Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    paul is net thuis, heb vandaag de griek gedaan en gister salade gegeten van de groenteboer
    lekker shorma

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahaha ja zit al een half uur remi te roepen naar iedereen... :(

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De groenteboer naast "de Tuinen"? Daar hebben ze echt heerlijke dingen!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, die, vind hem ook lekkere dingen hebben en lekker makkelijk

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach Ariel... Wij zijn er hoor. En ik ben ook alleen vanavond.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik twijfel trouwens nog steeds of ik een abonnement wil met mobiel internet. Wie hebben dat van jullie en gebruik je het veel? Ik heb het met mijn huidige abonnement niet. Betaal nu zo'n €18 per maand.
    Ik wil graag een ander abonnement met behoud van nummer met (liefst) gratis telefoon. En dat moet dan een Nokia zijn. God wat een eisen...

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik gebruik geen internet, vind het vreselijk teruglezen op je mobiel en ook niet makkelijk. Heb ook een nokia, zo'n lady ding en kpn 20 euro abbo

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb zo'n abbo gehad en gebruikte het vrij veel boney!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik had dan ook wel zo'n PDA telefoonding...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maar waar gebruik je het dan voornamelijk voor? En wanneer? In de auto of zo? In huis heb ik het echt niet nodig. De laptop is altijd standby.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik gebruikte het in het OV, en op het werk. Maar dat is voor jou niet van toepassing natuurlijk.

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haaaaaaai allemaal..

ik kreeg straks een sms van ichy en dees en besefte even dat ik al 2 weken niet hier was geweest.. sowwy... heb het super druk gehad, met werken, zieken thuis, andere zaken en natuurlijk met Nora!

Ze heeft afgelopen maandag haar hoorapparaatje gekregen op een haarbandje. Het gaat super. ze laat het mooi zitten.. (gelukkig wat die dingen zijn ech.. *******duur... ) en het lijkt echt alsof ze nu al aan die ene kant hoort. Het kan ook zei de audioloog. In het ziekenhuis leek het zelfs al zo dat ze steeds goed reageerde en dus de goede kant op keek als ze geluidjes hoorde of als iemand iets zei! Geweldig dus! Wij zijn trots op onze kleine meid.
    ze heeft het nu een maand op proef en dan krijgt ze weer een gehoortest en gaan we kijken of het daadwerkelijk effect heeft. maar daar lijkt het dus wel op!
    We merken wel dat het voor haar super vermoeiend is. ze slaapt weer veel meer een geeft ook zelf aan als ze moe is en naar bed wil. (lees: gaat bij de deur staan en slaat er met haar handen op) ze krijgt natuurlijk zoveel meer prikkels nu binnen en de ene kant van haar hersenen moet zich nu weer aanpassen aan het feit dat er weer geluid aan die kant komt en zal dit moeten omzetten. Al met al, heel wat voor dat kleine koppie van ons meissie.. Maar ze doet het super. Is heel erg vrolijk en lacht echt waar de hele dag. Het is een aardigheid! Het is echt het zonnetje in huis! Heerlijk gewoon! Ik geniet met volle teugen!

manlief en dochter zijn allebei nog ziek geweest en ik net niet.. gelukkig is het mij bespaard gebleven, dus ook daar had ik mijn handen aan vol.

verder blijkt de kleine van een vriendin van ons dus een hersenbeschadiging te hebben opgelopen en hij heeft er sowieso epilepsie aan overgehouden en waarschijnlijk erg slecht zicht.. (daar heb ik pas over verteld) erg heftig, ook omdat ze nu verdacht worden van kindermishandeling. (shaken baby syndroom)

Op werk is het een chaos en ik ben totaal uitgeput als ik thuis kom.. lig de laatste avonden om 21.00 uur op bed en word om 07.00 gewekt door Nora.. en dan nog ben ik moe! ach komt goed ;)

Zo.. dat was ff een korte update met alles wat er nu speelt... beetje dan van alles.. heeeeeeele kort samenvatting..

hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik niet terug ga lezen.. is me iets teveel!
    ben jullie zeker niet vergeten hoor!

kussie

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    OV gebruik in niet nee. Op m'n werk is het misschien wel handig.
    Tegenwoordig heet dat een smartphone. Dan heb je pda en tel in 1 zeg maar. Nokia de N serie.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sizzel; fijn te horen dat alles goed gaat en lekker de rust pakken die je nodig hebt

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé Sizzel, wat leuk om je weer eens te lezen zeg. Je klinkt lekker druk en opgewekt. Ben echt blij dat het zo goed gaat met Nora. En erg leuk dat ze zo vrolijk is.
    En wat vreselijk van je vriendin zeg. Gaan ze nog verdere onderzoeken doen enzo? Als je verdacht wordt en het is helemaal niet waar is ook echt vreselijk.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Het gaat hier ook goed.. alleen heb het echt te druk.. loop mezelf echt voorbij.. verschrikkelijk.. maar ook dat is hoop ik maar tijdelijk..dit hou ik toch niet lang vol.. whaha

verschrikkelijk he.. bah.. loop er al 2 weken mee rond.. tis niet niets. Kan het me gewoon niet voorstellen en geloof ze natuurlijk als ze zeggen dat ze het niet gedaan hebben.
    er word nu een second opinion aangevraagd in een ander ziekenhuis, alle gegevens gaan daar naar toe.. tis echt heel heftig.. Ik hoop voor hun zo dat er iets uit komt.. dan worden zij in ieder geval niet meer verdacht..

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Phoe, dat is idd heftig om mee te maken. Ik hoop echt dat ze toch wat anders vinden wat niks met mishandeling te maken heeft. Hoe oud is dat kindje? Nog heel jong toch? Het is toch hun 1e kindje?

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    het is hun tweede kindje. ze hebben nog een zoontje van 2. Het jochie is nu 8 weken.. dit alles is begonnen toen hij 6 weken oud was..

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat kan toch gewoon niet waar zijn zoiets... Sterkte ermee meid.

Hoe is het verder met jou?

Deel Deze Pagina