Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goed! druk, druk.. druk.. en af en toe voel ik me 's ochtends niet helemaal goed.. en dan 's avonds weer niet.. ;) verer gaat alles goed!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gelukkig voor je Sizzel.
    Ik ga even naar hyves...

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha.. ik ben ondertussen ook aan het hyven..

ik ben er ook weer weg van...
    drukdrukdruk

kussie voor jullie allemaal!

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden weltrusten, duik mijn bedje in, mijn ogen vallen dicht.

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    slaap lekker debie! Ik ga zo precies hetzelfde doen.. wel "ons" bedje in he! ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ook afsluiten. Lekker in bed liggen lezen en dan snel in slaap vallen hoop ik. Truste.

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Kom even goedemorgen zeggen...dus bij deze...

GOEDEMORGEN DAMES

Is het bij jullie ook snertweer? :( Hoop dat het straks nog even droog wordt, dan kan ik boodschapjes halen.

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Ja, hier ook regen, blegh. Olaf is werken vandaag en ik had wat met Luuk willen gaan doen. Nu zal het alleen naar de Aldi en boodschappen doen zijn.

Hij is weer opgeknapt gelukkig. Hij is 1 dag goed koortsig geweest en gisteren alleen een beetje verhoging. Vandaag lijkt hij nergens last van te hebben.

Hij heeft net een nieuw trucje gevonden, op de bank klimmen. Op zich nog niet eens zo'n ramp alleen weet hij niet hoe hij er vanaf moet en valt dus :(. Nu moet ik er helemaal de hele dag achteraan hobbelen. Hoe doen jullie dat met klimmende kindjes?

Ik heb niet heel veel onthouden alleen een hoop moeilijke kindjes, een goede echo bij Ichy, Nora hoort beter, Wen heeft het druk en Mys en Suus aan de poets.

Luuk wil mamatijd dus ik kan alweer gaan :( . Ik wil wel Maja even een knuffel geven! De rest natuurlijk ook maar Maja een speciale.

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Iemand van mijn zwangerschapsgym was zwanger van een tweeling, nu lees ik in de krant dat beide kindjes met 24 weken geboren en gestorven zijn.
    Heb zo moeten huilen. Ik ken hun allebei redelijk goed.
    Ik ben nu steeds aan het denken wat ik op een kaart kan schrijven.
    Oh wat is dit erg, zo erg..........

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goede morgen hier alweer op het werk gister waren ze laat klaar hier was pas 22.15 thuis .dees fijn dat luuk vandaag opgeknapt is. En klimmen gwen klimt ook op de bank maar klimt er zelf weer netjes af dan draait ze zich om en gaat er plat achter uit benen naar beneden en hup eraf echt knap van haar dus daar hoef ik niet echt meer op te letten. Oh ik mag zo weer fijne dag allemaal en o ja sizzel fijn dat je meiske haar bandje accepteert en super dat ze nu al wat hoort aan die kant

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

fijn om te lezen dat de kindjes weer wat opknappen

hier een klote nacht gehad zijn rond 2 uur met bryan naar de hap geweest hij was weer vanaf half 1 heel hard aan het hoesten tot kokhalzen toe en had het benauwd en ja dat kwam ons bekend voor alleen hoest hij nu harder, ik had laatst met een vriend gesproken die is aan het leren voor arts en die dacht aan pseudo kroep dus ik dat vorige week gegoogeld en vannacht aan de arts gevraagd en idd hij had gisternacht pseudo kroep ze hebben hem verneveld en moet weer beginnen met de pufjes echt zielig heb ook tot 7 met hem op de bank gelegen en nu ligt hij bij mijn vriend in bed

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    waar is iedereen liggen jullie nog te slapen ;)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm dan ga ik maar eens wat aandoen en ff naar de bakker

14. 40plusmama

Wat erg Anoek, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen :(

Joma, werkse meid. Alles met Gwen weer een beetje rustiger?

Vivi, jeetje zeg, wat zielig voor je manneke. Knuffel hem maar lekker veel. Goed dat jullie zo alert reageren zeg!

Olaf is werken dus ik ga webshoppen, gna gna. Dat is mijn wraak voor gisteren (zal niet uitwijden, maak ik me weer boos)

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dees ja na die vorige keer zijn we 10x zo allert als normaal en maar goed ook he

haha webshoppen das de ideale wraak

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    morgen meiden

@ dees hahaha wraak :D

@ viv , jemig meid , dat is schrikken :(

@ anouk , germ :(

@ de rest knuffie

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BRYAN DEED NET STUKJE LOS LOPEN

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    super mys nu hopen dat onze bryan hem opvolgt doen ze normaal ook zo goed ;)

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah ja das waar vivi :D

20. 40plusmama

Leuk he Mys? Nog even en je rent er de hele dag achteraan.

Kheb shirtjes voor Luuk besteld, leuke spulletjes voor mezelf en een kadootje voor Yvonne.

Kzit nu aan een grote mok cappucino met bastognekoek en Luuk slaapt.

Deel Deze Pagina