Lieve Dwaas, wat ontzettend naar om te lezen dat je je zo rot voelt. Wat een nare dromen.... Ik denk dat dit allemaal hoort bij de achtbaan van emoties die horen bij de rouwverwerking. En daar horen ook vragen bij, zoals "heeft hij het nu goed, is hij gelukkig, was dit een juiste beslissing, enz.?" Weet je zeker dat je op het werk wilt blijven? Het is afleiding, maar zou je nu niet liever even bij iemand uithuilen? Pfffft, woonde ik maar wat dichterbij.... Knuffie meid.
och lieverd.. ja ik heb 1000x gedacht woonde ik maar wat dichterbij maar helaas.. en ja ik wil blijven werken.. ik voel me al een stuk beter nu ik er met jullie en dees over heb gehad... dus ik ga verder met accepteren en verwerken denk ik.... love u
ik ben alleen op woensdag echt vrij.... en pazen is volgeboekt... ik heb natuurlijk een jaar een sociaal leven in tehalen... enne maareh dat nieuws over sizzel ik ben wel errrug nieuwsgierig
hallo hier ook even van me werk even niks nu dwaasje knuf voor jou en voor de rest ook nog een knuf heb niet zoveel te melden
Haaaa Joompie. Knuf terug schat. Werkse ook jij. Eigenlijk moeten we vandaag gewoon de hort op met z'n allen, terrasje pakken met de kids erbij en niks doen, zaaaaaaalig
ik herken dat.... ik zit natuurlijk altijd op zaterdag met voetbal dat is binnenkort wel afgelopen dus dan meer tijd en inderdaad we moeten lekker op een terras gaan zitten.. mmmm en dan toch liever zonder kids haha.. anders wordt het niet op een terras zitten voor mij en kan ik de hele tijd achter mijn dochter aanrennen
gister trouwens een foto gemaild naar mijn ouders met ilse die bij een schoolbord staat met hoera, ik word een grote zus, mams sms gestuurd dat ik leuke foto had, 5 minuten later een mam in tranen aan de telefoon, zoo leuk, helemaal happy zijn ze. Ze krijgen op deze manier elk jaar een kleinkind, haha
Wat een leuk idee zo Debie. Mocht het lukken wil ik voor Luuk een shirtje maken met 'ik word grote broer' erop.