Voor wordthet grootste deel betegelt of misschien wel helemaal en dan in twee grote potten boompjes ofzo. Achter weten we nog niet. Natuurlijk een terras met tegels. En ik wil perse een moestuintje! En Marc moet ergens een tafel hebben staan voor zijn bonsai's... En natuurlijk een leuke speelhoek voor Finn! Dus ook genoeg te doen We willen vanavond eens met de plattegrond gaan zitten schetsen.
Nog genoeg te doen idd Debora, maar wel leuk dat je het dan helemaal zelf kunt inrichten enzo! Ik ga dr ook vandoor, even snel dweilen voor Fenne wakker wordt... en terwijl ik dit typ is ze wakker geworden haha
Deb, da's nog best wat werk, maar wel leuk dat je het helemaal vanaf 0 nog kan gaan inrichten. Wen, begint erop te lijken. En wat een lekker ding is Fenne toch. Hier net een uurtje half dommelend op de bank doorgebracht. Pffff, voel me vreselijk lamlendig. Baal zo enorm van mijn slechte weerstand. Ik was werkelijk waar nooit ziek, is dit dan echt een cadeautje van de zwangerschap/bevalling.... Komt Jan net binnen, dus ik vraag...."waar is Tess?" Zegt hij:"ik dacht dat je misschien mee wilde ophalen". Wat dacht je zelf, ben ziek schat....dus nee, ga niet gezellig mee. Duurt het weer een kwartier langer, voordat ik mijn meissie weer zie.
Hihihihihi, snapte er ff helemaal niets van, de bouwmarkt ........, maar het duppie is gevallen. Hier een valhelm die achteraf te lang in de schappen had gelegen .........., was even schrikken na gebruik, maar toch erg blij met het resultaat )))). Leuke foto van Fenne! En duimen blijven voorlopig toeren draaien Dees! En verder weet ik het zo ff ni meer , zwangerschapsdementie ........... Met Zoë gelukkig weer een eindje beter, ze heeft niet veel van haar brood op maar drinkt wel goed, heeft fruit op, en de koorts is gezakt. En ze is weer een heel eind vrolijker! Gelukkig maar. Ook hier lijkt het of ze weer iets makkelijker is, zou het dan toch het einde van de sprong zijn? Duurt hier nu al een week of drie Ik zag de vraag hier al eerder langs komen maar helaas nog geen antwoorden ..., hoe gaan jullie met de nieuwe tijd om en de kids. Alles een uurtje eerder of de "wintertijd" aanhouden voor de kids?
Even snel een antwood voor Cassie: Hier wordt nu gewoon de nieuwe tijd aangehouden met alles. Dus Sofie gaat gewoon om 7 uur nieuwe tijd naar bed.
hier was Finn eerst lief maar nu ik koken moet is ie driftig omdat ik even geen aandacht aan hem besteed. Hij kan natuurlijk nog niet aan m'n been gaan hangen... Ik negeer het gewoon hoor...
hello dames weer eventjes niet geweest sorry sorry sorry maar ik heb vanalles in te halen enzo door 9 maanden lang zorgen... dus lekker gefeest en leuke dingen gedaan.. mog wel een keertje van mezelf ik heb een beetje gescrollt... MYS spannend donderdag ik duim voor je SUUS beterschap meid.. knuffie BOTJE WAAUWWWWWWWWWWWWWWWW testje? DEES jouw ei is de beste... zet hem op! ik verheug me nu al op goed nieuws... ICHY ik vind je leuk....oh ja ik zou nog een datum zoeken ga ik snel doen hoor.. SIZZEL wat een verhaal zeg van jouw vriendin! Maar ook goed nieuws van NORA wat een lekkerding is dat toch VIV dikke kus en knuffel... ehhhhhhhhhhhhhhh ik ben vast 1000 dingen vergeten schaam schaam maar voor een ieder van jullie KNUFFIES x
nou tot overmaat van ramp heeft bryan ook nog zijn vingertje ontstoken hij was gisteren tussen de deur gekomen en dat wondje is nu ontstoken
Hoppaaaaaaa (hij loopt al in pyama ) http://www.youtube.com/watch?v=2Uau1uW_Nl0 Straks meer, even het avondritueel
heeee hoera voor luuk! Finn zit op dit moment zelf zijn potje fruit te eten.... geen yoghurt meer voorlopig. je wilt niet weten hoe het hier uit ziet. Maar hij wil het zelf doen, we krijgen er anders niks in...
hee, Hier druk druk, heb rapportgesprekken en ondertussen de hele dag misselijk, bleh boney; oei, ik zeg testen suus; balen he ziek zijn, voelde me vorige week ook zo schuldig, maar wel goed uitzieken he. Doe ik ook altijd 8) haha en die bouwmarktverhalen, hier was het steeds 2 weken zeer actief, maar nu ik al twee weken misselijk ben moet ik er niet aan denken Zal wel weer goed komen na 12 weken niet klussen cassie; ik hou gewoon de nieuwe tijd aan, 7 uur is hier 7 uur. boney ik heb een wasbak in de douche staan, daar kan ze praktisch niet in uitglijden. Dan douche ik, ilse in de wasbak, dan ga ik me afdrogen en aankleden, ilse zit dan nog in de bak onder de douche en als ik klaar ben pak ik haar eruit en kleed ik haar aan. (sta wel de hele tijd op nog geen meter afstand van haar) verder een beetje dement, geen idee wat ik verder nog heb gelezen
Hahahaha! Ongelofelijke grapmuts die je dr bent Die beschadigde doos ga ik niet ruilen voor een nieuwe hoor, hij doet het nog prima.. Heeft alleen even rust nodig, dus ik blijf voorlopig nog even op de parkeerplaats staan. En Jeroen blijft gewoon naast me in de auto zitten. Ik vroeg al of hij geen zin had om te gaan shoppen bij de praxis maar hij wil mijn doos van de Gamma echt niet missen.. hihi.. Suzepuus, hoe gaat ie nu met je? Beetje opgeknapt van het knuffelen met je dochter? Wat een cool filmpje van stoere Luuk! En ik ga duimen dan Hepie&Hepie zich lekker nestelen in jouw warme buik Dees. Dwaas, heerlijk even feesten en leuke dingen doen! Doen waar je zin in hebt, dat verdien je. Debora, Finn heeft er een lekker potje van gemaakt he? De chaos inmiddels aan de kant? Wen ik lig echt in een deuk om jouw doe-het-zelf/brommer verhaal Wat weer een heerlijke foto van je dochter, lekker ding! En de tuin schiet toch al aardig op? Wil je die van ons zien? hahaha! Maar jullie tuin wordt echt prachtig! Vin al wel uitgegraven? Heb je nog geholpen? 8) ff posten, straks ben ik het kwijt, gebeurt me te vaak
Jeroen heeft Lune van het kdv gehaald. Ik zou dat eigenlijk doen maar ik liep met een vriendin in het centrum en ik kreeg ineens enorme oorpijn. Heel vaag, uit het niets. Ik heb rond de kerst oorontsteking gehad en dit voelt hetzelfde Hoop dat het niet doorzet. Lune was helemaal overstuur toen ze eenmaal thuis was. Ze was alleen maar aan het huilen en wou alleen maar bij mij zijn. Ik was aan het koken dus ze moest zich echt even met Jeroen vermaken. Daar was ze niet blij mee.. Eten wou ze ook niet, ze spuugde het weer uit. Bordje pap gemaakt, begon ze heel hard te huilen. En bleef huilen, we snapten er niks van.. Op het kdv was er niks aan de hand geweest. Uiteindelijk bij mij op schoot heeft ze nog een paar happen ontbijtkoek gehad (je moet toch wat.. ) en daarna zijn we naar boven gegaan, lekker samen douchen. Zij zit dan in het badje op de grond. Dat vond ze even leuk maar al snel begon ze met krabben en jengelen dus er weer uit. Afdrogen en aankleden was ook een ramp, krijsen, huilen.. Eenmaal bij mij op de arm ging ze lekker tegen me aanhangen, heb een poosje zo met haar rondgelopen en geknuffeld. Toen in bedje. Werd ze toch opstandig! Omdraaien, slaan, krijsen. Gekkie.. Nouja, wij maar naar beneden, na 5 minuten weer even heen. Had ze gepoept, schone luier, wou ze niet.. Jeroen geroepen, die haar in de houtgreep houden. Weer naar bed, gelukkig was ze toen stil. Net weer huilen en ook kletsen, hoorde ineens heel hard 'papa' uit de babyfoon komen Ik denk dat alles haar even teveel is geweest. Hele dag kdv, er komen overduidelijk tanden aan en heeft ze last van, ze zit weer midden in een of andere ontwikkeling (doet ook ineens een paar pasjes als ik haar aan de handjes vasthou) en ze was doodmoe. Zielig allemaal.. Ik hoop echt dat ze lekker gaat slapen en rustig wordt in dat drukke koppie. Ik duik straks op de bank, mijn oor is echt niet grappig meer en ik word ook wat koortsig merk ik. Hoop dat het morgen beter is.