Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat zou jij wel weten Ichy??

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Leuke namen Dees! Ik zou het zelf voor een meisje wel weten (Olivia Valerie), maar voor een jongen vind ik het lastiger. Ik had Bart als jongensnaam, maar zo heeft mijn zusje haar zoontje genoemd. We hadden Dirk als 2e jongensnaam, maar dat vind ik toch iet helemaal geweldig. Ik denk dat het iets kaks zou worden als Olivier. Maar, wat lul ik nou, ik wil helemaal geen tweede :)

Juutje is echt niet helemaal lekker. Ze heeft van 19u tot 9u geslapen en nu ligt ze alweer vanaf half 1 te slapen. Dat is echt niets voor haar. Ze is verder wel vrolijk en eet ook wel ok. Hmmm, tis wel saai zo en van mijn planning komt ook niet veel terecht. Egoïstische kinderen ook!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo het balkon is leeg en schoon! :) Nu even Rosalie ophalen bij me moeder, boodschappen doen en op visite bij me zwager! Tot later!

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Naatje: geweldige strandfoto's!
    namen: we willen nu lange namen omdat we Finn dus langer maken! haha
    Ik wil voor een meisje graag Rozemarijn, roepnaam Marijn en Marc vind Janneke leuk. Ik ook maar weer niet zo bij Finn...

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb net een heeel kort filmpje van Finn gemaakt. Marc ging buiten zitten en de deur stond open. Nou toen wist meneer wel hoe ie moest kruipen. En toen ging hij zitten roepen! waha. Alleen is het zo kort omdat we nog geen geheugenkaartje hebben en dus niet lang kunnen filmen :(
    even kijken of ie het zo doet:
    View My Video

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
  7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    let aub niet op de rotzooi we moeten weer aan de schoonmaak maar heb niet veel zin (buikpijn)

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh en Mrijn: hele leuke namen! Ik vind Olivier geen kak naam, ligt er wel aan hoe je het uitspreekt.

Emma Eliza is ook erg mooi dees! En Koen is stoerrrrr

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ichtus: weet niet of je er van houd hoor is maar een suggestie maar ik vond Ruben wel bij de rest passen. Ach je hebt nog even he!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ben in m'n uppie, dan ga ik maar even de was opvouwen!

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik begin me nu toch wel wat zorgen te maken om Juultje... Ze ligt als een dood vogeltje in bed en wordt echt boos als ik haar eruit wil halen. Ik zag net op het scherm dat ze wakker in bed lag en toen ben ik naar haar toe gegaan. Ze begon meteen hard te huilen, te zwaaien en dag te zeggen. Daarmee bedoelt ze dat ik weg moet en ze wil gaan slapen en dat doet ze nu dus weer... Al ruim 3 uur nu... Ze lijkt geen hoge koorts te hebben en maakte vanochtend geen zieke indruk, ze was vrolijk en had genoeg praatjes in de supermarkt. Wat zouden jullie doen? gewoon laten liggen en maar kijken wat ze zelf aangeeft of ze toch maar uit bed plukken zodat ze wat kan eten en drinken?

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Waarschijnlijk heb je zelf al een oplossing gevonden. Ik zou haar laten liggen denk ik, blijkbaar heeft ze het even nodig. Ik zou het wel goed in de gaten houden trouwens want echt lekker klinkt het niet.

We hebben de boodschappen binnen. Luuk begint trouwens flink een eigen wil te krijgen. Hij had mijn sleutels en die pakte ik af omdat hij ze steeds op de grond liet vallen. Zet meneer toch een keel op en meteen huilen. Ik probeerde hem af te leiden maar dat lukte niet. Uiteindelijk toch de sleutels maar gegeven want je staat zo voor l*l met een krijsend kind in een winkel.

Hoe doen jullie dat soort dingen? Normaal geef ik niet toe maar ik kan momenteel niet zoveel hebben van de mannen :oops:

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden!
    Ik ben terug van onze 3 weken marokko reis, het wat heel leuk en alles is goed gegaan.
    Zal straks wat meer schrijven. Kan iemand een korte update geven met de belangrijkste dingen???

14. 40plusmama

Haaaaaaaaaa SM, welkom terug!

Update? Euhhhh, ik weet het zo niet, ben er ook niet zo heel veel geweest.

In ieder geval heb ik de 6de een embryo teruggeplaatst gekregen en ga ik de 17de/18de testen.
    Mrijn heeft een nieuw paard gekocht
    Ichy heeft een mooie echo gehad
    Debie heeft een mooie echo gehad (verder nieuws e.d. ook nog op Hyves)
    Mys heeft een huis, nieuwbouw en ze leveren het huis in november op.
    Suus is al een tijdje weer ziek, keelontsteking
    Boney heeft een lekkage gehad in huis

Euhhhhhh, wie vult aan?

15. 40plusmama

Ik heb wat foto's in mijn album gezet. Ik ben er nog mee bezig maar het begin is er weer.

16. 40plusmama

Kheb een heel erg ongi gevoel......Kweenie hoor maar lijkt me niet goed :(

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Hallo lieve allemaal :D

sorry voor mijn afwezigheid maar tis zo'n heerlijk weer 8) , dan ben ik vaak niet binnen :)

ik lees regelmatig wel mee maar heb dan niet de zin te reageren :oops: , ach jullie kennen het allemaal wel :rolleyes:

@ sm welkom terug meid , fijn dat je der weer bent !

@ ichy , jemig meid je hebt echt al een flinke bui , goeiendag !

@ naatje mooie fotos meis , lekker joh op het strand

@ dees , OW WAT EEN LEUKE KLEDING waar komt het vandaan vind het echt gaaf :D

@ scoobz , ik denk al wie ben jij toch #-o

@ dees nog een keer hopelijk is het niks meid ! ik duim echt voor je !

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    hallo mama's

hier ff gauw een berichtje van hieruit.
    met keano gaat het dus niet goed,vanmorgen op de hap geweest want hij had weer hoge koorts en een opgezette mond.
    eenmaal daar bleek nog steeds een fikse oorontsteking een keelontsteking en dus blaasjes in zijn gehel mond.
    momenteel heeft hij de zwaarste antibiotica en als er binnen 48 uur geen verandering is moet hij opgenomen worden!
    het gaat dus niet goed met hem.
    ik hoop dat dit nu wel aanslaat duimen jullie aub mee wnat ik zie er zo tegenop als hij opgenomen gaat worden!

dikke kus voor iedereen

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    och meissie toch :( voor jou en keano een hele dikke knuffie !!!

me duimen gaan draaien voor je goed meid !!!

20. 40plusmama

Deel Deze Pagina