oeh.. bbq-en.. dat moet ik hier ook maar s in de groep gooien voor t weekend.. THNX VOOR T IDEE WEN.. en lekker dagje meid.. geniet ervan..
strontkanon? zeggen ze dat op sesamstraat ja... vind het zo negatief klinken, of was het een grapje van hem?
@Wen.. ja ik voel me vergeleken met afgelopen week eigenlijk weer heel goed.. misselijkheid lijkt verleden tijd te zijn.. GELUKKIG... verder nog wel moe en ik merk dat als ik flink bezig ga dat ik dan snel merk dat ik moet gaan zitten.. wordt ik duizelig en ga ik trillen.. en eten.. ik eet alles.. heerlijk..en vooral de hele dag door.. en t liefst zo vet en onverantwoord mogelijk, maar dat verbied ik mezelf dus heb maar wat komkommers ingeslagen..kan ik daarop knagen..whahahaha
ja.. Buurman baasje zei dat tegen Purk.. het babyvarken.. whahaha.. ik moest er smakelijk om lachen.. en zwagerlief zei t wel als pseudograp ja.. is nog jong..hij komt er nog wel achter..wwhahahhaa..
ik ben er weer vandoor.. Ed is zo vrij en had t geweldige idee om in de stad een ijsje te gaan eten....NOU VOORUIT MAAR DAN.. whahahahaha...
wen heerlijk he als ze zichzelf zo geweldig kunnen vermaken. ichtus veel plezier echt erg, net weer een uur geslapen met ilse. Ga me zo ff opmaken en dan naar buiten om voorlopig zo min mogelijk binnen te komen
meiden hoe geven jullie je kids een boterham, mag Ilse echt niet meer voeren, maar geef ik een bord met stukjes vind ze het geweldig om die weg te gooien en als ik een dubbele boterham geef eet ze de korsten niet op, en ik wil dat ze die wel eet. Iemand de gouden tip??
@debie dylan eet al maanden zijn boterham (in stukjes) zelf op, maar als hij geen zin meer erin heeft dan gooit hij ze naar de hond. heb je al eens een tosti geprobeert? dat vind dylan heerlijk
debie hier ook boterham dubbel alleen dan zonder korstjes , bryan wil ook niet anders , daarin tegen eet hij op het KDV wel met korstjes , dus ik denk dat het weer zo'n fase is . tis een fase tis een fase tis een fase tis een fase tis een fase
even kijken hoor , want me geheugen is niet aanwezig vandaag @ banners en zo , balen he , maar idd , kop op @ naatje , ik hoop dat je het naar je zin hebt .. @ ichy veel plezier vast bij verkeersplein uhm uhm ..... sorry ik weet het echt niet meer , nu hier , bryan heeft net buiten met water gespeeld heel even , paar minuten , hij vond het geweldig , daarna meteen omgekleed dat hij geen kou vat , kom ik er achter dat hij koorts heeft .. * niet zo slim van mama dus , om met water te spelen * naja ... het hoort er dus bij , die stomme prikjes ! Owja MEISKE ik had me boekje niet meer gevonden maar was niet erg , hij heeft de BMR en MENG C wel gehad nu ... Ach germ toch , stevig vast houden en zo ... sneu hoor Hij woog 12,5 kilo en is 78,5 cm .. prima in de curve dus ! ofja net er boven maar dat was altijd al hahahaha verder niet veel bijzonders te melden eigenlijk denk ik zo .. Owja WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Debie, met Fenne ben ik begonnen om stukje voor stukje voor haar neer te leggen. Dus pas als ze het stukje op at een nieuwe neerleggen. Dat ging op een gegeven moment prima. En de volgende stap was een bordje met stukjes voor haar neus neerzetten en er zelf vlakbij zitten om meteen consequent 'uh uh' te zeggen als ze het bord omver wilde gooien en het dan wegschuiven zodat ze er niet meer bij kon. Dat vond ze dan niet leuk, maar als je niet luisteren wil dan niet... En inmiddels kan ze al ruime tijd zelf van een bordje of uit een bakje eten. Ze laat het prima staan en eet keurig stukje voor stukje. Alleen heel soms als ze in een wilde bui is dan kijkt ze me heel stiekem en ondeugend aan en gaat ze met het bordje op tafel rammen. Niet zo hard dat alles er af valt, maar net hard genoeg om flink kabaal te maken hihi... klein eigenwijs ding!
Dan zal het wel komen omdat ze gewoon geen interesse heeft in eten. Lijkt ze iig niet op mama en papa. Net vlees gehaald, gaan zondag lekker steengrillen met mijn pa en ma. Durf de bbq nog niet aan en mocht het mooi weer zijn kunnen we dit ook lekker buiten doen. Ga mijn boodschappen ff opruimen voordat echt alles door de kamer ligt. hier toch nog een lange mouw aan bij ilse, vind er nog een aardig windje staan.
Wen dat is precies wat ik hier al maand probeer of zo maar heb kennelijk op mijn eigen kind geen overwicht. Ga er toch maar wat strenger mee omgaan als de andere het al wel doen.
Hoi! Zo, hier productief dagje. Vanochtend eerst Lune naar het kdv gebracht, was wel weer even krijsen En een half uur later toen ik belde nog.. Zo zielig! Ze hebben haar naar bed gebracht en na een uurtje hebben liggen tukken ging het weer prima. Jeroen en ik zijn toen gaan shoppen. Ben niet echt geslaagd, baal ik van. Ik wou nieuwe schoenen en een nieuwe spijkerbroek en ben thuisgekomen met een (hele coole) tas, portomonnee, slippers en 2 tshirtjes. En bij de H&M natuurlijk even wat voor Lune gekocht 8) Eenmaal thuis direct door naar de praxis. Bloemtjes gekocht en thuis in de potten gezet. Leuk! Beetje kleur in de tuin. We gaan zo Jeroen zijn nieuwe fiets ophalen en daarna door om Lune weer op te halen. Brood eten. Ik heb ook totaal geen overwicht over Lune want ze blijft smijten als ze meer dan 1 stukje krijgt. En ook dan haalt ze het wel eens uit haar mond en gooit het dan weg. Gek kind. Ze krijgt dus gewoon een stukje brood aan de vork en dat gaat of rechtstreeks in haar mond of ze pakt zelf het vorkje of ze pakt het stukje brood van de vork. Een hele boterham heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Is ook een idee Oe, Jeroen is weer terug van boodschappen doen. Even helpen uitladen en dan gaan we weer op pad. Kom misschien vanavond nog even kletsen. En op jullie reageren
ik heb lekker 7 dagen vrij! jeeeeeeeeeeeeh en dan alleen het weekend werken en dan weer tot donderdag vrij en vrijdag, zaterdag, zondag werken! En daarna weer vol aan de bak... Sta zo ingeroosterd omdat we eerst volgende week zouden verhuizen met het werk maar dat gaat niet door. En zoveel mensen kunnen ze niet tegelijk aan het werk zetten brood eten: hier gewoon stukje voor stukje geven. Met avond eten zet ik wel een bakje voor z'n neus en dan pakt ie zelf stukjes. Wel doe ik maar een beetje geven en dan steeds bijvullen zeg maar. Voor het geval hij ineens wild gaat doen!