Haaaaaaaa Wennepen. Heerlijk he, vrij zijn met dit weer. Lekker wandelen, fietsen, buiten zijn, zaaaaalig. Ik geniet er ook van. Mensen lijken vriendelijker en verdraagzamer....
Naatje, even een vraagje. Kan jij een avatar maken van de foto waar ik mee meedoe aan de foto van de maand?
ow, ilse blijft steeds huilen, zal wel een lekkere nacht worden en paul is pas heel laat thuis en ik val nu al in slaap
meiden weltrusten, ga mijn meisje bij ons op bed leggen en zelf nog ff lezen, vraag me af of ze ooit weer normaal in haar eigen bed gaat slapen.
toch nog ff spieken, ze werd na een fles weer rustig. Mystery toen ze zo ontzettend ziek was slipe ze tussen ons in, nu maakt ze er een beetje misbruik van, om de nacht huilt ze steeds en stopt pas als ze bij ons in bed ligt, en heb geen puf om er wat aan de te doen. Ze slaapt nu 3 van de 7 tussen ons in vanaf een uurtje of 2-4 's nachts. nu echt mijn bed in
goedenavond meiden veel gekletst zie ik en dat met het mooie weer, wij zijn buiten bezig geweest mars was vrij en we hebben vanmorgen een harhouten tuinhekje gekocht voor om de voortuin echt mooi geworden dus heel dag buiten geweest en gwen ook hihi en maar lopen , rennen een keer viel ze best hard schaafwondje in haar gezicht, maar was snel weer over beetje vallen en stoten gel erop en doorgaan, maar was wel ff zielig hoor, maar ja zal wel meer gebeuren , voordeel is ze kan niet meer weglopen dus kunnen nu ook heerlijk ontspannen in de voortuin zitten, ff snel gescrold belangrijke dingen @Debie JIPPIE ben zo blij voor jullie lekker genieten nu van je mooie echo @Mys gefeliciteerd met jullie huissie! mooi hoor @VIV gecondoleerd de rest KNUFFFFFFFFFFFF
goeiemorgen voor degenen die een andere fiets willen ivm voorzitje, je hebt nu ook een moederstuur voor 60 euro, heel handig Zie de site: http://www.moederstuur.nl/ fijne dag!
Goedemorgen! Debie, jij had het gisteren over een PB? Die heb ik niet gehad. Misschien is mn mail box vol. Ga ff kijken.