Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja mister shi ja hoor ik kom hi hi wanneer....

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Misschien op Hyves een polletje voor starten?

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja goed idee dees...

4. 40plusmama

Moet iemand anders doen want ik kan niet op Hyves vanaf hier. Ik doe mee in ieder geval!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    debi leuk zeg en zo blijde mamma ook

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik kan hier ook niet op hyves

7. 40plusmama

Ik ga lunchen, sta vroeg ingepland vandaag.

Daarna nog maar eventjes werken en dan therapie en klussen :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    leuk dees oh kan ook niet veel doen op hyves via de mobiel

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dees dat wilde ik eerst ook, maar vond 12,50 best duur voor een keer dragen en was een week levertijd, kon gewoonweg niet meer wachten na de goede echo van gister :oops: :)

dwaas; dat is echt nadeel nu he,probeer net rustig te zitten in de tuin maar ilse rent alle kanten op en is dolop steentjes happen

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Even snel hoor, ben druk bezig en ga zo weg maar wou toch even op Dwaas reageren.. Ik wil je vertellen wat ik denk wat je droom betekent (ik analyseer dromen altijd, vind ik boeiend..)
    Ik denk dat je door steeds 'krampachtig' te denken dat je papa het naar zijn zin heeft waar hij nu is en het nu beter heeft je je eigen verdriet niet toelaat. Telkens als je hem mist of je verdrietig denkt stop je dat gauw weg door te denken 'hij heeft het nu beter', toch? Ik denk dus dat je deze droom bewust droomt zodat je je eigen verdriet ook 'moet' gaan voelen. Doordat je droomt dat hij het misschien niet goed heeft komen er emoties los en emoties heb je nodig voor het rouwproces. Volg je me nog? Ik heb het namelijk heel duidelijk in mijn hoofd maar krijg het niet goed verwoord.. Ik weet wel zeker dat het niet zo is dat hij het niet goed heeft, dat je het daarom droomt. Het heeft met jouw eigen verdriet te maken.
    Denk ik he, ben geen deskundige ;)
    Ben wel een deskundige in het geven van knuffels. Komt er een, vangen! *knuffeldeknuffel*

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik droom echt nooit, tenminste weet het de volgende morgen niet meer.

Heb net zo slecht gedaan, gister voor bijna 200 esprit besteld, net een paar schoenen voor mezelf a 80 euro, voor ilse bij name-it voor 60 gekocht en bij de hema nog rompers, sokjes 2 shirtjes en een broekje voor 50 . :rolleyes: Weet nog niet hoe ik het ga verklaren aan paul :oops:

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, ik denk zeker dat je gelijk hebt, wat betreft de droom. Ik denk ook dat het alles te maken heeft met het verwerkingsproces en toelaten van verdriet.
    Hoe is het met Lunepune?

Debie, gewoon niet. Niet verklaren, je bent zwanger, dus da's excuus genoeg...ha ha ha.

Ik droom wel en weet de volgende dag exact nog wie, wat, waar, zelfs geuren en emoties.
    Zo werd ik dus eergisteren badend in het zweet wakker van een nachtmerrie. Tess was aan het stikken en wij reden halsoverkop naar de eerste hulp, terwijl ik haar beademde. Bah, wat naar zeg. Als ik dan wakker wordt, dan stromen de tranen over mijn wangen en gaat mijn hart als een razende tekeer. Ik heb eerst een kwartier bij Tess aan bed gestaan, om me te overtuigen dat het niet waar was en daarna ben ik om 1 uur 's nachts buiten gaan staan om een sigaret te roken. Ik moest het echt even uit mijn hoofd zetten en bijkomen.....

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, Tess ligt alweer een half uurtje op bed en ik knaag een broodje weg. Zometeen even opruimen en poetsen en dan nog even met een boek in de tuin, als Tess me dat gunt tenminste.
    Als ze wakker is rijden we naar mijn vriendin.

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

HELLELUJA....

ik tranen springen in mijn ogen door jouw tekst... dit is het antwoord de verklaring wellicht op mijn droom en daar was/ben ik vandaag zo naarstig naar op zoek...

thnxxxx meid...

ik kan het gewoon nog niet aan om mijn verdriet te voelen.. ik weet het ook wel ik stop het niet echt weg maar laat het even voor wat het is..(snappen jullie mij nog?) ik trek het gewoon nog even niet...

en nu stop ik even met tikken want mijn ogen vullen zich weer.. en das niet handig.. krijg straks een klant...

maar bedankt meis....

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik moet ook even roken nu.. hahah even buiten een peukie doen...

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo even buiten gestaan... en naar de muziek van de mobiel van yvoone bond geluisterd haha....

en mijn gevoel laten spreken met betrekking tot mijn papa... ik ga er maar vanuit dat maja de droom juist heeft geanalyseerd...en dat het met pa nogsteeds heel goed gaat boven....

zo en nu weer verder...

17. 40plusmama

Heb je haar gesproken nu Dwaasje?

Maja zegt wat ik bedoelde alleen kan ik het niet zo goed onder woorden brengen :)

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus heerlijk, denk dat ik dat ook lekker ff ga doen, boekje erbij en de tuin in.

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik kom dwaas even een hele dikke knuffel geven ,

KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

sow hahah

@ suus en debi , lekker meisjes , in de tuin zitten :)

hier is het weeeeeer een zooi in de tuin , dus ja ...

ze zeggen wel dat mensen met rommel ook een rommel in hun hoofd hebben nou volgens mij klopt dat hier dan wel :(

20. 40plusmama

Ooh heerlijk, ik wil ook naar buiten. Maar helaas, zit tot 3 uur opgesloten :(

Deel Deze Pagina