Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Fietsen vind ik heerlijk en Luuk ook alleen mijn bips vindt het minder :)

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ha, ha, ha, ha en wat heb je gekocht bij Esprit?

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Als ik een dromen analysator was dan had ik dit ook zo geanalyseert :D Ik hoop dat je er wat aan hebt Dwaas. (Scheelt weer een consult ;) , grapje hoor)

4. 40plusmama

Ze zijn hier op de afdeling 'er staat een paard in de gang'aan het zingen :)

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    :confused: Nu al weekend aan t vieren?

6. 40plusmama

Het is typisch een vrijdagmiddag dat de baas er niet is. Dan is iedereen een beetje gelaten :)

Op vrijdagmiddag is het altijd wel gezellig hier.

Ach, zo gaat de tijd tenminste snel.

Ooh, tis nu lente in de ogen van de tandartsassistente

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    ZUCHT Elena wil niet slapen, was zeker te gezellig, we hebben ook zoveel lol gehad! En dat terwijl ik voor ons een uitje heb gepland zo.. en daarvoor wil ik nog het eea doen... hmmm...

Doe de Boney truc!

Ik heb dinsdag 21 april een afspraak voor een echo!!! Jeuh! Erik is dan vrij en kan mooi mee. Gelukkig hebben andere meiden ook al es buikpijn vanaf het begin gehad en die zijn nog steeds zwanger, dus ik ben enigzings gerustgesteld.

8. 40plusmama

Rubberen hamertje?

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah die mom , je bent altijd zo grappig :D :D :D :D

@ dees , fijn dat het op vrijdag gezellig is , dan gaat de tijd inderdaad sneller :)

na hier wat opgeruimd , en bedden afgehaald , bryan zijn was gedraaid , die kan zo de droger in

pap en mam zullen zo wel hier zijn met hem , wellicht is hij moe en kan hij gelijk naar bedje toe :D

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wel toepasselijk liedje met dit mooie weer. Oh, ik heb eigenlijk best trek. By the way.. ik geef de schoonmaakster een kans, ze heeft wat hulp nodig, is niet echt van de details of zo. Maar, wat ik wel vervelend vind: ze ruimt niet op wat ze heeft gebruikt. En de badkamer is wel ok, maar blinkend schoon is anders. En ze heeft totaal denk 45 min tijd voor zichzelf gehad, maar had wel haast om weg te komen, daar zeg ik wat van volgende keer. 15 min prima, maar langer niet, moet je thuis maar ff roken. En ze heeft zomaar een pak drinken open gemaakt.. uh.. vragen we t niet even? Drinken pakken no problem, maar het pak was expres niet open en stond buiten de koelkast.

He.. t is inene stil hiernaast... (afklopppuuuhhh)

11. 40plusmama

Hm, ik krijg me net een vaag mailtje van een verzekerde binnen. Nou heb ik misschien maar een klein begrijpertje maar deze snap ik echt niet.

Zeg Dwaasje, heb je mevrouw Bond al gesproken? :)

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Dees hoefde maar te dreigen met t hamertje en...

13. 40plusmama

Hm, daar zou ik ook wat van zeggen Mom. Je betaald haar wel (neem ik aan :D )

Mys, je stopt de was in de droger neem ik aan he, niet Bryan

14. 40plusmama

Jaja, ik regeer met ijzeren, euuhhh, rubberen hamer

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    WHHAHAHAHAHA DEES ,

ja tuurlijk de was :) LOL

bryan is nog nie thuis , dus die kan der niet in

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He, ik ga gauw ff dweilen enne buiten ff wat plantjes kort wieken, het duurt nog ff eer de tuin er weer netjes bij ligt, maar it's a start en alle kleine beetjes helpen.
    Daarna gaan we fietsen met een vriendin van Elena en dr mama met als eind bestemming: terrasje in de zon!
    Daarna gauw naar huis fietsen, mijn familie komt eten en dan gauw omkleden en naar de bruiloft van mijn neef. Die echt een super perfecte dag heeft! Alleen ik moet nog wat motivatie vinden, want wou zou graag met Erik alleen thuis zijn. Mja, je kan niet alles hebben he..
    Heb wel het gras op mijn benen gemaait, dus ik kan n jurkje of rokje aan, is ook weer lang geleden!

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wordt ik net misselijk.. nou ja zeg.. dat wordt eerst eten! Moet ik ook op tijd doen!

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ mom , die had van mij niet meer terug hoeven komen hoor , betaal der niet om te leuten en aan mijn ongeopend drinken te zitten ,kom op zeg !

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee mevr bond nog iet gesproken.. ik ben functioneringsgesprekken aan het voorbereiden.. heerlijk met dit weer...

wat een heerlijk uitgaves debie...

mom ik bloei helemaal op van jullie

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ooooooooooh en morgen gaan we BBQEN :D

zouden we eigenlijk gisteren doen , maar t liep even allemaal anders , dus morgen jeeeeeeeeej

lekkol :D hihi

Deel Deze Pagina