meiden ik ga afsluiten en zo mijn bedje opzoeken we gaan morgen vroeg weg voor de rommelmarkt dus duik mijn bedje in trusten allemaal
Mocht het met zwanger worden niks worden dan wil ik ook op een rommelmarkt de zooi verkopen. Truste Joma
Kheb haar ook nog vastgelegd bij het openen van een fles champie, die is helemaal maf... Even verkleinen
Mjam mjam.. ik bekijk recensies van restaurants hier waar ik nog niet eerder ben geweest... ik heb toch nog wat gemist.. en aangezien Erik zei dat ik moest betalen mag ie ook es niet zeuren over de prijs... dit is een leuke recensie site trouwens.. http://recensies.knoopjelos.nl/ Alleen zie ik dat deze mensen ook weer vriendjes zijn van de Librije.. dat restaurant en de eigenaren begint me nu wel een beetje de keel uit te hangen, overal waar ik kijk staan zij in kranten, tijdschriften op tv, librije dit librije dat bla bla.. die mevrouw de boer heeft zelfs een lintje gehad laatst.. tja.. ik vind het allemaal een beetje ver gaan! Nou weet ik wel dat ze michelin sterren hebben hoor!
Trusten joompie.. Hi, hi.. zou ze blij mee zijn dat je die hier plaatst dees of is het zo'n iemand die t allemaal geen donder uit maakt? Hmmmm wat zal ik es gaan eten? Ff in de kast snuffelen..
uhm zoizo jonger en ik weet niet echt hahah , wel lekker spontaan , maar uhm ja jonger spontaan , langere haren , toch eigenlijk ook wel blond hahahhahahaaha .... ik weet t niet , echt anders als de vrouw op de fotos
Ik had me Yvonne jonger voorgesteld.. verder weet ik het eigenlijk niet.. wel een beetje die kledingstijl of kleurrijker.. maar zelfde stijl zeg maar.
(niet aan Yvonne vertellen he, straks wil ze daar een therapiesessie aan wijden, omdat wij slechte vriendinnen zijn omdat we haar oud vinden)
Ze draagt altijd een beetje alternatieve kleding en regelmatig veel kleur. Ze is niet zo oud als ik nee maar heeft wel een zusje van mijn leeftijd dus we hadden zussen kunnen zijn. Is toch wel lastig om je een voorstelling van iemand te maken he