Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen

ff vlug, heb mijn eten binnen. zo naar mijn werk.

Boney zal dan idd naar tweedehands kijken, mijn fiets is 1000 en zitje + windscherm ed. rond de 120.

dees spannend maandag

dwaas mooie foto's

Ga later ff naar hyves, heb een idee maar doet het ff niet. hihi

tot later

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    www.fietsenwinkel.nl/library/modules/sh ... ubModellen

hier misschien iets bij boney?

Goeiemorgen!

Mijn dag begint goed :( Finn is nu al aan het jegelen/zeuren/miepen... pfff leuk! Heb nooit wat gemerkt van sprongetjes, maar dit :rolleyes:

hier trouwens ook wat vaags: ik heb altijd een migraine aanval en 2 weken later wordt ik ongi... dat zou dus afgelopen maandagavond zijn. Ben het nu nog niet. Heb zaterdag getest en net en waren alle 2 negatief. vreemd he? en was gistermiddag ook misselijk, en "voel" m'n onderbuik heel erg. nou ja zal wel ineens ogesteld worden.

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ok hij is nu al huilend aan het smijten met dingen. Was hem aan het negeren, maar zal toch wel even gaan troosten. wat een last van zichzelf zeg...

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey,

poeh, teruglezen was even zwaar voor me. Zat even vol in tranen. Oud zeer komt af en toe op niet welkome momenten de kop opsteken.....
    Maar traantjes gedept en zal zo even reageren.
    Eerst even Tess uit bed plukken....

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even speciaal voor Mys,
    lieve lieve schat, ik hoop niet dat je door mijn bericht zo'n naar gevoel hebt gekregen en aan jezelf twijfelt. Dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ik weet hoe moeilijk die keuze is en mijn keuze om geen AB te geven is niet per definitie goed, misschien pak ik het wel verkeerd aan. Ik wilde alleen maar aangeven dat het een optie is.
    Gisteren heb ik ook enorm getwijfeld, want daar zat ik dan met MIJN AB. Ik onthoud Tess ervan, maar stop ondertussen wel zelf AB in mijn giechel....hoe egoistisch is dat.
    Wat wij doen, en met met wij, bedoel ik alle moeders over de hele wereld is keuzes maken en het beste voor onze kinderen willen. Dat betekent een hoop getwijfel, afwegingen en verschillende keuzes. Maar in alle situaties en alle verschillende keuzes hebben we 1 factor gemeenschappelijk: zorg voor ons kind!
    Jij doet het goed, omdat je niet in een hoek gaat zitten en denkt: "Bryan, zoek het maar lekker uit met dat gesnotter....ik kijk even niet meer naar je om". Nee, je gaat naar de HA en zoekt naar eventuele oplossingen. Dus lieverd, je bent een goede moeder. Nu die zorg nog voor jezelf regelen, want dat verdien je ook. Je bent buiten moeder ook nog een eigen persoon, dus zorg ook goed voor jezelf.
    Dus meid, als ik je een rotgevoel heb gegeven, dan mijn excuses. Ik wilde enkel en alleen mijn overweging met je delen, als eventuele optie.
    Kussie.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dees, het gaat erg spannend worden, mijn duimen draaien zo hard als ze kunnen en hopen op een geweldige afloop van de terugplaatsing.

Dwaas, hele mooie foto;s die heel dierbaar zijn. Dat je zoveel foto's hebt is alleen maar goed denk ik, je kunt zo ergens naar terug kijken en herinneringen ophalen. Knuf voor jou.

Boney, dat herken ik wel dat gedrag, het is frustratie en je kunt er zo weinig mee, waarschijnlijk is het dat als ze loopt dat ze dan weer iets anders zal gaan willen al zou het lopen alles wel een stuk gemakkelijker maken.
    Ineens kunnen ze het.

Debora, welkom in zo'n zelfde dag, is al de hele week hier. Als ik in de buurt ben is het oke anders brullen. Naar boven lopen om iets te pakken is geen optie, Sarah gaat dan netjes voor de deur liggen huilen tot ik terug kom.
    Ik ben wel eens weggebleven tot ze stil was maar ze kan het erg lang volhouden.
    Ik neem aan dat het vanzelf weer over gaat en dat het weer een fase is.

Verder alles oke hier. Sarah loopt als ze zin heeft kan ze het en anders kruipt ze gewoon verder.
    Ze wordt veel te vroeg wakker dus al moe voordat ze aan de dag begint dus nu is het vaker, fles en dan weer in bed. (ze wordt om 6.00 uur wakker en voor haar is dat echt te vroeg)

Ik ga aan de poets, Sarah is op het kdv en ik heb vrijgenomen omdat ik zo ontzettend veel moet doen nog en ik kom er maar niet aan toe. De afgelopen 2 weekenden zijn we naar MAastricht geweest, mijn schoonzus is bevallen van een tweeling en 1 kindje moest geopereerd worden, hij had geen verbinding tussen de slodarm en de maag.
    Dus dan schiet het wel op met het weekend......

Liefs

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo gedouched en Finn ligt in bed te kreunen en steunen :rolleyes:
    Sarah dus ook zo gezellig? Zullen we ze samen in een kamer zetten? kunnen ze gezellig samen jengelen. :p Probleem hier is dat ie ook jengelt als ie naast me zit! Alleen op de arm is het goed, maar gaat wel nog even theatraal door met snikken... Liedjes zingen hielp wel goed net, dus dat houden we er even in!

Bah weer misselijk!

Nu op jacht naar een andere oppas/kdv. Nadeel van een kdv is dat ik hem dan van dinsdag tot vrijdag moet inschrijven, omdat ik zo wisselt wordt ingedeeld en de kdven hier niet zo flexibel zijn.

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dikke knuffel schat maar waarom?

9. 40plusmama

Goedemorgen trouwens vanaf het werk.

Ik moet NU aan de slag dus druk druk

10. 40plusmama

Edit moderator: stemoproep verwijderd. Zie regels.

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemorgen dames!

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb gestemd Dees! ;)

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    gestemd

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    pompidom.... ben aan het wachten totdat ik de kinderopvang organisatie kan bellen... 9 uur nog een paar minuten

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ook gestemd.
    En succes Debora

Ik ben die #%@#$%$# douchedeur aan het poetsen, wat heb ik een hekel aan dat ding, hij wordt gewoon niet meer zo mooi schoon.........

16. 40plusmama

Dank jullie meiden, toppie!

Geen zin vandaag, kben moe en de baas zit op mijn lip dus kan niet veel reageren hier ben ik bang.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ga maar gauw aan de slag Dees, misschien als je eenmaal bezig bent, de zin nog komt? Heb ik wel eens.

Douche deuren zijn idd irritant! Ik heb er nu geen. (badkamer moet verbouwd worden) Mis het ding wel maar qua poesten dus echt niet! haha

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo gebeld, ze gaat voor me zoeken of er hier op de kdv nog plek zou zijn zo snel mogelijk.

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    geen plek op het kdv... dat dacht ik al, maar ze gaat wel een andere gastouder bellen voor me. Wat een gezeur toch weer... kon ik maar stoppen met werken

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    debora, zou je dat echt willen, stoppen met werken?
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet zou kunnen, ik zou er een hele slechte moeder van worden. Knap dat mensen dat kunnen.
    Een gastouder lijkt me ook wel fijn.

Deel Deze Pagina