Ik hoop met je mee Ichy. Leuk, paaseieren zoeken in de speeltuin! Fijn dat je misselijkheid ook weg is zeg! Euh, kheb het al eerder aan je gevraagd maar had jij dat geld nog overgemaakt? Nu ga ik ff in je album kijken.
Dank je. Yvonne zat maar in die winkel: is het groot genoeg voor je buik straks ? Dus die verkoopster: ben je zwanger? Yvonne: jahaaaaa, dat is ze
Good Meuning sunshines! Dees wat een leuke kleding! Ik zou het ook zo uit kunnen zoeken! Enne, die kleine eskimo zit er vast heerlijk warmpjes bij en daar blijft ze (?) ook nog een week of 37! Euhm, verder weet ik het niet meer zo. Mijn lieve paard is goedgekeurd! Het was toch wel erg spannend, maar de vee-arts had echt helemaal niets aan te merken. Ze vond het een gezond en leuk sportpaardje! Beetje jammer dat ik er pas morgen weer naar toe kan omdat Koos vandaag moet werken en ze nog in Rockanje staat, maar per 1 mei staat ze bij een vriendin van mij in het dorp. Juul alweer verkouden, maar heeft er weinig last van. Ze slaapt alleen een stuk meer en werd vanmorgen pas na 9uur wakker! Goede timing zo in het weekend! We gaan zo boodschappen doen en vanmiddag even wat paardenspullen inslaan.
Heb jij ook die smaak qua kleding dan Mrijn? Ik vond het altijd leuk maar durfde niet. Yvonne heeft me over de streep getrokken en ik ben er nu heel blij mee. Ze hebben trouwens een webwinkel Eskimootje moet een ze worden ja. Het is nu al door 4 mensen voorspeld. 1 daarvan zei 9 jaar geleden dat ze een tweeling bij me zag, een heeeeeeele dikke buik en een meisje. Fijn dat ze goed is gekeurd. Ik kan me voorstellen dat je er nu steeds even naartoe wilt. Boodschappen gaan wij straks ook nog doen, paardenspullen inslaan niet
Wowie Ichy! Wat een grote buik al zeg!!! Zal dit weekend ook weer is ff aan een foto werken... 11 weken al zeg! Gaat hard! Hier vandaag 18 weken
Wij hadden gisteren al boodschappen gedaan maar zijn wat dingen vergeten. Dus tsja, dan zo nog maar een keer. Vanavond lekker kaasfondue-en, jammie. Maar zo eerst boven eens aan de gang. Alles stoffen, zuigen en dweilen, bedden verschonen en de badkamer doen. Olaf heeft net beneden alles gedaan.
Goed dat je t zegt Dees.. had t nog niet eerder gelezne.. nee is er idd bij ingeschoten.. ga t snel doen hoor.. maar euh.. door de verhuizing ben ik dus je reknr kwijt zie ik.. wil je die nog een keertje pben.. Geldt ook voor VIV.. *SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM*
THnx.. Ariel. ja net als bij marijn groeit t weer als kool hier.. beetje jammer want er is dannog niks van beebje bij.. dus mijn darmen oefenen vast denk ik..tsss... JIj al bijna 20 wk. sjonge.. kun je weer gaan aftellen...gaat hard he.. @Dees.. vraag me niet waarom, maar ook ik heb er een super goed gevoel bij.. net als yvonne.. is natuurlijk nergens op gebaseerd dat gevoel, maar tis er nu eenmaal dus deel ik mijn optimisme maar met je..hihihi,.... hier wordt t ineens donker in de lucht.. was dat nou??
goedemorgen! Kwam ik even zeggen heb verder weinig te melden... Dees: leuke kleding! Ichtus alweer 11 weken! leuk zeg!
Er is hier in den bosch trouwens een achtervolging geweest door de politie en die politieauto heeft een yogawinkel/studio geramd. Volgens mij is dat de yogastudio van Amma. Ik was op zoek naar yogalessen in de buurt en kwam een foto tegen van die zij hier heeft laten zien: een yogahouding met zwangere buik! Het stond in de krant. Hopelijk is er niet al te veel schade! Wat zul je dan schrikken zeg!
owh jemig zeg Debora... Jammer dat je van sommigen helemaal niets meer hoort he.. ik ben gestopt met mijn 2 namen dus hoef niet steeds in en uit te loggen dus zal automatisch ook weer meer hier zijn...