zo rest van de fotos zal ik jullie besparen... hen 200 fotos van papa toen hij overleden was...deze fotos zijn me hoe bizar ook heel dierbaar...
Dat snap ik heel goed Dwaas. Wij hebben er ook veel van Thijs* . Die dingen kan je nooit meer over doen. Mooie en bijzondere foto van jullie samen. Lief dat je die wilt delen met ons.
Bizar.. valt wel mee hoor! En wat een dwaze foto hi, hi! Uh.. ik ben intussen wezen shoppen bij maternity esprit de sale department.. oops.. dat ging even hard.. hi hi.. nou ja, it's on sale! Dus dames..
ja zat net op de tijd en datum te kijken van deze foto precies 12 uur later was hij overleden... hoe vreemd... ik merk dat er steeds kleine flitsten terugkomen van het overlijden en de tijd erna terug komen... het rouwproces is begonnen denk ik...
dat herken ik wel dwaas. Ik was bij het overlijden van mijn opa en had dat zelfde gevoel, en terugblikken
Whehe ik ben ook constant aant shoppen mom Heb ook Birkenstocks gekocht haha, moet toch goeie slippers hebben deze zomer
Dat kan goed Dwaasje en dat gaat ook nog even duren maar neem je tijd ervoor hoor. Ook aan jezelf denken
Misschien trekken we daarom naar elkaar toe, we lijken op elkaar. Ik zet mezelf vaak ook op de laatste plaats. Ik deed het vroeger al, kreeg ik snoepjes, deelde ik ze uit en had zo zelf niks meer. Dat zei mijn ma.......