Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Had je best even een bakkie thee kunnen drinken hier Boney :D
    Hadden ze bij Breeman niks?
    Ik heb een sparta amazone mamafiets. De kleinste framemaat, met vier versnellingen. Die hebben ze ook met meer versnellingen, maar die was weer duurder. Als ik op het zadel zit, dan kan ik net met mijn voeten bij de grond. Niet helemaal plat op de grond, maar met mijn halve voet. Snap je het nog? :D

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
  3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    He, dat is gek, ik sta offline, terwijl ik echt hier wel aanwezig ben!

Ga nu wel weg, want om kwart over drie staan er weer kinderen op me te wachten!
    Doeidoei

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Meiske, helaas pindakaas. Kon niet liggen in bed, bleef maar draaien, dus ben er na een half uurtje weer uit gegaan....
    Gefeliciteerd met Piet! Enne, ik heb vorige week een beige jas met blauw bij de h&m gekocht. Voor de helft van de prijs....euhm, 12,50 euro? Zoiets....

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Of deze van de h&m (kun je ook online bestellen....)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb een topic geopend bij baby en dreumes over de fiets. God wat een keuze is er toch. Ik kom er niet uit ben ik bang. ETen is klaar en ik ga werken. doei

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus das idd heel erg leuk maar wat ik jammer vind is dat mij dat niet staat met mijn korte haar :cry:
    @maja ja dat leek me leuk spijkerrokje met zwarte legging mijn zwarte laarzen maar ja dan de grote hamvraag wat doen we er bovenop?

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, je kan heel simpel een leuk zwart truitje doen met een opvallende ketting.

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hmm t gaat hier durk over fietsen , kleding , kluswinkels en mierenverdelging ...

ik ben weer weg

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Uh.. ok.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is ook leuk! Ik zal zo eens even kijken op de site. Thanx :D

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    he dames!
    M'n laatste dag gehad vandaag. Aantal mensen moesten huilen :cry: Heb vanalles gekregen van kaarten tot chocolade, bloemen enz. En toen ik weg ging stond het hele team bij de uitgang mij uit te zwaaien en hard zingend: debora bedankt, debora bedankt, debora debora debora bedankt! Lief he! Baal nu dat ik weg ga!

Verder weer een leuk bedrag van de belastingdienst gekregen :confused: 2de x nu! Blijkbaar hadden wij in 2007 recht op huursubsidie die wij niet hebben aangevraagd en dat bedrag kreeg ik nu! :D

En ook nog minder leuk nieuws: m'n oppas heeft opgezegd :( Niet omdat ze het niet leuk vind maar omdat ze nu ineens moet gaan geld bijleggen als ze geld gaat verdienen. Ze worden op vanalles gekort van de toeslagen enzo. Dat zou erop neer komen dat ze 50 per maand minder zouden hebben als ze dus geld verdient, dan als ze niets zou verdienen... Das toch absurd? Ze verdient 4 :) euro per uur en daar gaat zoveel vanaf dat ze op 1 euro uitkomt per uur en dan nog die toeslagen die ze niet meer krijgt! Belachelijk gewoon!
    Maar ja nu moeten wij op zoek naar een andere oppas. Ga morgen rond bellen. Ze heeft wel al gezegd dat we even rustig kunnen rondkijken, gelukkig.

Heb nog niet terug gelezen, nog iets gemist hier?

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Boney: hoeveel wil je aan de fiets uitgeven?

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    meiske gefeliciteerd met Piet

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    uhm Finn huilt! hij slaapt net... shit. Nou ja dan maar even naar de wuper! Het is toch heerlijk weer

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lekker dan Debora.. :( Wat belachelijk dat je oppas zo weinig overhoudt. En voor jullie ook lekker balen.
    Fijn zo'n warm afscheid van je werk! Kan me voorstellen dat je dan niet weg wil..

Even een vraagje aan jullie. Lune heeft iets nieuws, namelijk een slok drinken nemen en dan pffrrrt, alles uit haar mond laten lopen en sputteren. Resultaat: alles zeiknat. Inclusief zijzelf en haar kleertjes.. alles onder de plakkerige roosvicee en ik kan haar 10x per dag omkleden want een slap houdt lang niet alles tegen. Ik negeer het al een poosje maar ik vind het irritant worden. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Blijven negeren of 'straffen'.

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maja, Sofie doet dit heel af en toe. Zij vindt het erg grappig, ik veel minder. Negeren doe ik dan niet, maar zeg streng nee, dat mag niet. Meestal is ze daar gepast van onder de indruk.
    Negeren helpt bij Lune duidelijk niet zo, misschien kan je eens proberen om ook streng nee te zeggen. Ik hoop voor je dat Lune daar ook naar luistert, want elke keer helemaal nat is ook niks!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, nou ik maak niet heel veel indruk want als ik streng 'nee' zeg trekt ze zich daar weinig van aan.. Ik bedacht me net om de volgende keer de beker weg te halen zou gauw ze begint te kliederen, dan is de lol er ook gauw af hoop ik.

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja bryan doet dat ook en dan pak ik hem de beker af dat werkt hier heel goed want als ik hem dan terug geef drinkt hij netjes

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm de vinger van bryan is behoorlijk ontstoken iemand idee wat ik er tegen kan doen?
    heb nu betadine zalf erop gestreken en pleister erop maar dat vind hij maar gek

Deel Deze Pagina