Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik werd even heel verdrietig van berichtjes.. van sizzel haar vriendin en anouk haar kennis.. jakkie bah.. rillingen..

.. VIVI sterkte met je zieke mannetje, fjin dat jullie iig duidelijkheid hebben over wat het is..

Dees.. hmmmmmmmmmmmassage.... en wanneer was je klaar met die opleiding?

Wen ff gemist, heb je nou ook wat gekocht bij de v&d?

Meiske en Suus(?) zijn uit eten, lekker hooorrr.. wij gaan woensdag in het kader van mijn nieuwe baan.

MYS Bryan een paar stappies... dat is gaaf zeg...

Maja.. geen seks... weten we nu waar al die frustratie vandaan komt ;) Nee hoor geintje, natuurlijk heb je dan geen zin. Hoe lang duurt dat met zo'n spiraal?

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    :)

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He dees.. is die ruzie nog erg veel gaan kosten?

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo huis is schoon en bryan ligt bij papa op de buik te slapen ff ikke tijd :) ben dood en dood moe (gek he na maar paar uurtjes slaap) maak me toch ook wel zorgen hoe de nacht gaat we hebben besloten om het bedje van bryan weer bij ons op de kamer te zetten hebben we de vorige keer ook gedaan en als het morgen niet minder is ga ik maandag gewoon weer naar de huisarts

kom er ook net achter dat ik vorige keer fluxitide 125 had en nu maar 50 dus hoop dat die wel helpt

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

130 euro :)

Ik hoop dat ze na de zomer weer gaan beginnen met de cursus dus dan ben ik na 3 dagen klaar. Er zit er nog 1 in de buurt die het doet maar Yvonne zei dat die andere (die waar ik de link van gaf) beter is en meer bekendheid heeft. Dus tsja, afwachten. Ik heb ze wel een mail gestuurd wanneer ze weer gaan starten want ik wil gisteren nog aan de slag.

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Weet wat echt balen was.. ik moest om 7u beginnen.. vanmorgen met extreem veel moeite mezelf uit bed gesleept... niet vooruit te branden.. half slapend achter het stuur etc... kom ik op mijn werk.. is het rooster een tijdje terug aangepast, maar is mij niet verteld en nu hoefde ik pas om 9u te beginnen... grrrrrrrr... teruggaan had niet zoveel zin... had ik dus gewoon langer kunnen slapen en ik had het eigenlijk ZO nodig!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier ook weer ff

@Ichy das schrikken zeg jeetje gelukkig hebben ze allebei niks ernstigs

@Dees uhm massage ik ben er voor...
    moeten nog ff datums prikken

@mom hoe bevalt je metormorfose huissie?

@Naatje lief he dat mama..

hier net gegeten lekker makkelijk brood met gebakken eitje
    gwen ligt al in dromeland, morgen gaan we richting schoonouders en dan ga ik daar weer in het clubhuis op de rommelmarkt staan ben benieuwd of ik weer aardig wat verkoop
    oja die leuke kleding zaak bij mijn werk gaat stoppen dus alles ging nu voor een prikkie weg nieuwe collectie zelfs dus voor gwen super leuke dingen van Bfc en esprit gekocht
    zo ga ff lekker een warme douche pakken zo en dan lekker hangen met laptoppie erbij

8. 40plusmama

Ik hoop dat jullie deze nacht beter zullen slapen dan afgelopen nacht. Had jij trouwens het geld nog gekregen? Ik kan het niet terugvinden in de betalingsgeschiedenis dus misschien is er wat mis gegaan.

Ichy, had jij het geld al overgemaakt? Of gaat er iets gruwelijk mis met mijn telebankieren?

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Aha.. nou toevallig ziet het er naar uit dat ik na de zomer ook nog elke vrijdag vrij ben... enne dat is dan het eind van mijn nieuwe werkweek.. dusse... :rolleyes: 8)

Enne 130 euro maar? Valt me van je tegen!

10. 40plusmama

Hebben ze ook leuke jongensshirtjes met korte mouwen Joma? In maat 80/86 zoek ik nog shirtjes voor Luuk.

Ja datum prikken inderdaad, dinsdags of donderdags kan ik.

Mom, nou lekker dan dat ze het even door hebben gegeven :(

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Over de karwei gesprokken... wij zijn een paar weken geleden al naar de bouwmarkt geweest kwam ik net achter... enne denk dat als ik dinsdag de rekening nog niet heb gekregen ik zelf maar eens ga kijken wat we hebben gekocht...

... snappie?...

12. 40plusmama

Als ik voor die andere kies ben ik eerder klaar. Beetje ver rijden alleen voor een massage :)

130 euro ja maar ook een nieuwe foon en dus nieuw abbo.

13. 40plusmama

Euhhhhh, nee :)

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Heeee Jooompie! Leef je nog een beetje meid?
    Klinkt alsof jullie weer aardig op de rit komen!

Het bevalt me hier uitstekend, ik ben nu helemaal into the lente-groen.. dus laat dat zonnetje maar komen! Denk dat ik vanavond een 1e poging ga doen mbt gordijn dingen installeren...

En gaaf dat je die kleertjes zo goedkoop kan krijgen, dat is nog es mazzel!

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wie het denkt te snappen mag het uitleggen... 8)

16. 40plusmama

Als de zon schijnt krijg ik zin om de tuin en het terras op te fleuren. Vandaar dat Yvonne en ik hebben besloten om 14 april naar een groot tuincentrum hier in de buurt te gaan. Ik wilde eerder maar ze is met pasen 4 dagen weg en dan kan ze niet naar de plantjes omkijken en dat vond ze zonde.

17. 40plusmama

Ooh, ik zie net dat de cursus niet mag als je zwanger bent of zwanger wilt worden omdat bepaalde drukpunten samentrekking van de baarmoeder kan veroorzaken. Hm, dan moet ik het in ieder geval een maand uitstellen en hopenlijk zelfs 9 maanden.

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hmmm hier een klein probleempje.. ik heb dit ding op groot scherm (of was het volledig scherm?) gezet en nu krijg ik de werkbalk niet meer... alleen de internet adres balk.. heb al even gesnuffelt en geklikt, links en recht etc, maarre.. ik krijg m nie terug.. iemand n tip?

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ik ga voor de negen maanden uitstel :)

oh ff mijn dochter aandacht geven.....

20. 40plusmama