Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb een broodje met kaas/ham/komkommer/tomaat op. Lekker. Heb er direct ook even een stuk bonbonbloc achteraan gegeten als toetje.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit te wachten tot Tessa wakker wordt. :) Ik had bedacht dat we dan 12 gingen eten en dan voor 13u weg konden. Dat word dus helemaal niks... Ze slaapt alweer bijna 2 uur. Maar goed, de spullen zitten in de auto dus ik kan zo weg.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Dees!

Ik ga zo de kids weer op school brengen. Daarna nog snel even sandalen kopen. Hopelijk ben ik op tijd terug voor het dutje van Sofie, want als ze in de auto in slaap valt, dan kan ik het wel vergeten!

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker maja. Zeker dat toetje. Ik heb een kopje soep op. Verder niks.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jaaaaah Wakker!

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ho ho ho Maja, ik heb het ook alleen maar weer van anderen gehoord, dus pin me er niet op vast! Misschien gaan wij er op den duur wel makkelijker mee om, kan ook nog he?

Boney, nee hoor, staat helemaal niet raar. Ik vind het juist heel normaal dat je "het goede moment" af wacht. En dan nog hebben we niet vreselijk veel te willen, het gaat er namelijk ook nog eens om of het ons gegund is. Want niets is vanzelfsprekend....
    Maar ook al zou het ons wel of niet gegund zijn....ben er nog lang niet aan toe, vrees ik. Vraag me af of er ooit een moment bij mij komt. Jan zou liever vandaag dan morgen een tweede kindje willen.

Eten, tja....zal er toch echt weer eens van moeten komen. Maar kan mezelf echt niet van de bank af slepen. Moet zeggen dat de ibuprofen nu aardig begint te werken, maar helaas is dat telkens maar voor een half uurtje/uur en om er dan alweer nog 1 in te nemen, lijkt me niet de bedoeling.

Meiske, wakker houden die Sofie. Ik ken het hoor, ik zit soms met 1 hand naar achteren, haar wakker te houden door te porren en kietelen. Levensgevaarlijk, maar een heel slaapje overslaan is veel dramatischer....Good luck!

Dees, joepie! Ik hoop op goed nieuws, laat je direct iets weten? Kussie!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo wij gaan ons aankleden moeten om 13.50 bij de ha zijn hoop toch echt dat die iets kan doen hoor

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Succes Viv, gewoon blijven aangeven dat jullie het niet vertrouwen. Knuffie.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jiehaaaaaa, het ei van Deesje (nouja, niet van Dees, maar voor Dees dan...)maakt het goed! Maandag is zeer ws de terugplaatsing en morgen heeft ze een extra controle.
    Ze zal hier zometeen alles wel komen vertellen.

Oh, wat ben ik opgelucht zeg. Moet zeggen dat ik de spanning ook behoorlijk voel. Ik hoop zooooo dat alles goed gaat, maar dit is in ieder geval een prima begin!

Dees, alvast van harte gefeliciteerd met het eerste positieve begin! En ik blijf gewoon duimen hoor.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jaaah! alles goed met het eskimootje! Super Dees! Ik ga zoooo voor jullie duimen!

Bouwmarkt: hier gaan we weer vaker naar de bouwmarkt. 8) :) En wij vergeten dus steeds die valhelm ](*,) Vind ik niet erg, maar Marc is wel voor veilig klussen! (moet ie er zelf maar aan denken :) )
    Moet ik ook wel zeggen dat ik zaterdag ook getest heb (te vroeg) en was neg. Maar zou vanavond/morgenvroeg ongesteld moeten worden. Voelde me ook zo raar namelijk. Zal toch wel niet!

Net bij het cb geweest, toch prikjes gehad. In de arm! Even een huiltje was snel weer over. Over 7 tot 10 dagen kan hij er last van krijgen. Wbt de kma: we gaan weer terug naar Friso comfort 2. Dat is namelijk ook tegen obstipatie maar niet tegen kma. Verder wel matigen met andere melkproducten en even een week of 2 aankijken. Dan ga ik even terug naar het cb voor overleg. Eventueel dan naar de ha voor testen.

Verder complimentjes gekregen, want ze vond dat ik het erg goed deed met Finn. ook met dat naar de fysio gaan enz, en z'n Mcadd. Altijd fijn

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stomme ik: gaan winkelen zonder horloge! Toen we weer terug in de auto zaten, zag ik dat het al 2 uur was geweest. Maar gelukkig heeft ze het wakker kunnen houden en ligt nu lekker te snurken! Als ik zeg: kom, we gaan lekker slapen, dan loopt ze al naar de trap!

Wat een supernieuws van Dees zeg! Spannend allemaal hoor. Ik duim mee :D

Finn heeft dus toch zijn prikjes gehad!
    Ik hoop door over te gaan op de friso, dat die obstipatie ook wel minder wrodt Debora. En de uitslag natuurlijk.

Vivi, hoe was het bij de ha?

Hoe is het nu met Suus? Al stoned van de ibuprofen?

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het is wel mijn ei maar die doet niet mee. Klinkt ingewikkeld maar valt mee. Het ei moet springen om de cyclus gewoon te laten verlopen. Maandag gaan ze dus de embryo's ontdooien en dan hopen dat er 1 blijf delen zodat ze die terug kunnen plaatsen. maandag is nog spannender dus.

Ik kreeg nog een compliment en niet over mijn ogen :) maar over het baarmoederslijm. 12 mm (en das dik) en dat voor een eigen cyclus zonder hormonen. Het ziet er dus goed uit. Hopen dat Hepie&Hepie (de eskimootjes) mee willen werken maandag.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Goed van Sofie dat ze zolang wakker is gebleven!

Hier helaasgeen kind dat al blij wordt van het woord bed!
    Net eerst liggen brabbelen en op een gegeven moment echt lastig. Ik naar boven, hem recht gelegd en toen ging ie huilen. Ben gewoon weggelopen en nog geen minuut later slaapt ie...

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ow de eskimootjes zijn nog even op de noordpool dus. Sorry! Maar van binnen is alles goed! fijn! Hopelijk houd je eskimootje ook van lekker warm en veilig in je buik ;)

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik denk dat ik eens even wat in de tuin ga doen! lees: de modderpoel hierachter. We kwamen erachter dat het allemaal zand is. Er groeien wel de raarste dingen uit

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Mjam... hier was het een broodje met extreem dikkeplak kaas en warme chocomelk...

Over de Gamma gesproken, hoe lang denk jij nog op die parkeerplaats te blijven staan? Die beschadigde doos moet toch een keer geruild zijn voor een zo goed als nieuwe?

17. 40plusmama

*ligt in deuk en heeft de Tena vol* :)

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    :) :) :) ik zie het al voor me.. tjonge wat heb jij een mooi baarmoederslijm vlies.. ja goed he, ik ben er ook erg trots op.... nou dat mag ook wel, want zo zie je het zelden... ja, ik onderhoudt het goed, gewoon weinig klussen, wordt er ook weinig van af geschraapt :)

Nee zonder gekkigheid Deesie: moooooiii man!

19. 40plusmama

Jaja, weinig slijtage bij weinig gebruik he. :)

Jij bent gek-> lees: prettig gestoord :)

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hoe dom kun je zijn, zit ik net de kat te borstelen in een net schoongemaakt huis met mijn schone zwarte trui aan terwijl ik mijn broodje eet... in alle gevallen zeer onhandig!

Deel Deze Pagina