Nope, kan nog wel wat bij. Hier een goede nacht. Gisteravond even wakker, maar toen is Peter als een speer naar boven gerend en het speentje er weer in gedaan. Ze is toen verder gaan slapen tot half 8 vanmorgen! Heerlijk wat een heerlijkheid. Vanavond weer werken. Straks even wat boodschapjes doen en dan vanmiddag van de zon genieten. Nu maar hopen dat Tessa met haar goede been uit bed is gestapt.
Goede *gaaaaaaap* morgen, Hier een goede nacht gehad hoor, maar ik ben nog mega duf. Gister na mijn late dienst nog samen een shoarma broodje gegeten, hi, hi, zoiets doen we eigenlijk nooit.. komt door mijn collega, die was op de terugweg begonnen over de Mac. Vandaag, nee beter nog, binnen een uur hoor ik of mijn nieuwe werk het ziet zitten dat ik daar kom werken. Zie de Boney truc. f Ivm de zwangerschap heb ik open kaart gespeeld, want ik ben dan te kort aanwezig om clienten te kunnen helpen. Ik heb wel eea aangeboden en ze weten dat ik extreem gemotiveer ben. En ik heb al n week of 3 onder in mijn buik pijn, kan dat al iets met de baarmoeder te maken hebben? Het is niet fijn en ik word er ongerust van.. Dus spannend ochtendje.
morgen meisjes @ debi , ja hoor meis heel herkenbaar , bryan word nu snachts ook regelmatig wakker en word dan al snel bij ons gelegd, maar wil dat eigenlijk niet , aangezien het dan weer zo'n ramp is hem in zijn eigen bed te krijgen softies zijn we ook he hahahaha
Mogguh, Hier ook *gaaaaap*.. Ben ongeveer 15x bij Lune geweest vannacht. Soms nachten niks en soms meerdere keren, vaag. En ze was alweer om 7u wakker terwijl ze er pas om half 8 in lag. Had stiekem gehoopt dat ze dan ook een uur langer zou slapen hihi, maar helaas. Heb haar net naar het kdv gebracht. Mom, mmmm broodje shoarma! Lekkerrrrr...! Enne, spannend van je nieuwe werk.. Maar ook weer niet eigenlijk toch? Lekker nachtje Bones! Heerlijke heerlijkheid Met zo'n nacht achter de rug en zo'n lekker zonnetje vandaag moet Tessa haast wel met haar bestje beentje uit bed stappen. Joma, klinkt leuk! Lekker de hele dag in de tuin. Ben je al bruin? 8) Debie, is idd lastig afleren als ze een tijdje bij jullie heeft geslapen. Logisch ook. Is een kwestie van heul veul geduld, doorzettingsvermogen en consequent zijn. En doet dat maar es laat op de avond of midden in de nacht. Hebben ze leuk bedacht, dat opvoeden
Moggul vanaf het werk. Luuk was weer vroeg dus *gaaaaaaaaaaaaaap*. Tot 3 uur werken en dan naar Yvonne. Dan hoor ik ook meteen of ze mee gaat maandag. En we gaan vandaag wat dingen ophangen buiten. Ik heb een klopboormachine bij me en een hele tas met gereedschap. Ik ben best handig maar volgens mij gaat het niet vanzelf vanmiddag. Ik voorzie al dikke pret en 2 onhandige dames Mom, ik kom af en toe even spieken wat ze beslissen.
Eiguluks moet ik van alles doen maar ik ben nog zo duf.. Ik kan nu nog even een uurtje gaan pitten of eerst dingen doen en dan pitten.. Ik heb niet eens zin in slapen maar ik denk dat het wel moet wil ik een beetje normaal kunnen functioneren. Huis moet namelijk schoon. En vanmiddag ga ik nog harder werken, namelijk met een vriendin terrasje pakken.. Poeh, zie er nu al tegenop.. 8)
hier ook Gaaaaaaaaaaaaaaaaap bryan was vanacht om half 4 weer wakker , en toen om 7 uur al weer, ik ga nu even zijn spullen in pakken , want hij gaat even met opa en oma mee , heb ik even tijd voor me huishouden op me gemak ..
Goedemorgen! Rosalie werd al om half 6 wakker En wilde daarna dus niet meer slapen, gelukkig wilde ze wel bij mama op bed tv kijken vanaf 7 uur en heeft ze lekker me hoofdhuid gemasseerd terwijl ik de bibaboerderij en sesamstraat ergens vaag vorobij hoorde komen
goedemorgen dames... wat een gebroken nachten allemaal... hier ook maar niet door mijn lieve dochter zij slaapt als een roosje... maar heb last van dromen snachts en wel over papa.. nu heb ik dat dat anderhalve week elke nacht...maar die kon ik handelen omdat ik mezelf voorhield dat ik alles verwerk in mijn dromen..dus ik accepteer dromen... echter na vannacht is alles anders nu was het een regelrechte horrornachtmerrie..en voel me dus voor het eerst na het overlijden van papa heeeeeel erggg kut...en weet even niet wat ik eraan moet doen om het om te draaien naar iets positiefs... sorry dames maar moest dit even kwijt...
Goedenmorgen, alle dames die een beetje of heel erg duf zijn, even een koude waslap door het gezicht. Debie, super zeg, dat je een goede echo hebt gehad. Ben erg blij voor jullie! Maja, heerlijk.....een terrasje.Kun je toch nog een beetje uitrusten na zo'n vermoeiende nacht. Dees, ha ha ha veel klusplezier straks.Damn, klusplezier krijgt nu echt een dubbele betekenis, maar ik bedoel het dus letterlijk. Alle anderen.....knuffie! Hier een prima nacht.Tess heeft lekker van 19.30 tot 8.00 geslapen. Ze is nu alleen wat minder vrolijk, want deze mama had weer eens bedacht dat het tijd was om te oefenen met de echte schoentjes. Zo hard als ze rent op de slofjes, zo lastig vindt ze de schoentjes.....ze zijn nu eenmaal een stuk stugger. Nog een half uurtje en dan mag ze de slofjes weer aan en dan lekker racen door de kamer. Vanmiddag even naar een vriendin met een zoontje van 10 mnd.
Haha suus zo herkenbaar, ilse doet er alles aan om haar schoentjes uit te trekken. Boney heb opnieuw gestuurd, denk gister titel vergeten en dan verstuurd hij niet. opvoeden, grrrrr. wel mazzel want na een extra fles is ze tot 7 uur vanochtend in eigen bed gebleven,ikke is weer blij. meiden heb zo'n zin om te shoppen en een terrasje te pakken, is alleen niemand thuis, dus ga zo maar ff alleen, moet broekje van name-it terugbrengen, elastiek is stuk, nieuw maar paul wel eerst kaartje eraf gehaald
Ja zie je ons al staan, op een trapje en beiden geen kaas gegeten van gaten boren met een klopboormachine. Laat staan dat we verstand hebben van welke boor een steenboor is. We zien wel en anders zijn er daar stratenmakers aan het werk, stuur ik Yvonne op 1 van die gasten af Hoe voel je je nou Suus? Dwaasje, lieve, lieve, lieve schat. Wat jij al die tijd een beetje hebt onderdrukt komt er nu op deze manier uit. Ik sta er niet van te kijken. Huil, schreeuw of wat dan ook, HET MAG! Dikke knuf en je weet me te vinden he
Ik weet niet echt of ik dingen onderdruk ik probeer alles juist te voelen en te accepteren...Maar deze droom ging heel duidelijk over het feit dat papa het niet leuk vind daarboven...en dit is erg klote voor mij omdat dat mijn houvast is om door te gaan... de wetenschap dat pa het daar heel goed heeft... dus ja nu voel ik me kut en heb ik inderdaad een kwartier staan huilen onder de douche.. en vervolgens mezelf getroost met het feit dat dromen soms een andersom betekenis hebben..maar ben er nog niet helemaal gerust op... dus ik ben vandaag zoekende naar papa welke mij een positief gevoel kan geven...
Kom ff melden dat het oordeel uitgesteld wordt tot dinsdag, juist omdat ze me graag wil houden... dus mag iemand er nog in mee praten die ze dan pas kunnen spreken. Wel leuk dat ie gewoon zegt dat ze me graag bij hun zien werken.
Probeer ergens te gaan zitten waar je rust hebt Dwaasje en denk aan je papa, je kan hem vragen stellen en in je hoofd krijg je vast een antwoord. Ik heb het op die manier ook geleerd van Yvonne en kan nu ook contact maken. Die droom kan wel wat zeggen maar of hij het daar niet leuk vindt dat is moeilijk om achter te komen. Hij wilde nog niet, dat is misschien wat anders. Ik weet eigenlijk niet hoe ik je hier advies in kan geven. Ik kan vanmiddag Yvonne eens vragen of ze een advies heeft voor je.