Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Trusten meiden!

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom ook nog even langs om trusten te zeggen.

Vandaag op de open dag is er niemand geweest :) Ja, ik kan er gelukkig om lachen, want ik had niet anders verwacht. Mijn huisje is iig weer erg opgeruimd en brandschoon!
    Vanavond uit eten geweest met Piet, zus en zwager. Was erg gezellig.
    En nu ga ik lekker naar mijn bedje!

O ja, las nog iets over Mom en testen...spannend!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Meiske, heerlijk dat je huis nu lekker schoon in :D Maar het was stiekem toch ook best leuk geweest als er een paar mensen langs waren geweest, toch..?
    Bones, heb jij nog bezoekers gehad?

Gister was supergezellig. We zouden film kijken maar de dvd is er nooit op geweest, we hadden veel te veel bij te kletsen haha!

Lune was vanochtend om 6u wakker, aah vroeg! Nouja, eigenlijk om 7u dus dan valt het weer mee hihi..
    Gisteravond ging gelukkig wel heel goed, was bang dat ze veel zou huilen in bed maar dat was gelukkig niet zo. Mijn ouders hebben niks hoeven doen, alleen op de bank zitten :D

Straks op visite bij een oom en tante, ook gezellig. Hoop dat Jeroen fit is want die heeft best wat biertjes gedronken gister.. :rolleyes:

Lune gaat pap eten! Fijne dag allemaal!

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

jemig wat een K*t nacht ,bah bah , ik slaap zo slecht , heb het tegenwoordig erg benauwd snachts , overal pijn en zo ... bah ...

bryan was om half 3 krijsend wakker , als tegenwoordig iedere nacht , ik laat hem wel gewoon liggen , hij slaapt na 10 min weer, toen was hij om kwart over 6 wakker ... bah..

normaal mag ik in de weekenden uitslapen , maar dit weekend , en de hele week al om 6 uur der uit , ik denk als je een ritme als dit gewend bent je toch niet uit kan slapen ,

bryan wil nu weer nie eten , dus ik denk dat ik de tafel maar even dek dat we met zijn alle eten , misschien helpt t ...

@ meiske fijn schoon huis , balen geen kijkers ,
    @ maja , fijn dat het goed is gegaan

@ dierenthuin , ik denk dat ik zo eens ga kijken of ik met de airmails iet s kan kopen van kaartjes , moetten er onderhand echt weer eens uit hier ..

zo klaaguur klaar :)

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    OWJA VIVJE , BEDANKT VOOR DE KNUFFIES :) ZE ZIJN TOP ! THNX MEID

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meiske, lekker schoon huis is ook nooit weg. En wat het huis betreft, het is een slechte tijd nu he :(

Maja, fijn dat het zo leuk was. Laat Lune even met pannen en deksels rammen, istie zo wakker :rolleyes:

Mys, balen he, dat 's nachts steeds wakker worden. Luuk is er gelukkig een beetje doorheen. Hij slaapt nu 4 van de 7 nachten wel door. Vannacht gelukkig ook op wat slaperig huilen na dan maar dan gaat hij meteen weer door. Hij is van 7 tot 7 (nu dus 8) door gegaan en dat was langgggggg geleden. Wat je benauwdheid betreft: bed omhoog als het kan en anders een extra kussen. Ik moet mijn bed omhoog voor mijn maag (ik heb een maagbreuk) en slaap daardoor veel beter. Wie weet helpt het jou ook.

Vandaag op het programma: NIKS, heerlijk! Nou ja, de gewone dingen dan als wat huishoudelijke taken maar verder niks. Als het nog wat opklaart lekker wandelen en verder een beetje aanlummelen. Ik ga straks in ieder geval in bad, moet nodig de struikgewassen snoeien. Morgen moet de cavia aan een inspectie worden onderheven dus tsja :rolleyes:

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen!

Wat ontzettend fijn om net wakker te zijn en meteen over de struikgewassen van Dees te lezen... :rolleyes: ;)
    Geniet van je lekker-niks-dagje!

Wat fijn dat jullie zo'n lekker avondje er uit gehad hebben Maja... doet een mens goed of niet? En jij dan helemaal geen wijntjes ofzo gedronken? Daar zou ik nou wel weer eens zin in hebben... avondje doorzakken, das gewoon 2 jaar geleden! :confused:

Mys, vervelend dat Bryan je 's nachts wakker houdt terwijl je al niet zo lekker slaapt!
    En over het slechte eten van Bryan... je zegt dat je nu eens gaat proberen om samen te eten, maar doe je dat normaal niet dan? Want ik ben er van overtuigd dat samen ontbijten, lunchen en avondeten er voor zorgt dat een kindje beter eet. Het is dan een duidelijke structuur, ze zien een goed voorbeeld en het is gewoon gezellig... hoop dat bij Bryan ook werkt!

Toch balen dat er niemand geweest is Meiske... stiekem hoop je daar toch op... hoe lang staat jullie huis nu te koop?
    Wij hebben ook een ander huis op het oog... maar we durven niet omdat we ons huis dan eerst kwijt moeten. Maar de buurman van paar huizen verderop zet 'm volgende week te koop, eens kijken wat dat doet op de markt!

Hier Fenne gisteravond heel verdrietig geweest tot 22:00 uur. Daarna heeft ze doorgeslapen tot vanmorgen 07:00 of eigenlijk 08:00 uur... prima!
    Vandaag misschien weer naar de dierentuin (hahahaha ja alweeeeeeer) even koffie drinken daar met vrienden die ook abo hebben. En dan eind van de middag uit eten met schoonmama... gewoon een pannenkoek hoor, maar hadden we zin in en dachten dat zij misschien wel mee wilde!

8. 40plusmama

Sorry Wen :oops: . Heerlijk zeg, naar de dierentuin. Wij gaan binnenkort ook een keer, Luuk is zo gek op dieren. En dan vanavond lekker pannenkoeken, jammie. Alvast heel veel plezier en een leuke dag vandaag!

Ooh ja, Wen viel het op, mij niet maar gezamelijk eten kan inderdaad helpen. Wij doen het 7 van de 10x ook maar soms eet Luuk het avondeten eerder omdat Olaf zo laat thuis is. Luuk eet brood vooral slecht momenteel.

9. 40plusmama

Luuk is Olaf aan het helpen (van de wal in de sloot :) ) met stofzuigen en ik ga in bad.

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ wen , meestal eet ik wle met bryan samen , maar ik benniet in orde , en dus had ik geen honger , we hebben nu net gekookte eitjes gegeten , en daar heeft hij op 1 hapje na alles van op :)

@ dees, ja wij hebben 2 matrassen op bed sinds de zwangerschap ik vind het heerlijk , maar we gaan dadelijk 1 set er af halen , misschien helpt t met slapen .. en ja , kussen zijn onderweg , als ik reactie krijg van die vrouw hahah :D

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    pfff hier is nu over dag slapen ook een drama , echt hoor , krijst alles bij elkaar

da was / is bij jullie ook of nie ?

tiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseen
    fasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetis
    eenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfase
    tiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfasetiseenfase
    tiseenfasetiseenfasetiseenfase

12. 40plusmama

Jawel, Luuk heeft dat ook af en toe

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    bah bah

14. 40plusmama

Kga even kleertjes bestellen bij Tantetrees

Dikke knuffel Mys

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dank je dees .

en welke site is dat ?

16. 40plusmama

http://www.tantetrees.nl/

Luuk heeft nu voorlopig voor de zomer genoeg. Alleen nog een zomerjasje kopen. Op die site hebben ze vandaag 20% korting.

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    leuk spul zeg , eens kijken :D

18. 40plusmama

Ja he en niet duur. Ik heb nu dit:

1 x Bermuda jeans mt 80 NIEUW (Name it) = €7,16
    1 x Shirt King mt 80 NIEUW (CL rood d5a) = €3,32