\o he lekker bijgeklets in die paar dat ik niet ben geweest meiden ik zit met een dillemma: Mijn vader zou morgen jarig zijn(auwie) nou wil mijn moeder die dag natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan (heel logisch) en hebben ze besloten tapas te gaan eten (thuis gewoon) dit betekend dat ik naar almere zou moeten...dit terwijl ik het eigenlijk heel confronterend vind...zeg maar het verdriet opzoeken...etc etc ik weet niet of ik heel duidelijk ben hoor... maar ik zie er zo tegen op en wil eigenlijk verstek laten gaan... ook omdat ik nooit naar mijn vaders verjaardag zou zijn gegaan als hij nog leefde en niet ziek was.... Daarnaast voel ik me nu wel ok...en weet zeker dat er morgen wer tranen zullen vloeien...en ik dus weer aan het troosten moet help wat is jullie mening moet ik gaan of niet? ik heb trouwens ook hyves gelezen hahahha
oh meid das heel moeilijk volg je gevoel waar jij je goed bij voelt, jij denkt er heel anders over dan je ma , al snap ik je ma ook wel omdat het zo kort geleden is dat ze het niet zo voorbij wil laten gaan, maar ook jou wel het is voor jou ook heel kort geleden en dan wat je zegt dat je de emoties zult hebben logisch die kan je ook niet wegstoppen, praat er met je ma over hoe je erover denkt , misschien begrijpt ze het en andersom ook dikke knuffel voor jullie
Ik schiet nog even voorbij en zie je vraag, toch nog even antwoorden. Meid in het stuk hierboven zeg je eigenlijk al wel 3x: ik wil niet. Dat is ook gezond denk ik, gezien jou beredenatie. Kan zijn dat je moeder het daar lastig mee heeft, maar ook zij moet er mee leren omgaan. Het zou gek zijn om nu heel krampachtig alles te 'gedenken' terwijl je die dingen niet zou doen als hij nog geleefd had. Misschien je moeder lief laten weten dat je snapt dat het voor haar belangrijk is en je haar er niet mee wil kweten, maar jij er ff niet aan toe bent en de afstand juist nodig hebt? Het is niet makkelijk, dus succes met een keuze maken! Trusten.
thnxxx meiden het is inderdaad ik wil liever niet.. maar weet ook dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen tegen over de rest...helaas zo ben ik dan ook weer... oh ik wou soms dat ik wat harder was...
meid probeer nu even aan je zelf te denken hoe jij het beste kan verwerken en je verdriet een plekje kan geven als het zo is dat het beter is voor jou verwerking enz om niet te gaan , zou ik het niet doen omdat je zelf aangeeft dat je het nu niet aankan.
@dwaas meid ik weet dat het moelijk is maar denk echt ff aan jezelf zal je goed doen.knufffff hoop dat je uit de beslissing komt!
meiden ik ga ook zo mijn bedje opzoeken.. trusten allemaal! oja Dees de 12e april kan niet doorgaan mars heeft al afgesproken, ik hoor het wel wat we doen.
ja ik weet het maar ik voel me ook niet goed als ik niet ga en een schuldgevoel heb pfffft soms is het leven zo moeilijk
lieve dwaas je geeft zelf al aan dat je niet wilt en ik snap best dat je een schuldgevoel hebt als je niet zou gaan maar meid het word nu ff tijd om aan jezelf te denken! Ik begrijp je dubbel gevoel helemaal hoor en ook dat je je moeder niet wil kwetsen maar het helpt ook niet als je jezelf tezeer mee kwetst als je begrijpt wat ik bedoel Hele dikke knuffel van mij!
nou kom net thuis van zwemmen en vraag aan mijn vriend hoe het gegaan is blijkt dat bryan hele tijd onder gezeten heeft was helemaal overstuurd en behoorlijk aan het hoesten dus dat beloft wat voor vannacht de ha zei dat het meestal 3 aanvallen zijn en dan minder word hoop het dan zou vandaag de 3e zijn en daarna niets meer allemaal duimen
Ik kom nog even het licht uit doen hier. Verjaardag was erg gezellig. Tessa heeft zich prima vermaakt. Mama was buiten aan het rennen met Tessa haar grote neven. Ze vond het prachtig om toe te kijken vanuit de buggy. We speelden verstopertje. Het was heerlijk weer om buiten te zijn. Het slapen ging ook prima. Om 19u in bed en ze ging gelijk slapen. Om 22u wakker gemaakt en naar huis gegaan. Daar weer in bed en heerlijk verder pitten. Ik heb toch ook besloten om toch een gewone fiets te kopen en geen moederfiets. Morgen ga ik Tessa eerder dan normaal op het kdv brengen en dan ga ik op fietsen jacht. Het word heerlijk weer de komende dagen dus ik wil zo snel mogelijk op de fiets. Ik heb trouwens vandaag even een testje gekocht. Maar ik durf het nu nog niet. Ik kijk even hoe ik me morgenochtend voel. Ben ik weer zo misselijk enzo dan test ik even. Anders wacht ik het nog even af. Ik ga nu eerst eens even terug zoeken wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Ik hou jullie op de hoogte...
Zaterdag 28 feb ben ik ongesteld geworden. Dat is nu dan 31 dagen geleden. Hmmm... Heb al een aantal keer een cyclus van zo'n 35 dagen gehad. Maar ook wel eens 32 dagen. Ik ga nu ook twijfelen wanneer we in deze maand bij de gamma waren. Nou ja, ik wacht gewoon morgenochtend even af. Kijken hoe ik me voel. Nu ga ik echt slapen. Doei
Mogguh, Spannend Bones. Je kan er dus eigenlijk niet veel van zeggen omdat je nog niet mega overtijd bent. Ben benieuwd wat de test aangeeft.. *tromgeroffel*....... Dwaas, ik snap je dilemma heel goed. Eigenlijk wil je gewoon niet. Punt. Maar de anderen dan...? Ik denk dat je jezelf moet afvragen waar jij achteraf het minst spijt van krijgt. Zo doe ik het vaak met bepaalde keuzes maken (misschien niet echt een 'goede' manier maar voor mij werkt het vaak wel). Succes meid. Vivi, ik ben benieuwd of Bryan nog zo gehoest heeft vannacht. Ik hoop het niet! Suus, hoe is het met jou? Ben je weer wat opgeknapt? Zou fijn zijn he..? Debie, hoe is het met de misselijkheid vandaag? Joma, is Gwen weer helemaal de oude? En hoe gaat het met solliciteren? Ze vragen in Groningen een aantal kapsters zag ik, gaan jullie toch gezellig deze kant op verhuizen?
Lune heeft de hele nacht geslapen, heerlijk! Ze is vanochtend vroeg wel even wakker geweest, tegen half 6. Ik heb geen idee of Jeroen nog bij haar is geweest toen, ik in elk geval niet. Uiteindelijk werd ze even voor half 8 wakker. Ze is gisteravond ook helemaal niet meer overstuur geweest. Gelukkig maar want ik was er wel een beetje bang voor. Ze zit nu met haar neus voor de tv, 's ochtends staat de tv altijd een poosje aan. Die gaat na een uurtje ofzo weer uit. Hebben jullie vaak de tv aan? Hier dus eigenlijk alleen 's ochtends en heel af en toe 's middags heel even maar meestal niet. Wel zet ik haar soms rond etenstijd in de kinderstoel achter de laptop, bumba en nijntje kijken op youtube. Gemiddeld staat de tv dus ongeveer anderhalf uur aan. Vind ik best lang. Maar ze kijkt daar eigenlijk de meeste tijd niks van. Ze kruipt er af en toe even heen maar kijkt er nooit langer naar dan een paar minuten en kruipt dan weer weg. Ik dacht voordat Lune er was altijd dat mijn kind pas tv ging kijken als ze een jaar of 2 a 3 was en dan voor een kwartiertje ofzo. Heb ik even gefaald..
Ik moet hier even tussendoor op gaan reageren, want ik zweer het....Tess is Lune in lichte vorm. Serieus, hoe vaak ik niet jouw verhalen lees en denk "jemig, da's Tess in tweevoud". Mijn verhaal ter vergelijking: Jan heeft dus gister Tess opgehaald. Komt binnen zet Tess op de grond en ik dacht "jippie, lekker knuffelen, want ik heb haar gemist". Nou, niets van dat alles. Ze liep verdwaasd rond en maar huilen, ze wist niet waar ze het zoeken moest. Ze wilde niet door Jan, noch door mij getroost worden. Duidelijk een teken dat het allemaal veel te veel was en dat het omschakelen van de drukte naar de rust thuis te groot was. Zo zielig! Een meissie dat zich geen raad met zichzelf weet.... Nouja, even met rust gelaten en Jan is gaan koken. Heel voorzichtig kwam ze steeds meer knuffeltjes halen, al jammerend. Na 3 kwartier was ze eindelijk rustig en toen zijn we gaan eten (veel te laat dus, maar zetten we haar eerder in de kinderstoel dan gaat ze huilen en gooien met eten). Na het eten was het wederom zwaan-kleef-aan en na het badje was de koek meer dan op. Het was werkelijk een strijd om haar af te drogen, in te smeren en aan te kleden. Hadden het met 2 man nog moeilijk om haar in het gareel te houden. Vannacht heeft ze ong. om het uur gejammerd, niet zo erg dat we erheen moesten. Maar wel duidelijk ontevreden met de dag, die ws veel te druk voor haar was. Moet ook zeggen dat de overgang op het moment mega is. KDV: meer kindjes sinds februari (voornamelijk jonge babies), minder aandacht voor Tess, slechter slapen door huilende beebs, geen kindjes meer van haar leeftijd; dus veel verveling, en de hele dag door gejengel, want de leidsters kunnen de drukte niet aan. Dan vanaf 16.00 komen de peuters erbij in en als Tess dus al doodmoe is, dan gaan die even als een dolle stier door de babygroep. Thuis: mama is ziek, dus geen tv/radio aan, alles opgeruimd (want daar had ze wel tijd voor), geen speelgoed (voor dat halve uurtje pak ik het vaak niet), en alle aandacht voor haar. Hoe verwarrend is dat voor haar. Thuis is ws een uitlaatklep door de drukke dag met overleven op het kdv. Zo interpreteer ik het maar.... Misschien heb je er niets aan Maja, maar wederom gaan onze meissies gelijk op. Knuffie hoor, tis niet makkelijk. Zeker niet omdat ik haar vandaag weer met pijn in mijn hart erheen laat gaan....
Ik ben dus echt goed ziek nu. Hele nacht weer liggen zweten en draaien en ik denk dat ik een keelontsteking heb, slikken doet weer pijn. Wat zeg ik, ademhalen doet zelfs pijn. Vanmiddag om 16.00 een afspraak bij de HA. Nu even verder teruglezen....