Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tis nog steeds niet opgelost meiske. Mijn vader wil het wel via de verzekering doen, maar mijn moeder maakt dan telkens vreselijke opmerkingen. Uiteraard niet op een open en eerlijke manier, maar steken onder water. Ik heb uiteindelijk alles eraf gepoetst, zodat het niet zo opviel. Aan de binnenkant van de deur heb ik een strip geplaatst met alle tekens erop, zodat een vreemde toch nog de oven kan bedienen.
    Lekker boeiende info ook, zeg maar....ha ha ha.
    Je bent lekker druk geweest zeg! Fijn trouwens dat Sofie weer beter is, op de snotneus na dan.

Oeh, stokbrood klinkt ook lekker....misschien bami weg, kip weer in de vriezer (is toch nog niet ontdooid) en sausjes halen. Morgenavond heb ik geen dilemma, want dan gaan we uit eten. Voor het eerst sinds anderhalf jaar! Tess is al zooooolang niet meer uit logeren geweest, we gaan het er goed van nemen.
    Aan de andere kant merk ik, dat ik steeds moeilijker word in het laten logeren van Tess. Toen Tess 3 maanden was, zijn we een midweek naar Parijs geweest, zonder haar. En nu heb ik al moeite met 1 nacht.....wordt dat steeds moeilijker (vraag voor de moms met oudere kids)?

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeh lekker uit eten! Wij gaan morgen ook :D Piet weet het nog niet. Is een verrassing voor zijn verjaardag. Hij is dinsdag jarig, vandaar. Mijn moeder komt oppassen. Zij is de enige waar Sofie niet bij gaat huilen. Dus ik ga met een gerust hart schransen :)

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    En weer moet ik Sofie wakker maken :( Ik moet nu echt weg om Stijn te gaan halen bij een vriendje. O, volgens mij is ze wakker. Gelukkig.
    Ben er dus vandoor!

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahhaha nee hoor... ik heb mensen die willen krabben... maar en daarnaast... is het oefenen heel leuk maar de kriebels verdwijnen snel weer hoor.. hahha

PS voor de hele nieuwsgierige mijn man krabt!!!!!!!!

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

nee hoor wordt steeds makkelijker.. vind ik persoonlijk.. ik vind het heerlijk als mijn zoon een paar dagen gaat logeren(lees een dag of 2 vind ik dat heerlijk daarna niet meer)

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ichtus ssuupppeerrr gefeliciteerd, wat een opluchting.. en nou lekker er van genieten!
    Oooh ik wou lekker veel gaan reageren, maar gaaaaaaap ik ben zo moe..

uh wat weet ik nog..

.. 30.. tja ik dacht nooit dat ik t erg zou vinden, maar blijkbaar toch wel... hi, hi..

uh.. wen lekker vrij..

.. heel wat lastige kinderen.. hier nog niet echt..

oh en nora kan al aardig goed horen dat is zeker GAAF!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat goed dat nora al kan horen.

zo bij vriendin geweest, ilse heeft 1,5 uur alleen maar lopen jammeren en hangen. Ze vind het bij andere thuis op het moment echt minder dan thuis met haar eigen spullen, bah, ben die huil periode nu wel zat.
    Heb afgesproken met haar dat ze vanaf maandag de vrolijke zelf is. :)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    joepie wwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnddddddddddddddddddd
    :) :)

hehe eindelijk aantal dagen vrij ga lekker genieten en bijtanken maar eerst ff zorgen dat dat huis hier weer eens netjes word ;)

en ga zo eens zoeken naar een lekker recept voor pastasaus ;)

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Volgens mij heeft d'r een weekend! :) :)
    Ikke niet mijn "weekend" is alweer bijna voorbij. Moet werken.
    Had je m'n "recept" niet gelezen? Niet dat het veel voor stelt :p

Super dat het haarbandje werkt en Nora nu aan beide kanten hoort! Wat fijn dat dat allemaal kan, zeg!

hier ook een jammerend ventje... Wilde niet eten en heeft zere billen van al die harde ontlasting. Ben bang dat hij een vizuurtje krijgt/heeft (inscheuren) Heb net maar weer een molletje gegeven, alleen moet dat dus langs de zere plek, zo zielig :cry: Nu slaapt hij.
    Ben lekker in de stad geweest en heb allemaal onzinnige dingen gekocht, en een pak luiers :) das niet onzinnig! Wel bijna allemaal voor Finn: speelgoedjes, nieuwe schoentjes omdat ie z'n zootje kwijt was, en een paar zaaibakjes en potjes. Kan ik alvast een begin maken voor m'n moestuin ;)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    debora daar heb ik dan overheen gelezen wil je het nog eens neerzetten :)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Even mezelf gequote

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meid
    doe je bij de lasagne dus alleen tomatenpuree, gehakt en groente ? en dan die witte saus?

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    En lasagnebladen!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha das logisch :Wink:

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    :p

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah die viv

meiden lees met momenten mee , maar geen zin om uitgebreid te reageren :)
    sorry

wel zag ik dat nora goed kon horen aan beide kanten geweldig nieuws :)

hier staat bryan sinds een dag of 2 goed los , en af en toe volgen er lossen stapjes * trots trots *

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik doe gewoon een laagje gehaktmengsel, laagje witte saus, laagje bladen enz en soms een laagje kaas ertussen en erop.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    leuk mys! dan loopt ie vast snel!
    Wat vond Ron van alle moeite die je gedaan hebt vandaag?

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat klinkt goed ga in ieder geval je saus van het weekend proberen :)

mys dat doe ik ook al dagen hoor gewoon reageren als je zin hebt

Los staan hier een keer gezien maar mijn vader zei dat hij vandaag aantal passen gezet heeft baal ik dan van dat hij dat hier niet doet ;)

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ debora , ja hij was blij , en niet boos over het vrij zijn van mij vandaag .. :) want dat wist hij niet hahaha :D

dus het is niet voor niks geweest ;)

bryan zijn kamer is ook weer in orde , en nu hebben we plek voor een vissenbak :) die vind hij echt helemaal geweldig hahah :D

Deel Deze Pagina