Whieieie Mom, spannend! En ik ga weer, kwam eigenlijk alleen even spieken maar ik moest even reageren.. Fijne avond meiden!
Tja... dat weet ik dus niet.. hi hi.. ik ben maar uitgegaan van de laatste dag waarop ik dacht de laatste keer ongesteld te worden en heb toen n aantal dagen genomen waarvan ik denk dat dat ongeveer mijn gemiddelde cyclus is .. en toen werd het dinsdag.. oh.. ff elena helpen, trekt n beetje de aandacht ga wel ff met r soapen...
Joma, wil jij nog kijken voor shirtjes met korte mouwen in maat 80/86? Ik kan: 7 april 9 april 23 april 30 april
ja is goed kijk dinsdag wel ff en anders woensdag als ik werken ben uhm 7 april gwen controle kinderarst 9 april zwager jarig 23 april me neefje jarig 30 april koninginnedag whahahahahah dan wordt het denk toch echt mei ben ik bang is dat erg?
Zit ook niet veel te doen. Kga er zo wel 1 op bed knikkeren. Ik hou hem zo lang mogelijk wakker in de hoop dat hij doorslaapt.
neeej is echt waar! .... check mn berichten maar na,post bijnaaaa nooit ergens anders ** Nona is lief ** \/
Zo dan, nou dan ook meteen weer knippen. Dan hangt het onderhand op mijn knietjes. Mei is wel ver weg hoor.....