Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello,

Ben weer terug van het CB en Rosalie is 79 cm 11230 gram!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Balen van je oppas Debora!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Spuit zit erin en maandag om 14.30 de terugplaatsing.

Straks meer, eerst eten en Luuk op bed leggen

4. 40plusmama

Maja, was het eten lekker?

Ariel, huisje schoon? Ennuh, flinke meid hoor, Rosalie, keurig!

Mys, kuur voor de verkoudheid? Luuk is ook snotverkouden maar gewoon uitzieken zegt de ha hier. Jij ook nog niet lekker dus. Hier volgen we elkaar op. Eerst ik, toen Luuk en nu Olaf erbij. Alledrie nog niet opgeknapt.

Botje ongi geworden. Maar weer vrolijk verder klussen met valhelm op dan maar ;)

Meiske, van harte met Piet. Ik heb vandaag een leuk jasje gehaald voor Luuk bij de H&M. Misschien hebben ze ook leuke meidenjassen?

Ahhh Debora, emo hoor, je laatste dag. Wel lief dat ze je zo waardeerden. En balen van je oppas zeg.

Maja, ik zou ook de beker afpakken en nee zeggen. Luuk loopt ook af en toe te vervelen en dan doen we het ook. Hij wordt dan wel helemaal pissig maar dat is dan pech.

Suus, beterschap met je keelontsteking en voorhoofdsholteontsteking. Het schiet allemaal lekker op he :(

Nou vandaag dus eerst naar de fysio gegaan en die heeft flink gemasseerd *auw*. Het is weer wat soepeler. Daarna haasje reppie naar het ziekenhuis. Het ei was groter geworden dus de spuit moest erin. Zij heeft hem klaar gemaakt en ik heb zelf gespoten in mijn buik. Maandag om 14.30 ga ik voor de terugplaatsing. Yvonne gaat mee als ze haar afspraak kan verzetten. Ik hoop van wel, anders moet ik alleen.

Daarna lekker even de stad in geweest. Een driewieler gekocht voor Luuk, een zomerjasje, shirtje en bij Villa Happ een leuke zomerbroek. Helemaal geslaagd dus.

Ik ga nu eerst naar de wc en dan hangen. Ik kijk hier af en toe wel even.

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees, ja een kuur want het is een infectie , hij is nog niet van zijn verkoudheid afgekomen ... vandaar de kuur

en oe spannend meis , zal duimen voor je

en goed geslaagd dus

ga nu even proberen de rest terug lezen

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh Deesje, het wordt nu echt heel erg spannend. Hoe zijn jullie eronder?
    Heel raar, maar ik heb er een heel goed gevoel over.

Maja, Tess kan dat ook doen, en dan maar lachen. Ze heeft dan echt lol. Ik pak haar beker af en zet hem op de schoorsteenmantel. Ze gaat er dan naar wijzen en dan zeg ik "nee, want Tess kan niet netjes drinken". Dan schudt ze heel driftig nee en dan mag ze het nog een keer proberen. Nu wil ze het af en toe nog doen, maar schudt dan zelf al nee. Dan is het voldoende als ik ook nee zeg, dan gaat ze netjes drinken. Is echt een kwestie van de langste adem.

Debora, dat is een meevaller en een tegenvaller. Lekker van dat extra geld, maar balen dat je de oppas vaarwel moet zeggen....

Ariel, Rosalie doet het goed op de curve of niet? Toch lekker die bevestiging dat ze het goed doet.

Mys, weer een kuurtje. Gatsie, da's toch ook niets, zo kan hij nooit weerstand opbouwen. Hopelijk voelt hij zich snel beter en dan komt de zomer eraan en kan Bryan werken aan zijn weerstand.
    Niet om het een of ander, maar ik heb bij Tess de vorige ab-kuur geweigerd, omdat ik vind dat ze de kans moet krijgen er zelf door te komen. Ze is nu al 3 weken verkouden, maar heel heul (zoals Maja zou zeggen) langzaam wordt het beter. Zou je dat bij Bryan niet ook eens proberen? Hij heeft toch ook al behoorlijk wat kuurtjes gehad?

Viv, geen idee. Ik had ws hetzelfde als jou gedaan. Tja, je kunt weken in een soda-badje, maar dat gaat hij vast niet lang goed vinden. Is het heel rood en dik dan?

Boney in een fietsdilemma....ha ha ha. Tja, was al blij dat ik de mama-fiets van Dees kon afkijken. Ik kan ook moeilijk kiezen in die dingen, zoveel fietsen, zoveel meningen....

Meiske, wilde ik nog iets tegen jou zeggen? Kweeniemeer...nouja, knuf dan maar.

Ik heb dus een kuurtje gekregen. Voorhoofdholte en keelontsteking. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan. Wel een heel gesprek gehad over het feit dat ik nu al 4 keer flink ziek ben geweest na de geboorte van Tess en daarvoor vrijwel nooit. Ze gaf het op de aanslag van de zw.schap op mijn lijf en de wisselwerking tussen Tess, Jan en mij. Jan al een paar keer keelontsteking, Tess ook....dus zo blijf je volgens haar, elkaar besmetten. Nou, zijn we dan lekker klaar mee, kan namelijk niet een van de twee met goed fatsoen buiten de deur zetten. Ze nam aan dat het in de zomer beter zou gaan en dat we dan alledrie hard aan de weerstand kunnen werken. Ook moet ik de komende 3 maand de pil doorslikken. Nu zullen jullie denken "huh, wat heeft dat nu voor nut". Nou, de laatste 2 keer brak het door in mijn stopweek. Volgens de HA kan dat heel goed, want dan schijnt je weerstand op het laagst te zijn.
    En ik heb besloten om de homeopatische druppels de blijven nemen. Ik had ze vorige week op en ben toen gestopt. Maar baad het niet, dan schaad het niet. Hopelijk blijf ik dan een tijdje vrij van alle ziektekiemen.
    Tess ligt lekker in bed. Hopelijk heeft ze een iets betere nacht dan gister. Denk het wel, want vanmorgen zat er weer een dikke gele korst (sorry voor de ranzige details) in haar oorschelp. Dus haar oor zal wel weer onder druk hebben gestaan. Lang leve de buisjes, die doen in ieder geval prima hun werk...
    Mannetje is boodschappen doen en ik ga nu lekker bankhangen.

Allemaal een fijne nacht en tot morgen!

Koes koes

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee, heb ff overheen gelezen, ben te moe om uitgebreid te reageren.

Vanonchtend ging het heel slecht, was zetpil vergeten, dan functioneer ik niet meer, ging pas rond 13 beter.

fiets; batavus en bobike beide nieuw

ga later verder reageren.

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus , normaal ben ik helemaal niet zo van het dokter verhaal maar ik merk gewoon dat hij niet in orde is , hij is al zo lang aan t klungelen , een deel vertel ik hier maar lang neit alles , beetje saai steeds , ja bryan is verkouden , bryan snotterd blablabla ...
    de kuur heb ik gewoon aangenomen aangezien ik het onderhandt een beetje beu ben .... steeds dat gesleur ... en ik weet kindjes dragen veel met zich mee , maar ik ben het even zat ... ik hoop niet dat ik nu als slechte moeder over kom want dat wil ik helemaal niet , maar soms , de laatste tijd , weet ik niet meer of ik wel een goede moeder ben ,.... :cry:

9. 40plusmama

Ik hoop echt dat de kuur gaat werken Suus. En dat goede gevoel heb ik ook.

Hoe we eronder zijn? Ik ben toch wel wat gespannen maar zie mezelf wel weer lopen met een buik en straks een babytje. Ik denk dat ik erg teleurgesteld ben als het niet gaat lukken. En Olaf, tsja, die zegt er verder niks over. Hij is gewoon een beetje bang....

Ooh Mys, vandaar een kuur. Het scheelt misschien dat ik een antroposofische arts heb, die geven niet zo snel kuurtjes ;)

Nog steeds behoorlijk misselijk dus Debie. Fijn dat de raketjes hun werk doen dan.

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    heb wel terug gelezen maar niet de moed te reageren sorry weer en weer een knuff

11. 40plusmama

Niet zo aan jezelf twijfelen Mys. Ieder doet het op haar manier en niks is fout. Ik zou het zo fijn vinden als je zelf ook wat hulp zocht. Tussen de regels door lees ik steeds je twijfel aan jezelf, dat je down bent en het vaak niet meer zo ziet zitten. Yvonne kan je misschien wel helpen? Ze behandeld ook via telefoon of Skype namelijk en als je aanvullend bent verzekerd krijg je de behandeling gewoon vergoed.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    momenteel gaat t op en af met mij inderdaad dees , het ene moment ben ik vrolijk en kan ik heel de wereld aan , geniet ik van het prachtige weer en het andere kan ik niks hebben zou ik het liefst in me bedje blijfen , kei hard huilen en hopen dan iemand me opmerkt en me een knuffel geeft ,die me dan even bryan uit handen neemt en even me met rust laat en voor de dingen doe die ik hier dagelijks moet doen , maar helaas, dat is er niet ... dus ik moet het zelf doen en daar heb ik regelmatig moeite mee ... :(
    dank je voor het voorstel van yvonne , maar ik stel me niet zo makkelijk open , moet hier eens over na denken ...

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus ja is behoorlijk rood en dik en komt ook pus uit, heb hem in een bad gedaan met badedas weet dat mijn ouders mij vroeger erin deden als ik iets ontstoken had (bijt nagels dus mijn vinger was vaak ontstoken ;) )

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

Dees: spannend zeg! ga duimen! (beetje afgezaagd onderhand, maar ik kan helaas weinig anders voor je doen dan hopen)

Debie: oeh raketje vergeten... vervelend die misselijkheid.

Mys: ik zou idd toch eens overwegen om met iemand te gaan praten, dit is niet goed voor jezelf. En ik snap goed dat je het kuurtje aangenomen hebt, Bryan loopt al lang zo te klungelen. Ook snap ik de andere reacties hier, maar zoals Dees al zei: je doet het goed op je eigen manier, en je moet op je gevoel af gaan!

Finn is nu duidelijk ook in z'n sprongetje. pfffffffffffff aaaaaaaaaaaaaaaaaah jeetje zeg! alleen nog maar jengelen. Kan niks meer! En dan komt er nog eens bij dat hij zo graag wilt kruipen maar het steeds net niet lukt. Heel frustrerend voor hem, en dan wordt ie boos. Zo sneu...

15. 40plusmama

Nou meid, troost je want ik stel me he-le-maal niet open, stelde althans. Ik ben als een blad aan de boom omgedraaid door haar. Ik geloofde er niet in hoor, had al zeker 7 jaar GGZ achter de rug en dacht dat ik er maar mee moest leren leven. Ik weet niet wat ze precies doet, hoe ze het precies doet maar het werkt wel.

Vivi, soda dat kan ook, weken in sodawater dan. Zielig hoor....

16. 40plusmama

Leuk he Debora, springende kids. Heb jij trouwens het doekje nog ontvangen?

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja ik heb een paar dagen geleden nog een berichtje hier achter gelaten om je te bedanken! Echt leuk, mooi gemaakt ook

18. 40plusmama

Niet gezien :oops:

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    @Mys.. wie niet waagt die niet wint schat ;) Die mensen zijn dol op mensen die zich niet zo goed open kunnen stellen, hebben ze voor geleerd en als t goed is veel ervaring mee. Je zou ook es kunnen mailen, chatten of bellen met iemand van korrelatie, www.korrelatie.nl kan gewoon anoniem.
    Hopelijk slaat t kuurtje aan!

@Sizzel, ik vind het ZO mooi dat het apparaatje werkt! Jammer dat ik de foto's heb gemist, volgende keer beter.

@Suus, nou maar hopen dat jullie korte metten maken met al die rond vliegende virussen en nu alle 3 es goed de weerstand op kunnen bouwen.

@Debora, oh moeilijk meis dat afscheid.. ik mag volgende maand.. alleen heb veel korter contact met de clienten, dus reken niet op een heftig afscheid. Maar ik heb t even gemist.. waarom nam je afscheid?

@Botje, nou meid, gelukkig ben je ongi, ga eerst maar verhuizen! En niet meer zo drukmaken he, die valhelmpjes e.d. werken wel hoor!

@Dees, mooi dat je zelf mocht spuiten. En toch fijn dat je toch nog naar de fysio kon!

Ik hier.. vanmorgen stront misselijk.. 2x bijna de auto ingestapt, uiteindelijk daardoor 20 min te laat op t werk..
    Op het werk verteld dat ik weg ga.. tja teleurstelling mja.. helaas pindakaas. Ik kan w.s. een maand eerder weg, ga praten op mijn nieuwe werk zsm en alles open gooien en kijken of ik alles rond kan krijgen.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    geeft niks! dat dacht ik al, maar vergeet het ook steeds om het nog eens te zeggen!

Deel Deze Pagina