Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
  2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik heb hoofdpijn.................................. zomaar ineens

Krijg ik gisteren een mail van een collega met daarin de vraag of ik zwanger ben, zij had nl die indruk... Zou kunnen ja, maar volgende week is pas mijn nod.
    Laat he zo zijn dat ze het al 2 keer goed had, met mijn mk en met de zw.schap van Sarah, ik had een feest waar zij ook naartoe ging en ik had een test gedaan 1 dag na mijn nod, negatief! Zegt ze, drink maar niet zoveel en test volgende week nog maar een keer, en ja hoor......
    Raar! Maar ben wel benieuwd.

Mijn vriendin is bevallen van een dochter, ze heeft een mk gehad nog voor mij maar daarna moest ze de mmm in en mbv hormonen is eht gelukt.
    Nu ben ik voor een kado aan het kijken, ik vind de kleertjes van Lief altijd leuk maar ook een shirtje van simplycolors met de naam. WAt zal ik doen?

Liefs

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he meiden

ik kom even melden dat ik net met elise naar het CB ben geweest 75 cm en precies 10 kilo...

ik heb vor de zoveelste keer moeten horen dat ze aan de kleine kant is..

ja ik leg haar vanavond op de trektafel en hopelijk kan ik er een paar cm bij trekke....pfffffft

verder is ze nog steeds het vlug ontwikkelende meisje...

eigenlijk niets nieuws dus.. maar wel leuk om te melden

ik ga even wat huishoudelijke taken doen

kus

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn dat Elise weer is goedgekeurd. En klein, tja, vandaar dat ze aan gemiddelden komen...de slimmerds! Maar aan de enkels aan de trap hangen, wil weleens voor een paar centimeters extra zorgen.

Anouk, gatsie zo ineens? Hopelijk trekt het net zo snel weg als dat het gekomen is.
    Ik vind persoonlijk (maar da's dus echt mega persoonlijk) de kleertjes van Lief leuker dan een shirt met een naam. Ben niet zo dol op naamitems. Maar that's me. Wat zou zij het leukste vinden? Kun jij het beste inschatten.

Ik heb net maar even gedoucht en geschoren, is dat ook weer even op orde...ha ha ha. Nu wachten tot Tessje wakker wordt en dan gaan we heel voorzichtig proberen te wandelen. Ik blijf wel in de buurt, als het niet meer gaat, dan wil ik zo thuis zijn. Wordt wel een leuk gezicht, iedereen half naakt de straat op (want tja, het is EINDELIJK mooi weer) en Suus met winterjas en een dikke sjaal om. Moet zeggen dat de hoofdpijn en de koorts wel een heel stuk minder zijn, maar mijn strot doet nog wel erg veel pijn. Maarja, nog maar de 3e pil van de AB gehad, dus dat duurt ook nog even. Ga morgen wel werken, anders wordt het helemaal een maanlandschap op mijn bureau en vind ik mijn bureau ws niet terug..... Ik zie wel hoe het gaat, kan altijd weer naar huis als het niet gaat.

Hoe is het met Debs vandaag? Wel een zetpil gehad tegen de misselijkheid?

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo hier naar de stad geweest. DRAMA! Ik wilde voor een zomerjasje kijken voor Finn en ben eerst bij de H&M geweest en toen naar de Hema. Daar 2 broekjes en 2 shirtjes gekocht en toen ik daar aan het kijken was begon het al... jengelen jengelen jengelen.... Dus gauw afgerekend. Eerst nog snel een zak eierkoeken uit het rek gepakt. Moest nog wat bij de Hema maar dat ben ik nu dus kwijt.
    de bus gemist, dus lopen: de hele weg gekrijst. Heeft wel een hele eierkoek op en drinken, toen was het even goed. Maar hij gooide het laatste weg en gaf z'n drinken aan mij, en dan weer janken :( En de mensen die ik tegen kwam: oooooh zielig. Ja zielig voor MIJ JA! En je gelooft het niet: ik stop voor de deur en hij is stil... even gespeeld en toen naar bed.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Anouk he bah hoofdpijn...
    Ben benieuwd of je collega gelijk heeft!

Elise weer goed gekeurd! super! Tis ook nooit goed he, Elise vinden ze te klein en Finn vinden ze te lang...

Suus: hopelijk voel je je morgen nog wat beter

Finn is weer aan het miepen boven. Zit ook allemaal niet mee, hij kan weer niet poepen, dat doet gruwelijk zeer...

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debora, moet hij zo huilen omdat hij niet kan poepen, of is het telkens raak als je gaat wandelen?
    Ik ga altijd als Tess direct uit bed is, dan kan ze wel genieten van een wandeling. Als ik ga als ze moe is, dan kan ze ook weleens jengelen.
    Maar balen dat alles even tegen zit, knuffie hoor.

Ik heb net even heerlijk een uur in de tuin zitten lezen. Tess slaapt nog steeds, dus van het wandelen zal weinig komen. Ze slaapt altijd enorm veel de dag na het kdv. Moet ze echt even bijtanken.
    Bedenk me net dat we wel MOETEN wandelen, want ik moet luiers hebben en kipfilet.

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn had net goed geslapen, we hadden alleen nog even fruit gegeten (althans geprobeerd :( ) Hij is normaal helemaal blij als we gaan wandelen. Zegt tegen alles en iedereen haai! Maar hij wilde perse dat ik hem uit z'n wagen nam en op de arm. Maar dat doe ik dus niet. Krijg ik niet voor elkaar; die buggy is niet te besturen met 1 hand en 9 kilo op de andere arm en dan 20 min. naar huis lopen. En als ik het wel al had gedaan in de stad en ik had hem weer terug gezet in de buggy was het ook krijsen geweest. Zoals maja zegt: tiseenfasetiseenfasetiseenfase

moet zo wel nog naar de wuper... Had op de markt groente willen halen maar ja.....

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    debora, balen dat het tegenzit, zo heb je er even geen zin meer in.
    Je vraagt je soms af waarom zijn ze zo jengelig, ze kunnen slapen als ze willen, spelen de hele dag, krijgen op tijd te eten, op tijd een dikke knuffel en dan is het soms nog niet goed. Kinderen........!

Mijn hoofdpijn begint te zakken, ik denk dat ik even iets teveel heb gedaan (schouderprobleem waar ik niet altijd rekening mee hou)
    Dadelijk naar de fysio en dan schoentjes kopen voor Sarah, jeuj, ze glijdt de hele tijd weg met de schoentjes die ze heeft, zo irritant

Oh ja, we kopen geen kleertjes voor mijn vriendin maar een kiekeboebal (v-tech).

Haha, mijn vriend ligt onder de zonnebank, last van de rus en zo te horen slaapt ie, snurken, niet normaal

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    wat voor vlees geven jullie jullie kindjes? IN veel dingen zit zout en om dat elke dag te geven.... eigenlijk heb ik waarom niet als het alleen het vlees is maar van de andere kant.....

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    uhm kipfilet, hamlapje en van dat soort vlees. Soms goed doorbakken rundvlees. Maar niks dat al is voor gekruid.

Finn moet hier gewoon doorheen. Tis voor hem extra lastig omdat hij niet kruipt/staat/loopt.... Hij wil het wel maar het lukt niet. En dat is frustrerend. En ik lees hier dat veel kindjes op het moment graag kleven aan mama. Dus dat hoort erbij. En dat poepen... das gewoon zielig en we proberen een reden te zoeken... Dus hopelijk gauw gevonden en dan gaat dat wel weer over!
    Ik vind hem super lief hoor! Zit er er ook echt niet doorheen! (ik kreeg namelijk het idde dat jullie dat dachten ;) ) Ben de laatste tijd juist super vrolijk! Alleen vind ik het vreselijk om in het openbaar met een krijsend kind te lopen! haha Ik zie er erg jong uit en dan zie ik de mensen gewoon denken.. daar heb je weer zo'n jong ding met een krijsend kind! Ik weet wel dat het niet zo is, maar toch he!

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier heb ik na twee weken eindelijk een vrolijk en gezellig meisje, er is dus hoop meiden

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    debora dat zal iid wel een frustratie zijn voor finn dat hij nog niet loopt/ kruipt.

Ilse loopt nu steeds de tuin in en weer naar binnen, tuin in en weer naar binnen,zo grappig

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, madam is boos dat ze naar binnen moet, maar ik moet toch strijken en dan kan ze natuurlijkniet alleen in de tuin blijven

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit nog te dubben over wat we straks in de deur moeten zetten. Ik wil hem ook open kunnen zetten maar niet dat Luuk steeds in en uit loopt. Dan zijn we hem steeds kwijt. Luxeprobleem -> een te grote tuin :)

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wij hebben hier zo'n harmonica schuifdeur ivm openslaande deuren maar ilse heeft nu al door hoe ze hem open moet maken, zal er echt een hekje voor moeten zetten zodat ze niet weg kan als ik dat niet wil.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ook gaan we een extra hek plaatsen, hebben een hoekhuis en de boot staat naast het huis, nu kan ze via de achtertuin langs de boot naar voren en dat wil ik niet, ze speelt dan namelijk op de trailer en dat vind ik te gevaarlijk

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo dames, kom me ook nog even melden. Moet zo naar de vk :)

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Heb niet teruggelezen en niet veel te melden. Ja, ik stink naar knoflook want heb broodje shoarma gegeten.. :rolleyes: boeiend he?

Nou doei.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo ben terug van de vk en Rosalie ligt op bed. Beebje groeit goed en bloeddruk was goed :)

Deel Deze Pagina