ik ga even gezellig doen! doeg meiden! morgen laatste dag op m'n werk ga de bewoners echt wel missen!
Ja, op de een of andere manier heb ik zo het idee dat ik niet zo goed kan slapen. Aan de andere kant.. ik ben kapot dus moet zo echt n poging wagen, denk dat ik lekker na een kop warme melk met n pitten zakje en een goed boek een half uur slaperig ga worden en dan weg zak. (niet dat het een saai boek is, want bij mij gaan die altijd over moord en doodslag)
Nou.. niet hard rock, gewoon rock.. maar ik zat wel tussen de meest vreemde figuren, vond ik toen heel interessant! Jullie nog extreme dingen gedaan in je pubertijd? Nooit weggelopen? Veeeel te laat thuis? Etc?
Ok, nu ga ik echt naar bed want Joma is wel zo saai (hi hi, geintje, geintje, rustig maar joompie). Trusten ladies!
Wow, die Luuk aan de wandel! Leuk om te zien , en mooie foto's van Fenne weer! bedankt allemaal voor jullie antwoorden op wintertijd, heb Zoë nu een half uurtje eerder op bed gelegd en ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze heeft ook goed gegeten dus ze is weer aan de beterende hand. Was al bang dat ik zaterdag met een ziek meisje naar Nl moet vliegen ........, maar gelukkig
hihihi nee hoor meid ga maar lekker naar bed met je boekjes over moord en doodslag slaap lekker en droom lekker
Ik ga ook lekker met een boekie naar bed. Morgen gaan we het huis bezichtigen. Als het wat lijkt, plaats ik morgen wel de link van Funda. Toedels...
trusten en leuk ga je naar dat herenhuis kijken spannend, en we zien de link wel verschijnen veel plezier
Hyves is zo cool olé oléeeeeeeeeee! Ik als meisje van 13..: Fenne je bent echt ubercute! Zo, nu mijn bed in. Trusten allemaal!