ichtus gefeliciteerd met jullie zoon. Borstvoeding geef ik op verzoek, ene keer 10 keer per dag andere keer maar 7.
Hallo! Ichtus: nog maals gefeliciteerd met Marijn! @amma: ik gaf ongeveer 7 x borstvoeding per 24 uur even een vraagje voor de dames die gestopt zijn: hebben jullie een pilletje gekregen om de productie stop te zetten? of hebben jullie het afgebouwd met kolven? En nu ik geen bv meer geef kan ik ook m'n gewone pil weer slikken, ik wilde daar mee beginnen nadat ik voor het eerst ongesteld ben geworden. Dat hoef ik toch verder niet met ha te bespreken he? was misschien een domme vraag... Finn doet het goed op de omnio voeding! hij poept nu iedere dag rond deze tijd. krampjes zijn ook veel minder. alleen dat spugen blijft hij doen. Ik houd hem al zeker 20 minuten rechtop na iedere voeding en zodra ik hem neerleg houdt hij niet meer op met spugen. zeker 4 of 5 x een flinke golf. als ik hem op de arm neerleg doet ie het maar 1 of 2 x: gevolg: ik zit de hele dag met die kleine op schoot.... wel gezellig maar niet handig...
Ik geef ook bv op verzoek, de ene keer is dat 6-7 keer en de andere keer 10 keer ofzo. Vandaag naar de huisarts en daarna naar de osteopaat, ik ben benieuwd. Jaaaaaaaaa, Ichtus, van harte met jullie kerel!
Ichtus en mannetje nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje MARIJN!!!!!!!!!!! Zo ik ben vandaag aan de Sonja begonnen kijken of ik een begin kan maken aan de kilo,s en wil iedere dag minimaal een half uurtje op de hometrainer fietsen,met een vlot tempo ik ben ff soppen nu!
ik ben nu al weer een week met de pil begonnen nee kan gewoon mee beginnen hoor hoeft je niet met je Ha te bespreken!
Wanneer leg jij Ilse weg? Juul is echt een luie drinker en moet elke slok worden gestimuleerd... Als ik haar op een gegeven oment wegleg, kan het goed zijn dat ze binnen het uur alweer komt. Op deze manier kom ik aan een hele hoop voedingen, maar echt effectief is het niet...
Dus jullie beginnen al wel met de pil, zonder de eerste menstruatie af te wachten? Zat hier enorm te twijfelen wat wijsheid is. Ik heb Tess naar beneden gehaald en probeer haar nu met het speentje in slaap te krijgen. Moet alleen om de 5 min. de speen terug stoppen, da's wel irritant. Maar ze is tenminste rustig nu, maar slaapt nog lang niet (kijkt me ondertussen met grote ogen aan). Ik heb de osteopaat gebeld en zij belt me vandaag terug om ons in te plannen. Ik hoop dat het op korte termijn kan. Dees, laat even weten hoe het ging bij de HA en osteopaat, ben zeer benieuwd. Joma, aan de sonja ja? Ik hoop dat de kilo's eraf vliegen. Ik zit nog steeds op mijn gewicht van voor de zwangerschap, dus doe voorlopig nog niet mee. Wellicht kom ik straks weer iets aan, omdat ik minder beweeg. Maar dan sluit ik me tzt wel aan bij de sonja bakkerclub. In ieder geval veel succes en fiets ze.
Ben jij begonnen nadat je was gestopt met vloeien? Ik wil namelijk wel eerder beginnen zodat ik weet wanneer ik ongesteld word (heb ik zo'n hekel aan als het onverwachts is) Maar vloei nog een heeeel klein beetje
Ik heb precies hetzelfde. Luuk is ook een luie drinker en tuttert meer. Daardoor heeft hij standaard te weinig aan de borst en moet hij alsnog een fles er achteraan. Ik word er eerlijk gezegd gek van want vaak begint hij 10 minuten na de voeding weer te huilen en zoeken. Zuigbehoefte is het niet want de speen spuugt hij uit. Ik heb vrijdag een gesprek met de lacatiekundige wat ik kan doen want ik word er knetter van. Daarbij drinkt hij soms bijna een uur en dat doet mijn tepels ook geen goed.
Wanneer word je trouwens weer ongesteld na een bevalling? Voorheen was er bij mij al geen pijl op te trekken door mijn PCO dus ik ben benieuwd. Ik vloei trouwens ook nog steeds een beetje.
Ik vloei na de curettage ook maar een klein beetje.Ik denk dat ik binnenkort maar gewoon begin. Even een intiem vraagje:wie van jullie heeft al weer sex gehad?
Ikke Het was geen succes Ben niet eens geknipt maar toch deed het me zeer. En heb zeker 6 weken gewacht. Duurde maar even, vriendje had natuurlijk ook lang geen sex gehad
Lune dommelde net wat weg in de doomooseat dus heb naar naar bedje gebracht, kan ik met mijn scriptie bezig. Denk je dan he, want natuurlijk wordt mevrouwtje wakker zo gauw ik haar in bed leg De truc van eerst een kruikje in haar bedje leggen werkt niet meer helaas.. Nou, ik laat haar eerst maar even jengelen, als ze echt gaat huilen ga ik wel kijken. Ik weet niet hoe ik het allemaal moet gaan doen. Moet 10 maart het concept verslag van de scriptie inleveren en we krijgen aanstaande vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis Stressssss!
@sex nee hier nog niet, ik heb nog hechtingen erin (in cavia) en ik vloei ook nog steeds. vandaag met dylan bij de cb geweest, hij is goed gegroeit en goed bijgekomen hij blijft alleen spugen, dus ben ik sinds vandaag op aanrade van de cb-arts overgestapt op friso-comfort.... ik hoop dat het helpt. het voordeel is weld at de voeding goedkoper is dan de omneo.
oh jee maja druk zeg! ik denk dat ik dan ook ga beginnen met de pil, want ik "druppel" alleen maar een beetje. sex: nog niet. Ik heb natuurlijk geen gevoelig onderkantje... haha Maar soms voelt m'n buik toch nog een beetje gek rondom het litteken, dus we wachten nog maar even! daarbij ben ik zo moe....