Oh dat valt mee, de prijs dan, ik dacht dat zoiets duurder was. Heb 1 keer stoelmassage gehad op mijn werk, was wel lekker, maar shiatsu (drukpunt) vind ik persoonlijk lekkerder.
de arts van de hap zei idd dat 38 kon maar hij mocht niet langer dan 3 dagen koorts hebben als da bleeft moesten we naar de HA dus hou het goed in de gaten
zo en toen liet ik me ook weer even zien... hier gaat alles wel goed...erg moe en ook misselijk, maar goed dat hoort erbij..smorgens heb ik dan weer nergens last van.. begint na de lunch heel irritant... moet zo nog koken en nog de was doen.. nog zuigen en dweilen.. *zucht*.. vanavond verjaardag en dan mag ik ook nog een uur korter slapen.. tsss.. tis hier eindelijk droog, maar toen ik net boodschappen ging doen dus niet.. grrrrrrrrrr.... @Bones.. jammer meis dat t niet echt opschiet met d ekijkers.. @Dees.. klinkt lekker die massage...ik hou me vast aanbevolen als proefkonijn.. @Sizz.. jemig zeg wat een verhaal.. hoop dat de second opinion beter nieuws geeft....en euh.. rustig an he.. super van Nora haar haarbandoorgehoordoedingetje.. (leuk scrabblewoord..) dat ze alles maar lekker mag afluisteren..hihihi... @Sprong.. merk ik hier ook niet zo heel veel van..wel wat, maar duurt nooit lang.. EN DAT HOUDEN WE ZO.... Marijn is vanmorgen van de trap gevallen.. van boven helemaal naar beneden.. Ik was met m boven en lisa ook.. traphekje dicht.. niks aan de hand.. tot lisa naar beneden ging en het hekje vergat.. ik hoorde bommel de bommel in 10 voud.. en toen ik me omdraaide zag ik het hekje open staan.. daarna begon marijn beneden te huilen..lisa was halverwege op de trap dus die werd onderuit gehaald door marijn.. en daar lagen ze allebei huilend onderaan de trap.. ben nog nooit zo rap naar beneden gerend..Marijn heeft een buil op zijn hoofd, maar verder heeft ie nergens last van.. GODZIJDANK.. ook lisa heeft niets.. maar de schrik zat er ff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed in zeg..sjonge... T liep dus met een sisser af...en ik ga dus beter opletten...
Wat een nachtmerrie Ichtus... jeutje... wat zul jij geschrokken zijn zeg, dan slaat je hart waarschijnlijk 2 keer over of niet?! Gelukkig niets aan de hand... pfew...
Poeh...das niet niets...best een behoorlijke val zo van boven naar beneden...gelukkig mankeren ze beide niets..
Zo ik ben terug van het lopen...was echt mooi weer! Mike zat contant mama mama te roepen toen ik weg was hihi Best lief toch?!? Dus maar een slokje mamamelk gegeven, doet echt wonderen.. Nu even snel douchen en dan eten klaarmaken. Misschien vanavond nog even stukje naar de Hoek rijden!
Wen, ben je nog geslaagd bij Prijzencircus? Ik vond er niet zoveel instaan eigenlijk Alleen bh van Sapph, dus ga van de week toch even kijken...
Kga zo ook maar koken. Olaf is net thuis en heeft een oude afstandsbediening mee genomen voor Luuk. Hij is gelukkig even aan het spelen nu want hij was al een half uur op schoot aan het mekkeren.
Ik vond wel een aantal dingen leuk eigenlijk... Op pagina 10 staat een model met een vest en shirt in ecru, helemaal mijn ding... en dan op pagina 15 staan leuke laarsjes in lichtgrijs, vind ik super! En dan staan er nog wat fotocamera's in... die hebben wij echt nodig want we zijn al een maand cameraloos! Ik ga maandag even kijken...
ik ben idd erg geschrokken, maar nu is er niks meer aan de hand hoor... gekookt en gegeten...kids zitten nu aan een banaan als toetje.. Ed is zo vrij en zou direkt hierheen komen.. dat is m geraaien ook..ben doodop.. is zijn schuld en ga echt niet weer alles in mijn eentje klaarzetten voor vanavond... Kids moeten nog in bad.. kamernog steeds gezogen en gedweild..komt vast goed..*zei ze hoopvol* u leest t.. ik is moe en heb geen zin en de hormonen vieren hoogtij...dat wordt nog een gezellige avond.. hmmm.. Vreetzak Marijn is na zijn avondmaaltijd met boontjes en aardappels en een banaan en een bker melk nog niet verzadigd.. tis net een vuilnisbak.. alles kan en mag erin.. ff marijn uit zijn stoel plukken.. kan ie nog ff uitbuiken..
@Prijzencircus.. oh daar had ik ook nog wel wat leuks in gezien.. Belt ed net.. was zooooo druk vandaag.. het gaat wel later worden.. hij hoopt rond 19u.. DUSSSSS! Mijn gezicht spreekt boekdelen.. tis maar goed dat t niet te zien is.. niet zo'n fraai plaatje.. (niet dat dat anders wel zo is hoor, maar jullie vatten m wel..whahaha)
*zet haar vrolijke mutsen gezich weer op.. laat de dag niet verpesten door de hormonen* oh kijk.. de banaan die lisa laat liggen lust ik ook nog wel denkt marijn..
Jaaaa, die laarsjes vond ik idd ook leuk! Meestal hebben ze toch wel leuke laarzen bij de V&D... Wou eigenlijk mss morgen kijken, maar volgens mij gaan we op visite Anders maandag maar, dan is het ook een stuk rustiger..
Lekker he, shoppen Ichy is het typische voorbeeld van: don't mess with a pregnant lady Over de massages, prima hoor. Ik ga er ook zo'n stoel bij kopen. Ik doe het alleen niet gratis anders blijf ik bezig . Maar goed, daar komen we tegen die tijd wel uit dan
O, ooh ichy, dat was schrikken vandaag! Wat een mazzel dat ze niks mankeren, pfjuw, echt een opluchting! Hi, hi, Elena heeft mijn tas overhoop gehaald en is nu met mijn borstel haar 'haar' aan het kammen. Net had ze een zoetje gevonden die blijkbaar los in mijn tas lag.. heeft ze heerlijk weggesabbelt, want mama wil niet weer een week lang met bijtafdruk lopen... en af en toe komt ze even langs, schuddend met mijn doosje vitamine pillen.. grapjas...
Luuk zit ook al steeds in mijn tas en stopt er ook van alles in. Hij loopt nu rond met een Little People auto in zijn mond