Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    8-[ Uh ja, maar hij is even niet thuis en ik denk niet dat hij alles terug leest en op hyves kletst t zo lastig ;)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik moet altijd zo lachen om jou mom :)

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja misschien wel.. maar zet me mezelf neit altijd op de laatste plaats hor...

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Profi trouwens ;)

Ik lees niet zo vaak meer op Hyves eigenlijk. Ik doe er ook zelden wat mee....

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ja, heeeeeeeeeeeeeel goed excuus hoor! Ik heb nu al een winterjas!

Nou ja.. ik ga maar gauw stoppen hier en met shoppen.. trusten ladies..!

6. 40plusmama

Ik ben al weken op zoek naar simpele witte badstof kinderbadjasjes (3 stuks) of roze en nergens te vinden of ze zijn 15 euro (te duur). Die moet ik laten borduren door ma maar we kunnen nergens die badjasjes vinden

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Thanks Dees!

Ik hoop binnenkort hetzelfde tegen jou te zeggen!

8. 40plusmama

Trusten Mom (nu echt? :) )

9. 40plusmama

Ik hoop het ook Mom, ik hoop het............

10. 40plusmama

Mys, ik zet net te denken, je kan Yvonne altijd eerst een keer bellen. Gewoon om te kijken hoe je je erbij voelt. Ze is hardstikke lief dussss ;) . Zeg het maar als je haar nummer wilt hebben.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Nog ff Rosalie dr gewichtscurve. Doet een mama toch weer goed dat ze zo goed groeit :D

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    super ariel!

dees: ben even voor je aan het zoeken maar kan niks vinden of alleen groothandel maar dan moet je er minimaal 10 nemen

13. 40plusmama

Neuh, hoef er maar 3. Ik ga zo slapen, morgen om 6 uur loopt de wekker weer af.

Kheb vandaag voor de leidster een legging en shirtje met bloemetjes gekocht voor de baby. In maatje 62, zo snoezig.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga ook zo slapen. heb morgen dan wel vrij maar mijn wekker (Finn) gaat ook altijd vroeg af :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden

hier vandaag lekker van de zon genoten lekker naar de markt geweest in rotterdam, kom net terug van trainings avond ben nu echt moe heb alleen de laatste pagina,s gescrold

Dwaas mooie foto,s meid en mooi hoor dat glas met de foto !

de rest knuffffff

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    max 400 incl zitje. Zitje mag ook 2e hands.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat doet Tessa ook. Als ik haar de antilek beker van de hema geeft doet ze het eigenlijk niet. Maar als ik haar de rietjes beker geef van nuby doet ze het wel. Ze drinkt dan tot ze geen dorst meer heeft en gaat dan echt spelen ermee. Zodra ik dat zie dan pak ik de beker af. Ze heeft dan blijkbaar geen dorst meer.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh wat spannende zeg. Ik leeft echt met jullie mee en hoop zooooo dat het allemaal goed gaat. Duim duim...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dwaasje, mooie foto's zeg. Heel dierbaar zoiets.

Debie, hoe is het nu?

Suus en met jou? Slaat de kuur al aan?

Mys, misschien is het toch niet zo'n gek idee om hulp te gaan zoeken. Je kan gratis naar een maatschappelijkwerker om te praten. Die kan je evt. ook doorverwijzen. Dat wordt vrijwel alltijd vergoed.

Vivi, arme Bryan. Hou het maar goed in de gaten. Kan echt lelijk blijven ontsteken zoiets. En biotex werkt vaak beter dan badedas. En betadine erop zou ik zeker wel doen.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa had weer haar dag niet op het kdv. Maar we zijn er nu waarschijnlijk achter wat er aan de hand is. De leidster zei tegen Peter dat ze veel meer wil dan dat ze kan. Ze zijn vandaag heel veel buiten geweest en dan zit ze in de buggy of op de arm of zo. Maar ze ziet de andere kindjes lekker lopen en spelen. (ze zit in een groep van 0-4jaar) Ze heeft het dan totaal niet naar haar zin. Vanmorgen was het ook echt vreselijk huilen toen ik weg ging. Vind dat zo akelig. Ik hoop echt dat ze snel gaat lopen. Thuis ziet ze natuurlijk geen andere kindjes en kan ze gewoon haar gang gaan. Ze loopt echt bijna nu. (zeg ik al daaaaagen... :rolleyes: ) Ze kan het wel, maar ze durft het niet. Als we samen een speeltje vast hebben en dan samen stappen en ik laat het speeltje los dan loopt ze zo nog een paar stappen tot ze ziet dat ik niet meer vast heb. Dan gaat ze gelijk zitten. Als ze een korte afstand wil overbruggen dan zie ik ze steeds vaker twijfelen en denken: "zal ik wel of zal ik niet... " En dan kiest ze toch voor kruipen. Ze is ook druk aan het oefenen om van zit naar staan te gaan zonder houvast en soms lukt dat ook perongeluk en staat ze opeens. Dus echt lang kan het niet meer duren voor ze gaat lopen. Nu ga ik echt naar bed, ik ben erg moe en het typen gaat echt niet meer. Als ik niet zou kunnen backspacen dan hadden jullie dit niet echt kunnen lezen denk ik.
    Morgen word het weer een stralende dag hoop ik. Nog 1x op fietsen jacht en dan hoop ik een keuze te kunne maken. Truste allemaal. Tot morgen.
    xxx

Deel Deze Pagina