ow en suus , jemig meid , jij droomd dan ook intens zeg ,... ik weet wel dat ik 1 x van bryan heb gedroomd in een nachtmerrie , hij zat aan de kachel en voor ik er erg in had , had hij het deurtje open gedaan en was er in gaan zitten , terwijl de kachel aan stond , ron zat er bij en deed niks , ik was zo laaiend in me slaap dat ik wakker schoot en me hart ook tekeer ging .... bah verschrikkelijk .. maar ik ben wel eens met t feit dat dromen meestal wel een betekenis hebben , dat kan dan alle kanten op , als in verwerking van de dag daarvoor of van dingen die komen gaan of dingen waar je je bewust of onbewust druk om maakt .. het is wat .
hjahahahahaah yvonne bond lollig .. en ja , dat is echt een drempel waar ik over heen moet .. ik kan dat zo niet ben ik bang ... komt wel misschien , maar nu even niet hihi
Ik heb een dromenboek gekocht toen ik vaak droomde over slangen. Ik weet nu niet meer wat de betekenis was trouwens. Maar ik droomde dat ze overal om me heen waren en achter me aan zaten maar ze beten niet en als ze beten was het niet giftig.
ow zo heb ik ook een droom dees , die komt eens in de zoveel tijd terug , en dan een paar nachten achter elkaar ik loop door de tuin van het huis van me ouders , die hebben een vijver , ik ga dan bij de vijver staan ,en kijk naar de vissen , dan komt er een grote vis , soort van walvis of orka naar boven , met een grote witte bal in zijn bek ... en dan schiet ik wakker ... ik heb geeeeeeeeeen idee wat het betekend , heb wel eens gekeken of ik kan vinden waar het over gaat maar zonder succes .
Die drempel had ik ook, bij het GGZ al maar bij Yvonne weer. Ik heb haar toen ook eerst een mail gestuurd en ben op haar site gaan kijken wat voor gevoel het me gaf. Het voelde goed, helemaal na de mail. Toen ik haar had gesproken was ik al over de angst heen, hele vriendelijke en fijne stem. Na het eerste gesprek was ik al overtuigd terwijl ik er helemaal niet zo voor open stond in eerste instantie. Ik begreep niet wat zij nou anders deed dan al die jaren GGZ. Maar ik kwam behoorlijk ontspannen bij haar vandaan de eerste keer. Die uitwerking heeft ze op mij ook via de telefoon. Zodra ik haar stem hoor ben ik al rustiger. En ik heb haar op behoorlijke piekmomenten gebeld.
ow maar geloof best dat yvonne heel goed is in haar werk hoor meis , want je bent als een blad aan de boom veranderd in positieve zin ... echt maar ik denk dat ik gewoon bang ben voor wat er komen gaat , tot nu toe kan ik alles vrij goed weg duwen en verstoppen , en ben bang dat ik dat op dat moment niet meer kan , en dat ik mijn veilige zelf kwijt ben zeg maar , kweet nie hoe ik het anders uit moet leggen
zo meiden bedankt voro de knuffels en nee dees ik krijg haar niet te pakken hoor... en ik zit hier opgesloten tot 17:30 das pas drama hahah...
aaaah heb wel medelijde met jullie hoor , ik zit ook wel een beetje opgesloten , want zit in de ziekte wet nu , dus kan nie gaan en staan waar ik wil , maar voel me al stukkie beter , dus das wel fijn
Ik begrijp het volkomen. Ik had exact hetzelfde en doe het vaak nog steeds zo. Tranen inslikken is makkelijker dan ze laten gaan denk ik dan. Maar ik kreeg zoveel lichamelijke klachten en die steken nog steeds de kop op af en toe. Het werkte zo best lang voor mij tot ik dus compleet inklapte. Echt, ik dacht dat ik dood ging, dat ik een hartaanval kreeg. Toen ik bij het GGZ liep deed ik het nog steeds zo, dat was immers vertrouwd. Ook bij Yvonne probeer ik het nog steeds. Ik ben af en toe gewoon enorm bang dat, als de beerput open gaat, ik compleet instort. Het is alleen nog steeds niet gebeurt. Gelukkig gaat het nu steeds beter en lukt verbergen me niet meer zo goed. En de beerput is al een paar keer open gegaan maar Yvonne helpt me om het met kleine stukjes te doen en niet ineens alles.
Dan heeft ze misschien een gesprek nu. Blijven proberen want ze heeft hem bij haar, kheb net nog ge-smst met haar.
ja om het beestje een naam te geven inderdaad , de bere put , ik ben bijna 24 en heb al zo'n leven achter de rug , dat ik denk dat is niet voor een jonge meid de bedoeling , en ik geloof best dat een ander wellicht ook een zware tijd heeft of heeft gehad hoor daar niet van , maar zolang ik die put kan blijven vullen en niemand last heeft van me , probeer ik het vol te houden , en je hebt helemaal gelijk hoor , eens zal die put vol zijn , en zal er geen weg terug meer zijn , maar voor nu ... nog even gesloten ...
Fijn dat het ietsje beter gaat Mys. Bij een meeting zal ik je wel een keer kort behandelen, kan ook al heel fijn zijn.
Je houdt vast aan wat vertrouwd is voor je Mys en dat is ook logisch. Maar weet dat, als de put open is, je je langzaam aan beter zal gaan voelen. Ik ben het levende bewijs hiervan en ik heb 2x bij de trein gestaan, zo slecht ging het.
jemig tis echt goed weer zeg , tis hierbinnen bijna 24 gr en heb alles open staan ... heb het gewoon warm dat is lang geleden
ooh fietsen ik kan dadelijk vanuit het nieuwe huis fietsen naar me werk en ik moet gaan trappen lopen volgens mij vliegen de kilos er af dan hihi