat een rare ervaring voor haar zijn...

Hier nog geen enkele kriebel what zo ever... Als ik mijn zusje zie tobben met kleine Bart (heeft al 8 dagen niet gepoept, net klysma gehad in zhuis en wordt verdacht van kma), dan ben ik weet even genezen van mogelijk opkomende kriebels. Ach, ik ben ook al een oude muts van 37 en dan kan je net meer z veel hebben. Ik laat het over aan de jeugd (en die ene 40 plusser die ik het zo gun!)

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Heb je nog iemand om voor je te krabben? Ehh, niet dat ik me aanbiedt hoor, maar ben gepast nieuwsgierig :) :)

Deel Deze Pagina