Owww ik ben echt moe.. ik kruip met de warme choq nog even voor de tv en dan t bedje in. Dag lieverds.
Ja, dat is een risico, maar dat snap ik wel.. anders worden de clienten misschien niet goed geholpen.. en weet je wat ik dan doe? Dan solliciteer ik op mijn huidige functie
@mom: ik ga voor de zelfde stichting werken, zelfde werk maar dan hier in Den Bosch. Althans er is hier een nieuw gebouw en daar gaan de mensen in over ongeveer een maand. Tot die tijd werk ik in het oude gebouw in Rosmalen. (ligt naast Den Bosch) Was echt erg ja, heb het gelukkig zelf droog kunnen houden!
zo meiden ik ben toch maar geweest.... ik heb mijn plicht weer gedaan ik heb trouwens ook een foto gemaakt van mijn prachtige beeld.... sorry dat jullie daarom moesten wachten maar ik heb voor en na het overlijden zoveel fotos gemaakt van papa ed dat ik mijn camera een beetje heb gemeden... maar belofte maakt schuld dus ik zet mijn trots hier op het forum kus
Shit, je begint me wel erg goed te kennen maar ik ga het toch proberen.. moet wel, anders overleef ik het de komende tijd niet met die moeheid, mgoe.. ik ben er inderdaad extreem slecht in om vroeg naar bed te gaan!
Gekkie.. ik ben veel erger hoor, hij het eerste beste kuchje deed ik er al zo'n balzak zetpil in.. en weet je nog hoe Mrijn laatst juul op bed legde? Die was totaly pamperd oftewel.. alles wat Mrijn kon bedenken had ze gedaan om haar beter te maken. En soms heb je zelf de moed niet meer en is het daarom gewoon fijn. Natuurlijk wil je van al dat gekwakker af zijn!
Haaaa Dwazepoepescheetje. Knap dat je toch bent gegaan. Nu ook even aan jezelf gaan denken he Fotoooooooooo Mom, tsja, kennen, hm, euhhhhh