WAUWIE, schoonheid! Heb je de band in meerdere kleuren? En trek ze er zelf nog aan of vindt ze het prima? En is de lawaaierige wereld nu weer rustig geworden voor haar?
Stoere band Nora! Hoe zit het nou eigenlijk precies Sizzel? Heeft ze een implantaatje en zit het daarop of hoe werkt het?
thanx en maar sjouwen met alles wat los en vast zit.. hoe zwaar het ook is.. als mevr wil dat het aan de andere kant van de kamer komt te staan.. dan zal dat hoe dan ook lukken..
Dit is nog een proefapparaatje van de radboud. Deze is niet van Nora zelf. We mogen deze een maand proberen, dan weer een gehoortest en als die goed uitpakt dan onderhandelen met de zorgverzekering! ze heeft 'm niet een keer afgetrokken. Laat 'm prima zitten.Dus (mijn redenering) zal ze er wel baat bij hebben, anders had ze het ding allang afgetrokken nora kennende.. haha Het kost haar nog steeds veel energie en ze slaapt ook weer 3 a 4 x per dag.. (wel korte slaapjes) maar ze krijgt zoveel meer prikkels binnen nu.
Idd suus, kan je niks van zeggen. En soms is het zo hilarisch om te zien hoe Lune dingen probeert. Soms moet ik heel hard lachen en begint zij heel ge-ergerd tussen het kreunen en steunen van de moeite door mee te giebelen. Dat wil ze liever niet omdat ze serieus wil zijn, maar dan ontsnapt er toch even een gefrustreerd kreunlachje Ach, ze is gewoon een lekker ding. Mijn dikke poeperd.
ze heeft geen implantaat. Het zit nu gewoon heel strak om haar hoofd heen waardoor het op het schedelbot drukt, zo de trillingen doorgeeft, en bij het slakkenhuis komt. Dan kan ze toch horen! geweldig toch!
Ik kan me goed voorstellen dat ze af en toe even een powernap moet doen nu Sizzel, er komt idd zoveel binnen ineens! Dat zal ze vast geweldig vinden, maar daar moet ze natuurlijk erg aan wennen.
Ja, dat weet ik Siz. Maar in groep 2 zitten nu 2 kinderen die al een jaar een ci hebben en de taalontwikkeling heeft ineens enorme sprongen gemaakt, ze zitten sinds een half jaar ook weer in een gewone klas. En als alles goed gaat, gaan ze volgend jaar allebei weer terug naar het regulier. Dus dat het kan straks is enorm fijn!
Idd Maja, hoe ze zich ook zullen gaan ontwikkelen, uiteindelijk zijn het onze liefste, mooiste, knapste, stoerste, sociaalste, etc. dochters. En die liefde wordt alleen maar sterker. Mooi gezegd meid! Siz, lachen he, dat gesjouw met alle voorwerpen van links naar rechts. En Tess trekt er dan zo'n krachtpatserig bekkie bij, met gespannen hoofd en al....
Tjee, wat kunnen ze tegenwoordig veel he. Voor het implantaat (is dat dan de Baha?) moet je een machtiging aanvragen met een uitgebreid medisch rapport van de arts. Meestal krijg je wel goedkeuring hoor . En IZZ vergoedt veel dingen wel.
Luuk komt ook steeds met van alles aanlopen. Ook dingen waarvan ik denk: huh, waar heeft hij dat vandaan? Zware dingen soms ook wel en dan maar kreunen erbij
we hadden gebeld naar izz.. krijgen max 650,- vergoed. Echt belachelijk weinig. Mannetjes verzekering vergoed het wel helemaal! Maar we laten het de radboud regelen.. die kennen er verschillende mensen.. hahaha
we merken nu al aan nora dat ze andere geluidjes maakt.. andere tonen.. wel grappig. Taal en spraak komt bij nora gewoon tot ontwikkeling omdat ze aan 1 kant goed hoort. Maar nora krijgt niet de ci. Ze krijgt zoiets.. de baha.. houd ongeveer hetzelfde in.. niet helemaal. Lees maar eens als je het leuk vind.. ff de site op zoeken..
Ha ha ha die Luuk! Tess laat daarna ook haar spierballen zien, dan doet ze haar armpjes zo. Wij deden dat telkens als ze weer eens aan het sjouwen was. En nu stopt ze onderweg, zet het ding neer, laat haar spierballen zien en als wij dan reageren, dan loopt ze weer verder. Zooooo schetig.... Tja, daarmee krijg je de lachers op de hand en DAT snapt ze ook al heel goed.