ik kan sommige dingen hier niet echt volgen @ ichy , jeetje meis , me hart sloeg over toen ik het las gelukkig valt het mee @ viv , hopelijk snel weg die verhoging ! @ dees , spannend he meid , de terugplaatsing @ de rest dikke knuff , hier vanmiddag bouwvergadering gehad, we hadden de papieren van het huis binnen , spannend hoor ....
marcel wil het hier alleen bij 1 kindje houden en ik zou er nog wel 1 willen maar ja wie weet ooit krijg ik hem zover blijven dromen
ja erg he maar zullen we dan maar gelijk een datum prikken want ik wil dan naar jou komen en dan gelijk leuke foto,s maken van gwen in je tuin
@ joma , er staat op de papieren intake gesprek , en in de uitleg staat dat als de gegevens niet kloppen we geen kans op de woning maken , maar volgens mij klopt alles wel dus tis niet echt duidelijk maar meestal als je op gesprek mag komen is dat positief
Ja maar je kan echt niet in april? Mei kan ik: 5 mei 7 mei 12 mei 14 mei Maar liever eerder anders kan ik straks weer niks met mijn haar
@dees ik kijk het morgen voor je na oke dan laat ik het je wel weten @mys spannend misschien een eigen huisje leuk leuk gaan we daten voor de rest dikke knuffel ik ga nu banken want weet niet wat de nacht geeft tot morgen allemaal
He Maja, dit is ff een tip voor je ik-wil-alles-kunnen-kind.. deze stapeltoren is hier het einde.. die schijfjes hebben een gat er in en moeten ze over het stokje schuiven.. hier was het makkelijk aangeleerd en Elena kan zich er tijden mee vermaken, soms moet ik wel vlakbij zitten, maar kan dan wel mijn eigen 'ding' doen.. t is van ikea.
Niet vergeten.. niet vergeten.. niet vergeten.. die klok! Ooooohhh gelukkig heb ik morgen late dienst en geen vroege!
Oh Wen, wil je trouwens niet te hard duimen.. het komt me beter uit vanaf volgende maand.. dat klinkt raar.. maar ik ga op mijn nieuwe werk gezinnen helpen en anders doe ik hen een maandje tekort (1mnd inwerken + normaal 6 mnd hulp bieden kan dan niet)... en vind het ook een beetje lullig.. kom ik net in dienst met deze mededeling.. tja... Mja als t zo is dan ist zo en dan bedenk ik wel wat... (T is dat ik geen test heb liggen, anders had ik m al 20 keer gedaan.. )
Elena moet eigenlijk al naar bed maar ze is zo lekker aan het spelen.. nu zit ze weer met een doos op dr hoofd en doet dan 'kiekeboe'. Nou ja mag ze ook es in het weekend later naar bed!