Jaaaa, leuk mens! Levensgenieter, of niet? Vind haar idd helemaal jouw type, als vriendin, bedoel ik....ha ha ha. Spontaan, open en "what you see is what you get". Snorrie, maar was door jullie op "tante trees" aan het kijken.....
Ja, dol op het leven en schijt aan iedereen . En ja het klikt enorm goed. We lijken ook in veel dingen op elkaar. Ze is inderdaad heel open, weleens een beetje te open . Als je haar soms aan de telefoon hoort, die is echt maf hoor. Kocht ze rietjes dus ik vroeg: waar heb je die voor nodig? Zegt ze: voor het kind in mij
zo'n lekker flapuit dees geweldig hoor nou wij gaan even naar de woningen kijken , zal fotos maken , der is nog nie veel te zien , maar het is leuk om bij te houden lijkt me hoe het vorderd
Ik ben benieuwd of jullie het krijgen. Aan welke criteria moet je voldoen? Yvonne is inderdaad prettig gestoord. Als ik een dip heb en ben daar 10 minuten is de dip weg. Ze is ook bijna altijd vrolijk. En als ze boos is ofzo dan pep ik haar weer op dus een wisselwerking af en toe
Dees, heb ik weer de foto's gemist Leuk Mys! Ik hoop dat het allemaal doorgaat! Lekker zo'n avondje met zijn tweetjes Suus. Zeker wel voor herhaling vatbaar? Hier regent het inmiddels. Had buienradar het toch goed.
Het fijne is ook dat het (nog steeds) de therapie niet in de weg staat. Zodra we de therapieruimte in stappen zijn we clieent en therapeute en dat werkt goed. Het enige is dat ze emotioneel dichterbij staat en vaak met me mee moet huilen maar dat vind ik alleen maar hartstikke lief.....
Dat is ze ook Meiske Vanavond zal ze wel weer sms-en en mailen. Ze wil naar huis maar moet t/m dinsdag blijven Ik ga even lezen, alvast voorbereidend werk voor als ze me les gaat geven. Na de pasen gaan we beginnen met de lessen uit dat boek dus ik ga wat vooruit lezen.
Suus, heerlijk toch een avondje samen weg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zonder zou kunnen. Wij plannen bewust 1 avond in de maand iets leuks voor ons samen. We hebben dan een oppas in huis of Sarah gaat bij oma en opa logeren. Dees, foto's gemist............ Ik heb terug gelezen tot blz 5394........ Internet vloog er telkens uit bij ons maar heb ik iets spannends gemiste de afgelopen 3 dagen? Wen vaak naar de dierentuin, heerlijk. Ik kan daar altijd zo van genieten. Ik heb vorige week nog gezegd dat ik daar nog wel eens zou willen gaan werken. Sarah loopt sinds vrijdag, z'n leuk gezicht, hihi en ik=trots Oh ja, ik weet niet meer wie mij op het idee heeft gebracht maar ik heb dus ook het hema pannensetje, leuk leuk leuk, vooral dat lawaai wat ermee gemaakt kan worden, hiervoor ook dank Sarah slaat steeds met het steelpannetje tegen haar hoofd en een lol dat ze heeft, gek mens Liefs Anette
nou aan de criteria voldoen we al , anders mochten we niet op gesprek komen , het is nu even kijken of alle gegevens en zo kloppen , en na mijn weten is het dan kiezen en deal hahahahha maar we zullen het donderdag weten
Spannend hoor Mys. Ik ga koken: gebakken aardappeltjes, boontjes en een schnitzel met peperroomsaus. Luuk krijgt ook een klein stukje schnitzel (zonder saus) dus ik ben benieuwd.
klinkt goed dees , en ja heel spannend en hier , we hebben net bij die nieuwe woningen bij het friettentje gegeten , * om hem te keuren * en hij is goed gekeurd hahhaaahah dus wij zitten nog vol
HALLLOOOOOOO Hier staat de witlof met ham en kaas in de oven.. het rundvlees staat op t vuur (hoop dat t op tijd klaar is) de aardappelpartjes zijn al klaar en ook de boontjes voor d ekids gereed om aan te vallen.. Nu is alles behalve marijn de deur uit dus ik wacht geduldig..heerlijk wat een rust..hihihihihi... vanavond nog wat verlate verjaarsvisite...gezellie.. Nu ben ik dus sinds een half uurjte misselijk.. wel later dan normaal, maar niet handig tijdens t koken.. niet heel erg hoor, maar gewoon niet fijn..maar ik klaag niet ik klaag niet ik klaag NIET! @Dees.. oeh.. twordt nu echt spannend he meid.. wanneer verwacht je je eisprong? Yvonne.. echt geweldig dat ze in je leven is zeg.. je bent zooooo opgebloeid... heerlijk om te lezen...en om te zien... @Suus.. oh dat klinkt idd als een heerlijk avondje zeg...heb zin in juni...ROME HERE WE COME @Mys..duim voor een mooi stekkie.. en een goede friettent in de buurt is nooit weg... @Meiske en Bones.. geen kijkers las ik.. pfff.. balen hoor.. maar idd.. een schoon huis is ook niet weg..hoop dat er binnenkort toch verandering in komt.. dat t maar rap verkocht mag worden.. @Mom.. hahahaha.. NEE begint te werken lees ik.. hier niet trouwens.. hoef alleen maar EH! te zeggen e je ziet m meteen omdraaien en wegkruipen...whahahaha.. weet meteen wat de bedoeling is...als ie een kastje opentrekt waar ie niets te zoeken heeft en ik zeg EH.. dan knalt ie meteen t kastje dicht en gaat heel nonchalant met t dichtsbijzijnde speelgoedje spelen.. alsof er niets gebeurd is.. EIGENWIJSJE....hihihhi en de rest ben ik alweer vergeten.. Komende week gaan we de buitenkant van t huis schilderen.. *zucht*...maar t weer zit wel mee... is t maar weer gedaan... Ik ga ff t vlees bekijken...
Geen idee wanneer de eisprong is maar dat gaan ze in het ziekenhuis in de gaten houden en dan opwekken met die spuit zodat ze zeker weten dat en wanneer het eitje springt. Misselijk is niet handig met koken nee. En wat goed van Marijn. Luuk luistert gewoon echt niet, alleen als ik naar hem toe loop. Ik hoop dat het nog komt hoor Wij hebben gegeten en Luuk ook een klein hapje. Hij heeft zijn 'slecht eten fase' sinds 2 dagen. Ach, zal ook wel weer een fase zijn.