Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou niet allemaal zwanger worden he er moeten er een paar overblijven om samen met mij zwanger te worden ;)

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goh, heb nu al het album van Tess af....ha ha ha. Het is het album van 4 mnd. tot een jaar. Als het goed is, dan krijg ik het volgende week binnen.

Boney, dacht idd al "vreemd, heel stuk wit, midden in het verhaal". Maar da's wel spannend dan, wanneer ga je testen?

Viv, wat vervelend zeg, zo ben je telkens gespannen of het wel goed gaat. Dat is geen doen, toch maar een keer goed laten onderzoeken en wat meer duidelijkheid krijgen.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zal de gyn zeggen te wachten op jou Vivi....

Hoewel.......... Neuhhhhhhhhhhh :p

4. 40plusmama

Wij komen trouwens momenteel al maanden niet meer bij de bouwmarkten en als we er zijn staan we zo weer buiten :)

Over een half uurtje vertrek ik naar het internetafhaalpunt :) , ben nerveus en daardoor melig.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maanden wil ik niet zeggen, tis meer de frequentie van het klussen. Ik heb vaak geen energie meer om een grote klus op te pakken. Maar als we eenmaal klussen, dan is het ook zo weer af. Maar wij zorgen voor erg goed valhelmen, want ik zou een ongeluk niet kunnen "handelen".

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Dees.. Succes meis.. juiste software gebruiken en gaan met die banaan....

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Maja de paja, goed dat je er op uit trekt, ik is trots op je.
    Die leuke baan komt wel weer.. en bij de kringloop ligt af en toe ook wel wat leuks :) geintje.. nee vervelend...

oh ik zit te kletsen en te doen hier, maar ga nu echt douchen en t huis aanpakken...

Dees.. bestellen via internet klinkt makkelijk, maar de levering heeft bij jou wat meer voeten in de aarde :rolleyes:

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En Deesje, tuurlijk ben je gespannen. Ik zit hier ook echt duimen te draaien.
    Maar ga nu even mezelf naar de keuken hijsen voor een kop thee. Kan iemand mij honing en dropjes komen brengen? Kan zelf echnie de deur uit....

9. 40plusmama

Ach ja, de levering gaat deze keer zonder extra onderdeeltjes en het voorwerk is al gedaan. Tis ophalen en installeren.

Oftewel, in eigen cyclus, de embryootjes zijn er al dus geen punctie meer en geen hormonen spuiten. Alleen 1 spuit net voor de terugplaatsing.

Ben echt hyper van de zenuwen en ze doen vandaag weinig, alleen kijken. Ik denk woensdag of donderdag meer te weten.

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou hier is het klusgebeuren ook niet echt aanwezig hoor.. De klus is geklaard dus de knuppel kan het hoenderhok weer in.. (of was het nou hondenhok..weet niet meer) en daar mag ie wat mij betreft nog wel ff blijven liggen...eerst het schilderwerk maar s afmaken..hihihi

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    De bouwmarkt bezoeken wij ook wat minder... het is toch allemaal wat vermoeiender.. en ik wil wel er van kunnen genieten en niet zomaar ff snel shoppen........ mja de praktijk wijst uit dat het daar toch vaak op neer komt.

12. 40plusmama

Euh Ichy, de knuppel blijft er juist even uit toch? :rolleyes: :)

Arme Suusje....Had ik dichterbij gewoond dan.....

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha... Als mensen hier mee lezen hebben ze echt geen idee waar we het over hebben. :)
    Hier komen we ook wel in de bouwmarkt, maar niet om wat te kopen en zeker niet om te klussen. Net als suus kan ik dat niet "handelen" Klinkt heel dramatisch. Dat is het niet hoor. We willen het gewoon nog niet. Tessa kost me zoveel tijd (en dat vind ik helemaal niet erg) maar met een beebje erbij komt ik volgens mij helemaal nergens meer aan toe. (denk ik dan).

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ook hier zien we de bouwmarkt maar heel af en toe ;) mijn studie werk en bryan kost veels te veel energie om ook nog erbij te gaan klussen :)

@suus het is zeker wat maar ze kkunnen helaas niets vinden dus hoop dat ze nu wel wat vinden want dit is zeker niets ik loop al dagen met lucifers tussen mijn ogen ;)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Staat er wel een beetje raar nu ik zo terug lees. Maar jullie begrijpen me vast wel. We zijn er gewoon nog niet over uit of we wel een 2e kindje willen.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    IK WIL OOK NAAR DE GAMMA!

17. 40plusmama

Ik ga

Latersssssss

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh dees, heel spannend. Succes!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Klinkt niet raar vind ik. Ik wil nog steeds graag 2 kindjes, maar 3 zit er echt niet meer in. Op dit moment zou ik ook zeker nog geen 2e willen. Als Lune wat meer zelfstandig is en het allemaal wat makkelijker wordt (want Suus zegt dat het makkelijker wordt..) dan zien we wel weer verder..
    Ik dacht daar een paar maanden geleden nog heel anders over :)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Succe succes succes succes!
    Spannend!

Deel Deze Pagina