Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haha, hij had net iets te pakken dat hij niet mag hebben. Ik hoorde hem al daaaaaaaaa (dank) zeggen en dat zeggen wij meestal als hij iets moet teruggeven/geven. Dus hij gaf het netjes aan :)

En hij lag net in een vak van de kast en dan er doorheen kijkend kie (kiek) te roepen :)

Wat kan je toch een lol hebben om die smurfjes en wat kunnen ze het bloed onder je nagels vandaan halen :rolleyes:

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, doe maar Siz. Ken de termen wel en weet er iets vanaf door de module audiologie, maar ik heb zelf nooit gewerkt met kinderen in de ecb-groepen (doof/slechthorend). Heb alleen al 2 jaar gedaan over het lezen van een audiogram....ha ha ha.

3. 40plusmama

Ooh, das weinig. Ook met een machtiging? Want meestal bepaald dan de medisch adviseur het bedrag.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goed gezegd Dees, af en toe ontroerd van vertedering en af en toe 10-tellen oefenen tot sint juttemus...

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ze staan er!
    het is wel van het merk... maar niet hetzelfde apparaatje.. lees maar eens..

6. 40plusmama

Haha :)

Ja ze snappen heel goed wanneer ze leuk zijn. Moet je die bekkies dan zien he :)

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ja.. met machtiging.. ik vond het al zo raar.. maar de audioloog zei ook al dat vgz/izz weinig vergoed hiervoor. we wachten even af.. eerst de gehoortest

8. 40plusmama

Raar dat ze op voorhand een bedrag noemen want bij het aanvragen van een machtiging loopt het via de medisch adviseur en die bepaald. Dus op voorhand kunnen ze dat, normaal gezien, niet weten.

Maar goed, inderdaad afwachten en anders via je mannetje.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik moet zeggen dat ik blij ben met deze ontwikkelingen, want de traditionele hoorapparaatjes waren een crime! Constant verstopt door oorsmeer, vooral door veelvuldige looporen, batterijen op, storingen op frequentie, zo irritant allemaal. Ik ben blij dat de medische wereld steeds blijft kijken naar nieuwe, betere mogelijkheden. Daarbij is de BAHA cosmetisch prima verantwoord, wat voor een dametje ook heel belangrijk kan zijn. Kan (als ze dat wil) weggewerkt worden onder haar haar.
    Maar wat zal het filteren van prikkels haar nu een energie kosten. Lekker bijslapen is dan een logisch gevolg.
    Zoiets moet toch vergoed worden? Wat een onzin zeg, en daar betaal ik je dan kapitalen voor in de maand.....grrrr.

10. 40plusmama

Als je ziet hoeveel ze afwijzen Suus :( . Ik heb er elke dag mee te maken

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga een poging tot bed opmaken doen....
    Thee is trouwens maar voor 1/4 gelukt. Doet echt teveel pijn, ik heb echt wel een keelontsteking, kan haast niet anders.

12. 40plusmama

Stomme fysio... Ik heb vanmorgen gebeld en gevraagd of hij terug wil bellen maar niks hoor. Ik vind dat zo irritant. Ik moet om 13.15 bij hem zijn en hij loopt altijd uit. Maar om 14.15 moet ik in het ziekenhuis zijn dus uiterlijk daar om 13.45 weer weg zijn. Ik heb gevraagd of het dan wel kan, of het niet te krap is en we desnoods de afspraak moeten verzetten maar niks.... :(

13. 40plusmama

Halloooooo, wat denk je van even geen bed opmaken? Je bent ziek dus rust!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    amen!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ja... inderdaad.. was best f een domper toen we hoorden dat het niet zomaar vergoed werd.. dingen zijn echt ***** duur.. maar ja. alles voor ons prulletje hoor! er zitten van die kleine batterijtjes in.. dat zal altijd blijven. doet ze ongeveer een week mee.. maar ach.. dat is 2,50 in de 6 weken.. hahaha.. dat overleef ik wel!
    Het kan inderdaad mooi onder haar haar worden weggewerkt. maar dat is helemaal aan haar. wij zijn er heel open in. we gaan het ook zeker niet verbergen. Het hoort bij haar!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Nora is wakker dus wij gaan even een lekker stukje fietsen!

Kussie!

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tis me gelukt....bedje is weer fris en ik ga er even in liggen.
    Tot later lieverds.

18. 40plusmama

Ik ga lunchen, dan naar de fysio en dan naar het ziekenhuis.

Laters meiden

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    lieve dwaas ik snap je besluit wel hoor denk dat ik dat zelf ook gedaan zou hebben. Heel veel sterkte vandaag en dikke kus en knuffel van mij

Deel Deze Pagina